15 października 2020

Za co lubię jesień? I Jesienny TAG

Jesienny krajobraz

Hejka!

Zapraszam Cię na jesienny wpis!

 

Nie było mnie tu kilka dni, ale już wracam. Musiałam zregenerować siły. Ostatnio udało mi się obejrzeć serial Emily w Paryżu, który na pewno znajdzie się w najbliższej Strefie Kinomaniaczki. Aby wprowadzić nieco jesiennego klimatu na mój blog, przychodzę dzisiaj z tagiem. Jest to zlepek pytań, które znalazłam w Internecie, a część wymyśliłam sama.  Nie przedłużając - zaczynajmy!

 

Jaki jest Twój ulubiony jesienny kolor?

Najbardziej lubię jasne, pastelowe kolory i noszę je przez cały rok. Natomiast z typowo jesiennych barw bardzo podoba mi się bordowy oraz musztardowy. Bardzo ładnie wyglądają razem, ale też osobno.


Jesienny tag

Ulubiony jesienny napój.

Zdecydowanie herbata, którą piję cały rok. Oczywiście bez cukru. Gustuję głównie w zielonej herbacie z dodatkami, np. z opuncją, czy z brzoskwinią (serdecznie polecam). Lubię też owocowe, yerba-matę, melisę, a także klasyczną miętę, czy rumianek. Moim ostatnim odkryciem jest rumianek z gruszką.

 

Ulubiony jesienny element garderoby.

Nad tym pytaniem musiałam się chwilę zastanowić i doszłam do wniosku, że mam dwa jesienne elementy stylizacji, które lubię. Pierwszy z nich to botki, a właściwie moje czarne sztyblety, które nie są za wysokie i świetnie nadają się do bardziej eleganckich stylizacji. Drugą rzeczą jest chusta/komin. W swojej kolekcji mam niebieski komin w białe kwiaty oraz różową chustę również w kwiaty. Co ciekawe do chust przekonałam się dopiero 2 lata temu.

 

Kurtka, czy płaszcz?

Bardzo podobają mi się płaszcze, są takie eleganckie. Kurtki z kolei są cieplejsze i to właśnie dlatego one rządzą w moich stylizacjach. Ale płaszcz staram się od czasu do czasu ubierać. 

 

Jesienne liście na ławce

 

Co najbardziej podoba Ci się w jesieni?

Co prawda jesień nie jest moją ulubioną porą roku, ale jest coś, za co ją lubię. Są to kolorowe liście. Zachwyca mnie widok, gdy pomiędzy nimi przedziera się słońce.

 

Ulubione jesienne aktywności.

Spacer po parku, zbieranie kasztanów i kolorowych liści. Takie małe rzeczy, a ile sprawiają mi radości. 


Dary jesieni: kasztany

 

Kasztany, czy żołędzie?

Zdecydowanie kasztany. Udało mi się ich już trochę zebrać, ale jeszcze nie zabrałam się za zrobienie im zdjęć. Muszę się spieszyć. 


Czego nie lubisz w jesieni?

Lubię, gdy jesień jest ciepła i słoneczna. Wówczas aż chce się działać. Natomiast nie przepadam za deszczową pogodą. Deszcz od czasu do czasu jest potrzebny, ale codzienne opady to już dla mnie za dużo. Szaro, buro i ponuro to zdecydowanie nie moje klimaty.


Sposób na idealny jesienny wieczór?

Tutaj będzie bardzo krótko. Książka lub film.

 

***

Jestem ciekawa, co Ty sądzisz o jesieni? 

 Będzie mi miło, jeśli odpowiesz na powyższe pytania w komentarzu. 🍁🍂

12 komentarzy:

  1. Jesień także nie jest moje ulubiona pora roku. Jeszcze jak jest taka złota jesień to lubię ale ostatnio niestety przeważa szara, ponura i deszczowa jesień. Tez uwielbiam zbierać kasztany :) herbatkę także pije przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawniej nie lubiłam jesieni, było mi żal, że lato się kończy. Teraz mam inaczej, gorąca herbata, świece, spokój.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sporu rzeczach się zgadzamy :) Ale ja nawet lubię deszczową jesień, wtedy w domu jest nastrojowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Moniko! :)
    Jesień to moja ulubiona pora roku :) I lubię jak pada deszcz, świat dookoła spowity mgłą jest taki klimatyczny, tajemniczy, wręcz mroczny :) Moim ulubionym jesiennym kolorem też jest musztardowy i bordowy :) Co do herbaty to lubię czarną liściastą z goździkami, cytryną i szczyptą cynamonu osłodzoną miodem :) Tak jak Ty lubię botki, szczególnie czarne albo brązowe :) Moim lubianym elementem w jesiennej stylizacji są też ciepłe czapki i szaliki :) Lubię kurtki i mam ich kilka w swojej szafie ale teraz śmigam w płaszczach :) Ja także lubię kolorowe liście, najbardziej jak wirują na wietrze :) Co do aktywności to dla mnie jesienny spacer i jazda na rowerze :) Jak Ty lubię kasztany :) Co do tego czego nie lubię w jesieni nie napiszę nic bo ja ją mega lubię <3

    Życzę Ci przyjemnego jesiennego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Ja lubię deszcz tak samo- od czasu do czasu. Jest super, kiedy nie muszę nigdzie wychodzić. Wtedy taka pogoda to złoto :D Kocham płaszcze i obecnie tylko ich używam. Takie eleganckie są super! Kawa i herbata- obowiązkowo. Dodatkowo zapachy domowe, typu jakieś woski, świee- mega klimat. Pozdrawiam!

    Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wiosnę i jesień! Urodziłam się we wrześniu :) Te piękne zdjęcia!
    Jeśli chcesz, możemy śledzić nas na blogu.
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień uwielbiam za sweterki, płaszcze i oczywiście kolory w lesie :) Niestety w tym roku jesień jest zimna i deszczowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi słońce też dodaje energii, Od razu mam lepszy humor 😁!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję Kochana że siły zregenerowane! :) Wspaniały tag, bardzo chętnie i ja odpowiem na te pytania :) Uwielbiam takie zabawy :)
    Jaki jest Twój ulubiony jesienny kolor?
    Uwielbiam te same kolory! Musztardowy od niedawna jest moją miłością. Bordowy od dłuższego czasu. Kocham je. Jesienią pasują mi do wszystkiego :)
    Ulubiony jesienny napój.
    Kawa :) Zawsze byłam kawoszem ale pije tylko słabe trunki w towarzystwie mleka. Jesień to dla mnie czas na kawę z karmelem, bitą śmietaną albo cynamonem :) Herbatę też uwielbiam, koniecznie z miodem i cytryną :)
    Ulubiony jesienny element garderoby.
    Zdecydowanie szal. Uwielbiam szale a im większy, tym lepszy :) Nie wiem dlaczego, po prostu lubię siebie w towarzystwie dużej chusty :)
    Kurtka, czy płaszcz?
    Ciężko wybrać. Oba są świetne ale jeżeli mam się zdecydować, to kurtka ;)
    Co najbardziej podoba Ci się w jesieni?
    Jest tego sporo. Kolorowe liście. Kasztany. Sezon na dynie. Jesienne stylizacje. Swetry. koce. Świeczki zapachowe. Halloween. Inspirujące kolory.
    Ulubione jesienne aktywności.
    Grzybobranie. Blog. Filmy :)
    Kasztany, czy żołędzie?
    Kasztany :)
    Czego nie lubisz w jesieni?
    Zimna, deszczu i błota.
    Sposób na idealny jesienny wieczór?
    Ja, narzeczony, łóżko, gruby koc, słodkości, ciepłe napoje i film, najlepiej horror! :0
    Ewentualnie ja, herbatka, blog :)
    Bardzo fajny tag! :)
    Kochana, czy mogłabym pożyczyć od Ciebie te jesienne ikonki które są na dole wpisu? ^^
    Bardzo inspirujący wpis. Uwielbiam tagi, uwielbiam odpowiadać na pytania, świetnie się bawiłam czytając twój wpis! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Po herbatę sięgam jedynie w okresie jesienno-zimowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj herbatka to jest chyba to za co najbardziej lubię jesień! Jednak na ogół jest to la mnie najgorszy okres. Szary, deszczowy i ponury...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesień to nie jest moja ulubiona pora roku. Ale staram się sobie umilać tą porę roku ciepła herbatą, dobrą książka czy nadeabianiu zaległości w filmach i serialach ;)

    OdpowiedzUsuń