27 października 2020

Stylizacja - inspiracja: Pani Jesień

Musztardowy sweterek, koszula, bordowe spodnie, czarne baleriny

Hejka!

Zapraszam Cię na październikową Stylizację-inspirację.

 

Jak tam po zmianie czasu? Cieszę się, że teoretycznie zyskałam dodatkową godzinę, ale jakoś za bardzo tego nie odczułam. Dzień wciąż jest za krótki, żeby zrobić wszystko, co bym chciała. :D Dzisiaj przychodzę do Ciebie z nową Stylizacją-inspiracją. Tym razem natchnieniem do stworzenia outfitu nie była konkretna postać, tylko obecna pora roku, czyli jesień.

 

Koszula bez rękawów w strzały Cropp, borodwe jeansy Terrnova, czarne baleriny Biedronka

Stylizacja - inspiracja: pani jesień


Jesienne kolory: brodo i musztardowy

Chcąc nadać stylizacji jesiennego charakteru, sięgnęłam po moje ulubione kolory na tę porę roku: bordowy oraz musztardowy. Myślę, że bardzo fajnie prezentują się zarówno osobno, jak i w duecie.

 

Musztardowy sweterek Tesco, bordowe spodnie Terranova, koszula bez rękawów Cropp

Koszula w strzały, czarny choker, musztardowy sweterek

Koszulę bez rękawów we wzór strzał udało mi się upolować na tegorocznych wyprzedażach w Croppie. Fajnie sprawdzała się podczas upałów, ale w towarzystwie musztardowego sweterka nadaje się też na cieplejsze, jesienne dni. Aby urozmaicić całość, wokół szyi przewiązałam czarny choker. O tym modowym triku pisałam we wpisie Jak nosić koszulę, aby nie wyglądała nudno?


Koszula bez rękawów w strzały Cropp, czarny choker

Bordowe jeansy, brązowy pasek

Do białej koszuli i musztardowego sweterka dobrałam bordowe jeansy z brązowym paskiem

Więcej inspiracji, jak nosić bordowe spodnie znajdziesz tutaj:

🠊 Z czym nosić jeansową kurtkę i czy ma coś wspólnego z mieczem Samuraja?

🠊 Beżowy płaszcz i czarny beret

🠊 Burgund, róż i szary


Jesienna Stylizacja-inspiracja


Czarne baleriny z kokardkami, czarna bransoletka ze złotymi elementami

Na stopy powędrowały natomiast czarne, dziurkowane baleriny z kokardkami i złotymi kółeczkami. Ostatnim elementem stylizacji jest czarna bransoletka ze złotymi sześcianami.

 

Bransoletka na sznurku Sinsay

Back to school i nutka Dzikiego Zachodu

Stylizacja kojarzy mi się trochę z outfitem na powrót do szkoły, a z drugiej z kowbojskim ubiorem. A to wszystko przez choker, który przypomina mi nieco krawat bolo, czyli krawat składający się z kawałka sznurka, ozdobiony metalowymi końcówkami, spinany metalową spinką lub suwakiem, noszony przez kowbojów.

 

Musztardowy sweter Tesco, bordowe jeansy Terranova, czarne baleriny Biedronka

***

Jakie są Twoje ulubione, jesienne kolory? 

Co sądzisz o stylizacji? Z czym Ci się kojarzy?

20 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja. Bluzeczka, paseczek najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Kasiu! ;)
      Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. <3
      Ślę do Ciebie gorące pozdrowienia! ;)

      Usuń
  2. Stylizacja bardzo ładna :) Podoba mi się kolor spodni i sweterka :)
    Jednak ja jesienią nie postawiłabym na koszulę bez rękawów i zdjęcia w niej na dworze, bo jestem wielkim zmarzluchem i szybko łapię przeziębienie :D

    Brakuje mi tu tylko jesiennych, kolorowych liści w tle :)

    Moje ulubione barwy jesieni to musztardowy, szary, bordowy i brąz :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Miło, że wstąpiłaś w moje skromne progi. ;) Dziękuję Ci za miłe słowa odnośnie mojej stylizacji. Cieszę się, że Ci się spodobała. <3

      Zdjęcia udało mi się wykonać w ciepły, jesienny dzień, więc nie zmarzłam. :D

      Oj, tak. Jesienne liście fajnie dopełniałyby kadry. ;)

      Widzę, że ulubione jesienne kolory nam się pokrywają. Za brązem nie przepadam, ale jasny szary też lubię. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  3. Ja jakoś nie czuję połączenia bordowego z musztarda, ale w pojedynke wyglądają niesamowicie. Kocham takie kolory:) Ta godzina potrafi czasem byc zbawienna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. ;) Każdemu może podobać się coś innego. ;)
      Oj, tak, ale mi ciągle brakuje czasu. Przydałoby się wydłużyć dobę. :D

      Usuń
  4. Bardzo radosna i ciepła ta Twoja jesień.:) Ja raczej noszę rzeczy w moich ulubionych kolorach i raczej niewiele by się znalazło w jesiennej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, zgadza się. Chciałabym, żeby cała jesień była ciepła i pogodna. :D Też mam niewiele ubrań w barwach jesieni, ale kilka się znalazło. :D

      Usuń
  5. Piękny sweterek! Chodzi właśnie za mną właśnie sweter w takim odcieniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Sweterek upolowałam jakoś w zeszłym roku na wyprzedaży w Tesco. ;)

      Usuń
  6. Iście jesienne kolory w tej stylizacji:) bluzeczka bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam fajne połączenie tych kolorów i bransoletka też mi się podoba :)
    Chciałbym, że podążamy pośrednictwem bloga!
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że spodobało Ci się zarówno połączenie kolorystyczne, jak i bransoletka. ;) Dziękuję i pozdrawiam! ;)

      Usuń