23 lutego 2021

Stylizacja - inspiracja: Darlene Alderson

 Brokatowe byuty na grubszej podeszwie Cropp, szare rajstopy, jeansowa koszula, szara bluza, okulary przeciwsłoneczne w kształcie serc Sinsay, laptop

Hejka!

Zapraszam Cię na outfit w stylu Darlene Alderson.

 

Szare rajstopy, jeansowe szorty, brokatowe buty, jeansowa koszula, laptop, szara bluza z kapturem

Dzisiaj przychodzę z comiesięczną Stylizacją - inspiracją. Tym razem pod lupę wzięłam styl Darlene Alderson, siostry głównego bohatera serialu Mr. Robot, w który się ostatnio wkręciłam (na 100% pojawi się w następnej Strefie Kinomaniaczki). Z tej stylizacji i zdjęć jestem bardzo dumna. Nie jest to co prawda mój styl, ale spodobał mi się. Planowałam zrobić zdjęcia w domu, jednak w niedzielę było tak ciepło, że mogłam wyjść na dwór i wcale nie było mi zimno. Piękną wiosnę mamy tej zimy! Cieszę się na myśl, że niedługo będzie już można nosić lżejsze outfity.


Jeansowe szorty, szare rajstopy, szara bluza z kapturem, czarny plecak, brokatowe buty, słuchawki

Kim jest Darlene Alderson?

Darlene Alderson to młodsza siostra Elliota, hakerka, programistka i członkini fsociety, grupy hakerów, którzy chcą zniszczyć wielką korporację Evil Corp i zaprowadzić nowy ład. Darlene sprawia wrażenie osoby pewnej siebie, która niczego się nie boi.  Na zewnątrz cyniczna i zblazowana, jednak ma dobre serce. Troszczy się o swojego brata, wchodzi także w romantyczną relację z Cisco.


Stylizacja - inspiracja: Darlene Alderson "Mr. Robot"

 

Cechy charakterystyczne stylu Darlene Alderson

Styl Darlene jest nieco mroczny. Jej znakami rozpoznawczymi są okulary przeciwsłoneczne w kształcie serc (wyglądają bosko!), mocno pomalowane usta i podkreślone oczy.  Siostra Elliota wybiera cięższe buty, podkolanówki, lubuje się też w ciekawych okryciach wierzchnich. Zwykle ubiera się warstwowo. Do jej atrybutów należą laptop, słuchawki. Często dopełnia stylizacje plecakiem. Jeśli chodzi o fryzurę, u Darlene królują rozpuszczone włosy lub luźne koki.

 

Brokatowe buty Cropp, szare rajstopy, szara bluza z kapturem, czarny plecak Cropp, słuchawki


 Stylizacja - inspiracja: Darlene Alderson - z serialu Mr. Robot

 

Jeansowe szorty, szare rajstopy, jeansowa koszula, bluza z kapturem


Szare rajstopy, bluza asasyna, jeansowa koszula, jeansowe szorty, okulary przeciwsłoneczne, laptop

Krótkie jeansowe spodenki połączyłam z szarymi rajstopami.  Wcześniej nie byłam przekonana do takiego duetu, ale muszę przyznać, że nawet mi się spodobał. Na górę powędrowała koszula w odcieniu jasnego jeansu. Jedną jej część wsadziłam do środka spodni, by nadać całości zawadiacki i nieco niedbały charakter. Antracytową bluzę asasyna z kapturem pożyczyłam od brata. Myślę, że idealnie wpasowała się w hakerski styl.

 

Szara bluza z kapturem, jeansowa koszula, jeansowe szorty, słuchawki, szare rajstopy, brokatowe buty na czarnej podeszwie Cropp, okulary przeciwsłoneczne w kształcie serc Sinsay

Srebrne buty na grubszej podeszwie, okulary przeciwsłoneczne w kształcie serc, laptop, słuchawki, czarny plecak

Całość dopełniają moje srebrne, brokatowe buty na grubszej podeszwie. Jeśli chodzi o dodatki, nie mogło zabraknąć przeciwsłonecznych okularów w kształcie serc. Upolowałam je ostatnio w Sinsay'u. Od razu skojarzyły mi się z postacią Darlene. Jak na prawdziwą hakerkę przystało, nie mogło zabraknąć laptopa oraz słuchawek. Ostatnim elementem jest czarny plecak, który można nosić też jako torebkę.

 

Stylizacja - inspiracja: Darlene Alderson "Mr. Robot"

***

Co sądzisz o stylizacji?

Kojarzysz serial Mr. Robot?

Który styl jest Ci bliższy: dziewczęcy, czy nieco mroczniejszy?

 

22 komentarze:

  1. Ja zdecydowanie jestem fanką stylu bardziej dziewczęcego. Mimo to Twoja stylizacja ma charakter i ma to coś w sobie :) Ładnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię dziewczęcy styl, ale uważam, że od czasu do czasu można nieco poeksperymentować i spróbować czegoś nowego. ;D Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa i docenienie mojej stylizacji. ;)

      Także ślę do Ciebie słoneczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  2. Kompletnie nie kojarzę Mr. Robot. Ja szczerze mówiać nie znoszę połaczenia krótkich spodenek z rajstopami :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To serial, który powstawał w latach 2015-2019. Główną rolę gra w nim Rami Malek. Dzięki za szczerą opinię. ;) Pierwszy raz pokusiłam się o taki duet i mi się spodobał. :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jasne, rozumiem. ;) Wypróbowałam je po raz pierwszy i mi przypadło do gustu. :D

      Usuń
  4. Fajnie! No i serial tez lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serialu niestety nie znam. A co do stylizacji to kiedyś tworzyłam podobne stylizacje. Teraz chyba jestem już na nie za stara ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Mr. Robot" jest świetny. Na 4 sezony obejrzałam jak na razie 3 i ten ostatni jest, moim zdaniem, najlepszy. ;)

      Usuń
  6. Buty to prawdziwy sztos! Z chęcią widziałabym takowe w swojej kolekcji.
    Serialu nie jest mi znany.
    Ja identyfikuje się ze stylem dziewczęcym :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! <3 Też uwielbiam te buty, chociaż nie byłam początkowo do nich przekonana. A teraz noszę je codziennie. <3

      Też bardzo lubię dziewczęcy styl, ale od czasu do czasu fajnie spróbować czegoś nowego. :D

      Dziękuję i też ślę pozdrowienia! ;)

      Usuń
  7. Serialu Mr.Robot kompletnie nie kojarzę i nie znam. Zdecydowanie preferuje styl dziewczęcy, kiedyś jak byłam młodsza zdarzało mnie się trochę mroczniej ubierać ale to już zamierzchłe czasy :)

    Mimo to Tobie ładnie w tej stylizacji :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Iwetto! ;)

      Mnie się ten serial bardzo spodobał. Jak na razie najlepszy był sezon trzeci. :D

      Ja odkąd pamiętam lubiłam jasne, radosne kolory. ;)

      Dziękuję Ci za komplement i przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  8. Nie kojarzę serialu ,wolę też dziewczęcy styl 🙂
    Stylizacja nie do końca w moim guście, ale podoba mi się 🙂
    Oby w końcu można było schować grube kurtki i zimowe buty 😉
    Sama też planuje zrobić foty stylizacji ze spodenkami jeansowymi nie wiem czy wybiorę rajstopy w kropki, czy poczekam aż się zrobi cieplej i postawie na kowbojki czy jedno i drugie...😉😂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej o tym serialu napiszę w kolejnej Strefie Kinomaniaczki. ;)
      Tym bardziej jest mi miło. Dziękuję. ;)
      Też liczę na to, że wiosna już z nami zostanie. :D
      O, jestem bardzo ciekawa Twojej stylizacji z jeansowymi spodenkami. ;)

      Buziaki! ;)

      Usuń
  9. Nie mój styl, ale bardzo fajne masz rajstopy, świetny odcień szarego. No i te buty :))

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG your boots are suoer cute I just love them.

    OdpowiedzUsuń