20 lutego 2021

Strefa Kinomaniaczki: czarownica, trudne wybory, nieznośni szefowie


Czarownica, Swatamy swoich szefów, Do wszystkich chłopców: zawsze i na zawsze

Hejka!

Zapraszam Cię na filmową ucztę.

 

W dzisiejszej Strefie Kinomaniaczki będzie nieco baśniowo, słodko i korporacyjnie. Tradycyjnie po więcej filmów i seriali zapraszam Cię do poprzednich wpisów z serii: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35

 

Czarownica  i Czarownica 2 / Maleficent (2014), Maleficent: Mistress of Evil (2019)

Maleficent (2014), Maleficent: Mistress of Evil (2019)
 

Diabolina wiedziona chęcią zemsty, rzuca klątwę na nowo narodzoną królewnę. Wkrótce zdaje sobie jednak sprawę, że popełniła błąd. Czy uda jej się odczynić zły urok i uratować Aurorę?

 

Czarownica (2014)

Oba filmy mi się spodobały. W klasycznej wersji Śpiącej Królewny wątek złej czarownicy nie był rozwinięty, więc super, że twórcy postanowili przyjrzeć się początkom jej historii. Przykre, że w młodości została tak okrutnie zraniona. Zachwyciła mnie relacja Diaboliny z Aurorą. To niezwykłe, że połączyła je tak silna więź, choć nie były przecież spokrewnione. Zgrany duet tytułowa czarownica stworzyła też z Diavalem. Brakowało mi jednak chemii między Aurorą i księciem Filipem, choć muszę przyznać, że ich ślub był uroczy.

 

 

Do wszystkich chłopców: Zawsze i na zawsze / To All The Boys: Always and Forever (2021)

Do wszystkich chłopców: Zawsze i na zawsze / To All The Boys: Always and Forever (2021)
 

Lara Jean i Peter Kavinsky niedługo kończą liceum i snują plany pójścia razem do college'u. Czy wszystko ułoży się po ich myśli? Czy ich związek przetrwa? 

 

Do wszystkich chłopców: Zawsze i na zawsze / To All The Boys: Always and Forever (2021)

Uważam, że ta część była lepsza od poprzedniej, która w tej trylogii wypada najsłabiej. Nie byłam pod jakimś dużym wrażeniem, ale film oglądało mi się całkiem przyjemnie. Bardzo spodobały mi się urocze stylizacje Lary Jean, a scena z listem napisanym przez Petera była mega wzruszająca. W filmie można zauważyć nawiązanie do filmu  Nic nie mów z 1989 roku  i słynnej sceny, gdy John Cusack stoi z boomboxem pod domem ukochanej. Peter, gdy dowiaduje się o przyjęciu Lary na studia, czyni podobnie, tylko z bezprzewodowym głośnikiem (jakie czasy, taki sprzęt). 

 

Do wszystkich chłopców: Zawsze i na zawsze / To All The Boys: Always and Forever (2021)

Z ciekawostek dodam, że Jonas Brothers w teledysku do jednej ze swoich piosenek również inspirowali się tą sceną- pisałam o tym tutaj. Choć Do wszystkich chłopców: zawsze i na zawsze miał to być już finałową częścią historii Lary i Petera, to jednak zakończenie daje nadzieję, że powstanie kolejna (być może już nie na podstawie książek).

 


Swatamy swoich szefów / Set It Up (2018)

Swatamy swoich szefów / Set It Up (2018)
 

Harper Moore i Charlie Young to dwójka młodych asystentów, którzy są wykorzystywani przez swoich szefów. Postanawiają zjednoczyć siły, by polepszyć swoją sytuację. Wpadają na pomysł, by umówić swoich przełożonych na randkę.

 

Swatamy swoich szefów / Set It Up (2018)

 

Film zapowiadał się naprawdę fajnie, jednak początek mi się nie spodobał. Było pełno "żarcików", które nie trafiły w mój gust. Na szczęście dalej było już tylko lepiej. W filmie jedną z głównych ról zagrała Zoey Dutsch, którą lubię. Podobały mi się jej outfity, niby zwykłe, ale idealnie pasowały do charakteru jej postaci. Spodobało mi się przesłanie filmu. Natomiast przez niezbyt udany i nudnawy początek produkcja nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia. Na szczęście końcówka Swatamy swoich szefów przesłoniła początkowy niesmak.

 

Spodobał Ci się któryś z filmów, ale nie wiesz, gdzie go znaleźć? Zerknij do wpisu Gdzie oglądać filmy i seriale online?

 

***

Widziałaś którąś z powyższych produkcji?

Jaki film lub serial wywarł na Tobie ostatnio wrażenie?

32 komentarze:

  1. Ze słyszenia znam tylko Czarownicę. Żadnego z tych filmów nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam żadnego z nich, ale kojarzę Czarownice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie oglądałam do wszystkich chłopców. Ale niedługo to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, czy Ci się spodoba. Daj proszę znać, gdy obejrzysz trzecią część "Do wszystkich chłopców...". ;)

      Usuń
    2. Pojawi się w przeglądzie i na insta story :D

      Usuń
  4. Witaj Moni :)
    Z tych filmów które przedstawiłaś oglądałam 3 część do wszystkich chłopców :) Mi ogólnie cała trylogia się bardzo podobała, Lara Jean jest taka urocza a Peter przystojny. Przyjemnie się ich ogląda :)

    Mam zainstalowanego Netflixa na telefonie i wykupiony pakiet także teraz jestem na bieżąco z filmami i serialami :)

    Jeśli mogę coś zasugerować to polecam Ci serial Gambit Królowej :) Jest mega :)

    Buziaki i dobrej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Iwetto! ;)

      Nie mogę się z Tobą nie zgodzić. Lara Jean i Peter Kavinsky tworzą świetną parę. Ona urocza i dziewczęca, on miły, otwarty no i niezły z niego słodziak. :D

      Super, że jesteś na bieżąco. ;)

      Wszelkie polecenie są mile widziane, dziękuję. <3 O tym serialu słyszałam, ale nie oglądałam. ;)

      Dzięki i też ślę buziaki! ;*

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o luty, jestem oczarowana filmem Pieces of a women oraz Small axe: Lovers rock :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie słyszałam o tych filmach. :o Sprawdzę je sobie, dziękuję. ;)

      Usuń
  6. Oglądałam 1 i 3 film- suuuper! Co do drugiego; widziałam wcześniejszą część, więc muszę nadrobić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że pierwszy i ostatni film Ci się spodobał. ;) Przyjemnego seansu z trzecią częścią "Do wszystkich chłopców...". ;)

      Usuń
  7. Super ten film a dokładniej baśń Czarownica . Reszty nie znam ale chcenie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ten film też Ci się spodobał. ;)

      To życzę Ci przyjemnego oglądania pozostałych propozycji. ;)

      Usuń
  8. Nie oglądałam żadnej z tych produkcji -zdaje się że te gatunki nie są w moim guście ...
    Ostatnio skończyłam oglądać seriale "Lupin " i "Gambit Królowej "- obydwa seriale Ci serdecznie polecam a o "Lupinie" pisałyśmy na Instagramie, o ile dobrze pamiętam ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie za polecenia. ;) Zgadza się, pisałyśmy o "Lupinie", który jest na mojej liście do obejrzenia. Sięgnę po niego, jak tylko skończę ostatni sezon "Mr. Robota". ;)

      Też ślę Ci gorące pozdrowienia! ;)

      Usuń
  9. Znam "Czarownicę", ale tylko pierwszą część. Bardzo miło ją wspominam i szczerze powiedziawszy, nie miałam pojęcia, że wyszła druga część! Chętnie wrócę do tego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwie części "Czarownicy" oglądałam i bardzo mi się podobały :D
    "Zawsze i na zawsze" również niedawno oglądałam :D
    "Swatamy swoich szefów" miałam zamiar obejrzeć, jednakże po przeczytaniu kilku recenzji jednak ten film sobie odpuszczę. Polecam obejrzeć filmy pt. "Cuda z nieba" oraz "Czarna piękność" :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jesteś prawdziwą Kinomaniaczką. ;)

      Dzięki za filmowe polecenia. O obu filmach słyszałam, ale jeszcze ich nie oglądałam. ;)

      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  11. Ze wszystkich zaprezentowanych filmów najbardziej zainteresował mnie tytuł - "SWATAMY SWOICH SZEFÓW" :)
    Ja w ostatnim czasie oglądałam serial - "Urodzona gwiazda".
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie słyszałam o tym serialu. ;)

      Życzę Ci przyjemnego seansu i pozdrawiam! ;)

      Usuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Wspaniałe propozycje filmowe!
    Widziałam jedynie pierwszą część Czarownicy, nie jestem miłośnikiem fantasy ale ten film był naprawdę udany i to pod każdym filmowym względem :) Bardzo ciekawi mnie "Do wszystkich chłopców..." niestety nie widziałam żadnej części, mimo, że mówię sobie że obejrzę za każdym razem jak to widzę albo o tym czytam. Koniec końców zapominam :D
    Wspaniały wpis Kochana!
    Dużo zdrówka!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Klaudio! ;)

      Dziękuję Ci bardzo, kochana. Zawsze doceniasz moje wpisy. To niezmiernie miłe i motywujące. <3

      Tobie też życzę dużo zdrowia! Buziaki! ;*

      Usuń
  13. Żadnego z tych filmów nie oglądałam ale możliwe, że skusze się na set it up :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam "Czarownicę", w sumie nawet kilka razy i bardzo mi się podobała :) Muszę obejrzeć część drugą :)

    OdpowiedzUsuń