20 września 2018

Bordo, krótkie spodenki i koszula w kratę


Bluzka z bordowymi rękawami, jeansowe szorty, bordowe tenisówki, koszula w kratę, ledowy zegarek

 Hejka!

Zapraszam Was na stylizację łączącą w sobie kolory jesieni z elementami letniej garderoby.
 

Dzisiaj witam Was w jesienno- letnim klimacie. Pomysł na tę stylizację przyszedł mi do głowy już dawno temu, jednak początkowo było na nią za zimno, a później już zdecydowanie za gorąco. Dopiero teraz nadszedł odpowiedni czas i oto powstała. 😄 

Inspiracją był dla mnie styl amerykański. Pewnie w niejednym filmie czy serialu widzieliście zestaw krótkie spodenki, bluzka z długim (lub 3/4) rękawem, biodra przepasane koszulą. Zawsze dziwiło mnie połączenie bluzki z długim rękawem i szortów (czy tym ludziom nie jest gorąco w tej bluzce?!). Ja zwykle wybieram bluzkę z krótkim rękawem do długich spodni, a nie odwrotnie. Muszę jednak przyznać, że w takim zestawieniu było mi w sam raz. Dosyć tego wstępu, przejdźmy do samej stylizacji.


Bluzka z bordowymi rękawami, jeansowe szorty, bordowe tenisówki, koszula w kratę, ledowy zegarek

Wokół bioder przewiązałam koszulę w czarno- białą kratę.

Sinsay, nn, Auchan, Chiński

Nowością jest ledowy zegarek na białym gumowym pasku. Mój poprzedni, ten z lusterkiem, uległ wypadkowi, w wyniku którego zbiła mi się szybka. Myślałam, że dam radę obejść się bez zegarka, bo przecież jest komórka, ale okazało się inaczej. Niestety nie udało mi się znaleźć takiego samego. Mój obecny zegarek nie posiada już lustrzanej szybki, ale godzina, data i sekundy wyświetlają się tak jak w poprzednim. Powiem Wam, że kilka osób myślało, że jest to smartwatch. 😀


Sinsay, nn, Lidl, Auchan, Chiński

Ostatnim elementem są dobrze znane bordowe tenisówki.


Tak na koniec dodam, że u mnie kasztany zaczęły już spadać z drzew, to znak, że jesień już blisko. 🌰 A jak jest u Was? 

***
Co sądzicie o stylizacji?

Nosicie bluzki z długim rękawem do szortów?

49 komentarzy:

  1. Połączenie super! Sama chętnie bym w takim komplecie chodziła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tak miłe słowa. To dla mnie ogromny komplement. :)

      Usuń
  2. uwielbiam koszule w kratę przepasane przez biodra. Świetny look na co dzień :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień nadchodzi! ♥
    Uwielbiam takie bluzki 3/4 :) Ta ma również bardzo ciekawe zestawienie kolorów! :) Koszula w kratę też super! Kolorystycznie wszystko pasuje do siebie idealnie. Ciekawe zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że podzieliłaś się swoimi spostrzeżeniami i odczuciami odnośnie mojej stylizacji. :) To prawda, jesień nadciąga nieubłaganie. ;)

      Usuń
  4. Idealne połączenie :) Lubię bordo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak uważasz. :) Ja też przepadam za tym kolorem. ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajna stylizacja! Uwielbiam bordowy kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam koszule w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wszystko dobrałaś :D Kocham bordowe odcienie jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za docenienie, to dla mnie ważne. :) Nie mam dużo ubrań w tym kolorze, ale też bardzo mi się on podoba. :)

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się to połączenie! :) Uwielbiam chyba wszystko co bordowe i burgundowe, więc Twoje buty oraz bluzka jak najbardziej trafiły w mój gust.
    Bardzo dobrym elementem jest też ta koszula w kratę. Sama szukam dla siebie podobnej, ale w każdej coś mi nie pasuje.

    Czasami zdarza mi się nosić długie bluzki do szortów, szczególnie późnymi, letnimi wieczorami :) Szkoda, że poprzedni zegarek uległ uszkodzeniu, ale ten też się ładnie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za tyle miłych słów. Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała i znalazłaś tyle fajnych elementów w niej. :)

      Usuń
  9. Bardzo fajna, luźna stylizacja, i akurat na ten czas. I jakie masz ładne włosy...
    Ja już dzisiaj widziałam dzieci zbierające kasztany, więc... u mnie chyba to samo :-) Pozdrówki :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za komplement dotyczący włosów. <3 Cieszę się, że stylizację przyjęłaś tak optymistycznie. :) Ja też już nazbierałam trochę kasztanów. :D Dzięki i też przesyłam pozdrowionka! :)

      Usuń
  10. Thank you so much Moni!! I'm so happy that you liked my outfit! Yes, it's a smart watch! It's a "fitbit versa" wach, as you can see in the credits ;) Happy weekend to you too! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for explanation about your watch. :)
      Have a fantastic weekend too! <3

      Usuń
  11. Uwielbiam takie wygodne stylizacje. Bardzo mi się podoba :)
    Ja nie noszę takich bluzek do szortów ale to dlatego, że szortów nie mam wcale w swojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie połączenia! Często zakładam bluzę do krótkich spodenek, bo wygląda to fajnie, więc w takiej bluzeczce też bym chodziła. No i najważniejsze - uwielbiam bordowy!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się z Tobą zgodzić, takie połączenie wygląda bardzo fajnie. :) Bordowy jest super i w sam raz na nadchodzącą jesień. ;)

      Usuń
  13. Im luźniejsza stylizacja tym lepsza! Niestety do pracy średnio się mogę tak ubierać, ale no cóż :(

    Pozdrawiam,
    Szwatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale po pracy albo w wolny dzień można zaszaleć. ;)

      Usuń
  14. Ja tam kupiłam sobie sportowy zegarek... ponieważ najczęściej pękały mi teleskopki, kupiłam taki bez teleskopków :)
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojej stronki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Próbuję sobie przypomnieć kiedy nosiłam takie połączenie, ale chyba nigdy haha. Rzeczywiście jest to popularny styl zaczerpnięty z amerykańskich filmów, ale z racji tego, że jestem ogromnym zmarźlakiem to raczej nie skorzystam, bo szorty nakładam jak jest upał,a wtedy na bluzkę z długim rękawem jest za gorąco :D MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że myślimy podobnie. :D Ostatnio jednak trafiła mi się idealna pogoda, więc taka stylizacja mogła powstać. :D

      Usuń
  16. śliczna stylizacja! uwielbiam takie !❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Cieszę się, że udało mi się trafić w Twój gust. :)

      Usuń
  17. Oj tak, jesień faktycznie blisko :) Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie przypomina smartwatch :D Stylizacja bardzo fajna i praktyczna na ten czas i na tą pogodę za oknem. Bardzo lubię koszule w kraty :) U mnie jesień już się zakotwiczyła ;/ Wolę lato pod pewnymi względami :)
    Zapraszam do siebie: http://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/09/psycholog-to-dziwka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę lato. :D Dziękuję za miłe słowa. Z chęcią do Ciebie zajrzę. ;)

      Usuń
  19. Świetna stylizacja w bardzo dobrym stylu ;) Trochę żałuję, że za swoich nastoletnich lat nie miałam takiego wyczucia i nie ubierałam się tak ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo serdecznie za komplement. Czuje się doceniona. :)

      Usuń
  20. Tak patrzę na tę stylizację i jakie są moje wnioski? Że mi się podoba, ale prędko podobnej nie założę, bo niestety jesień już u mnie oficjalnie zawitała... Lato wróć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj też jesień pełną parą- było przeraźliwie zimno. Bardzo mi miło, że stylizacja Ci się spodobała. :)

      Usuń
  21. Dawno nie nosiłam koszuli na luźno :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. Super połączenie :) Ja bardzo lubię bordo więc mnie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny zestaw ;) lubię bordo i mam sporo ubrań w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń