4 czerwca 2021

Podsumowanie miesiąca: maj 2021

Różowe kwiaty

Hejka!

Fanart, kino i dużo piosenek. Zapraszam Cię na podsumowanie maja.

 

 

Ani się człowiek nie obejrzał, a maj ustąpił miejsca mojemu ulubionemu miesiącowi - czerwcowi. To jak na tych memach, patrzę, jest 1 stycznia, a za chwilę już 1 czerwca.😆

 

Fanart Window of Fashion by Moni autorstwa Klaudii Lisowskiej


Fanart od Klaudii

Maj rozpoczął się bardzo miłym akcentem. Klaudia, znana też jako Ayuna, która prowadzi na swoim blogu serię AyuArtystycznie, stworzyła mój portret. Zadbała o każdy detal. Wianek z kwiatów, naszyjnik z sercem. Trafiłaś kochana idealnie w mój gust. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe wyróżnienie i docenienie mojej blogowej działalności.

 

Żółte, wiosenne kwiaty


Zmagania na wrotkach

Na wrotkach zaczęło mi iść coraz lepiej. Niestety zdarzyły się też upadki, podczas których się potłukłam i musiałam sobie zrobić przerwę. W końcu zdrowie jest najważniejsze. Zamierzam wrócić do jazdy na wrotkach, bo wciąż sprawia mi to przyjemność. Ostatnio pojeździłam sobie trochę po domu.

 

Kino plenerowe: Gra o wszystko/ Molly's Game


Kino plenerowe

W zeszłym miesiącu wybrałam się na pierwsze w tym roku kino pod chmurką. Wyświetlano film Gra o wszystko (Molly's Game) z 2017 roku. Opowiada on historię narciarki, Molly Bloom, która musiała zakończyć karierę z powodu kontuzji. Kobieta jednak się nie poddała i założyła najbardziej ekskluzywny klub pokerowy w USA. 

Seans zakłócał deszcz, więc musiałam siedzieć pod parasolem, ale i tak było fajnie. Film był całkiem ok, nie nudziłam się na nim, ale szału brak. Nie porwał mnie. Film był przyrównywany do Wilka z Wall Street, jednak przy nim wypada blado.


Co mi w duszy grało?

 

TINI, Maria Becerra - Mienteme

 

Kawałek idealny do tańca.

 

 

Nathy Peluso - Bzrp 

 

Jest to piosenka promująca 4 sezon Szkoły dla elity. Fajny beat.



Little Sis Nora - MDMA


Czy piosenka o kupowaniu narkotyków może uzależniać? I to jeszcze jak! Prosty tekst i łatwo wpadająca w ucho muzyka to przepis na hit. W teledysku można dopatrzeć się inspiracji piosenką Barbie Girl zespołu Aqua z 1997 r.


 

Miranda Cosgrove - About You Now

 

Cover utworu Sugababes o tym samym tytule. Obie wersje są fajne, ale ta Mirandy podoba mi się bardziej.



Sanah - etc. (na disco) 

 

Sanah stworzyła kolejny hit, obok którego nie da się przejść obojętnie.



Sanah  - ten Stan

 

Następny przepiękny utwór Sanah. W teledysku wykorzystano nagranie przyjęcia weselnego rodziców piosenkarki.



2 Chainz & Wiz Khalifa - We Own It


 

Utwór należy do ścieżki dźwiękowej filmu Szybcy i wściekli 6



Robin Schulz feat Alida - In Your Eyes

 

Teledysk utrzymany został w klimacie gry komputerowej. Skojarzył mi się też trochę z Transformersami.



Robin Schulz & Felix Jaehn - One More Time feat. Alida

 

W piosence da się wyczuć klimat Lany Del Rey i jej piosenki Summertime Sadness. Gdy pierwszy raz ją usłyszałam, byłam przekonana, że śpiewa ją właśnie Lana, tylko w innej aranżacji.

 

Podsumowanie miesiąca: maj 2021

Blog

Najchętniej komentowane w maju okazały się wpisy: T-shirt i sukienka - powrót do lat 90., Stylizacja - inspiracja: Alicja w Krainie Czarów oraz Z jakimi kolorami łączyć beżowy. Opublikowałam trochę mniej wpisów, niż zamierzałam, ale mam nadzieję, że nadrobię to w czerwcu.

 

*

Cudownego czerwca!

🎀😍🌸


***

Jak minął Ci maj?

Co wolisz: kino tradycyjne, czy plenerowe?

31 komentarzy:

  1. Maj minął szybko... :) Ale tak już jest, że ładniejsze dni szybciej nam przelatują przez palce. Czerwiec ma być lepszy pod względem pogody, więc pewnie ucieknie jeszcze szybciej :D
    Baaardzo bym chciała nauczyć się jazdy na wrotkach. Wiele osób mówi, że jest trudniejsza niż na rolkach. Planowałam z chłopakiem wybrać sie do wrotkarni, aby nieco popróbować, ale wiadomo pandemia pokrzyżowała plany, a później się jakoś rozleciały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się z Tobą nie zgodzić. Maj przemknął z prędkością światła. :D Mam nadzieję, że czerwiec tak szybko nie zniknie, bo bardzo lubię ten miesiąc. Super, że pogoda ma być lepsza, bo mam kilka pomysłów na stylizacje i chciałabym móc je uwiecznić. ;)

      Nie słyszałam o tym. :o Mnie się z kolei wydaje, że na wrotkach jest łatwiej, bo są stabilniejsze (tym sensie, że mają kółka po obu stronach, a nie w jednej linii). Pod względem hamowania faktycznie jest trudniej, bo hamulec jest z przodu i trzeba się do tego przyzwyczaić lub po prostu zwalniać, żeby się zatrzymać. Nigdy na rolkach nie jeździłam, więc nie mam porównania.

      U mnie w mieście niestety nie ma torów wrotkarskich. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się zrealizować marzenie o jeździe na wrotkach. ;)

      Usuń
  2. Hejka Moniko! :)
    Twój maj był widzę naprawdę fajny i baaaardzo muzyczny :) Z piosenek jakie ukazałaś w poście znam tylko We own it :) Słuchałam jej nałogowo w gimnazjum :)

    Mnie też Klaudia narysowała :) To bardzo miła, sympatyczna i ciepłą osoba, bardzo ją lubię Ciebie zresztą też :)

    Życzę Ci radosnego czerwca :) Z tego co pamiętam obie mamy w tym miesiącu urodziny :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ;)

      Muzyczka musi być. :D Też od dawna znam tę piosenkę i ostatnio do niej wróciłam.;)

      Widziałam Twój portret autorstwa Klaudii. Pięknie jej wyszedł. Ma dziewczyna talent. ;) Zgadza się, Klaudia roztacza wokół siebie przyjazną atmosferę. ;) Bardzo mi miło. Też Cię bardzo lubię. ;)

      Dziękuję. Zgadza się, masz dobrą pamięć. M.in. ze względu na urodziny, czerwiec jest moim ulubionym miesiącem. <3

      Buziaki! ;*

      Usuń
  3. Bardzo polubiałam te piosenki sanah :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lata nie jeździłam na rolkach, a kiedy bardzo lubiłam. Może też spróbuję do tego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto spróbować. Trzymam kciuki, żeby Ci się udało! ;)

      Usuń
  5. Mi maj minął równie szybko. Ostatnio w ogóle czas jakoś szybciej leci. Z wymienionych piosenek kojarzę tylko sanah, której swoją drogą bardzo lubię słuchać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, jak dobrze, że nie tylko ja mam takie odczucie, co do upływu czasu. :D Sanah tworzy coraz lepsze piosenki. Ma talent! ;)

      Dziękuję i też przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  6. Maj minął jak z bicza strzelił to fakt, pogoda nieco nie dopisywała, ale może w czerwcu będzie już lepiej :D A co do utworów, piosenka MDMA też nie uzależniła i również zauważyłam tę inspirację piosenką Barbie Girl. Piosenki Sanah i Robina Schulza również dobrze znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie pogoda jest wyborna. Mamy prawdziwe lato. Ciekawe, jak długo się utrzyma. :D
      O, to piąteczka, he, he. :D

      Usuń
  7. Ten fanart jest boski :) Dobrego czerwca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. ;)

      Przesyłam Ci pozdrowienia i także życzę pięknego czerwca! ;)

      Usuń
  8. Fajne podsumowanie miesiąca :D Portret prezentuje się pięknie :D
    Maj minął mi bardzo szybko. Zdecydowanie bardziej wolę kino tradycyjne :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa. ;)
      Oby czerwiec tak szybko nie minął. :D
      Mnie się podobają oba rodzaje kina, choć tradycyjne ma tę przewagę, że żadne warunki atmosferyczne mu nie straszne. :D
      Też ślę pozdrowienia! ;)

      Usuń
  9. Taki portret to wpieniała sprawa :) Maj w tym roku był zimny i chyba pierwszy raz, jak nie jeździłam w tym czasie rowerem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. To piękna pamiątka. <3 Na szczęście czerwiec zaczął się ciepełkiem i słonkiem. ;)

      Usuń
  10. Super portret, fajna pamiątka :) Fajnie, że maj minął Ci tak przyjemnie, muzycznie i kulturalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Bardzo mnie ucieszyła ta miła niespodzianka od Klaudii. <3 Mam nadzieję, że czerwiec będzie jeszcze lepszy. ;)

      Usuń
  11. Very interesting post! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you so much for your comment, Moni!! I have to say that the navy coat is my favorite from all times, hehe ;) Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Początkowo nie leżały mi piosenki Sanah, ale teraz nie mogę przestać ich słuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Miło jest zobaczyć mój fanart w twoim wpisie! To dla mnie wyróżnienie, spora pochwała. Każde dobre słowo napędza mnie do działania :) Dziękuje!
    Jak ja bym chciała nauczyć się jeździć na wrotkach :D Umiem na rolkach, ale tak dawno nie jeździłam... martwię się, że gdybym znów chciała zakończyło by się to upadkiem :D Ale sama jazda to wielka frajda i rozumiem każdego, kto lubi takie sporty :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Klaudio! ;)

      Sprawiłaś mi bardzo miły prezent. Jeszcze raz dziękuję. <3

      A ja nigdy na rolkach nie jeździłam. Stwierdziłam, że na wrotkach łatwiej będzie mi się nauczyć jeździć. :D

      Dziękuję i też pozdrawiam! ;)

      Usuń