28 czerwca 2021

Stylizacja - inspiracja: Marina Reverte I Jak dodatki potrafią odmienić stylizację?

Ubierz się jak Marina Reverte - bohaterka telenoweli "La Tempestad" ("Burza")

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację inspirowaną stylem Mariny Reverte.

 

 

Marina Reverte - kim jest?

Tworząc dzisiejszą stylizację zainspirowałam się stylem Mariny Reverte, głównej bohaterki meksykańskiej telenoweli La Tempestad (Burza). Więcej na temat tej produkcji przeczytasz w Strefie Kinomaniaczki. Marina to młoda dziewczyna, która pochodzi ze stolicy. 

 Stylizacje Mariny Reverte - "La Tempestad"/ "Burza"

 

Poznajemy ją w momencie, gdy traci posadę kierownika hotelu, gdyż stanęła w obronie pokojówek molestowanych przez bogatego gościa. Z pomocą przychodzi jej tajemnicza Mercedes Artigas, która proponuje jej posadę dyrektora przetwórni rybnej w małym miasteczku. Dziewczyna przyjmuje ofertę. Na miejscu poznaje kapitana Damiana Fabre, który nie ma zamiaru podporządkować się nowej szefowej.

 

Różowy top w jaskółki Tally Weijl, jasnoróżowe jeansy Biedronka, brzoskwiniowe sandały na koturnach Biedronka, złota torebka Parfois,

 

Jaka jest Marina Reverte?

Marina jest odważna i szlachetna. Bardzo dba o swoją mamę. Potrafi przystosować się do trudnych warunków. Zależy jej, by jak najlepiej wykonywać swoją pracę.

 

Ubierz się jak Marina Reverte

 

Styl Mariny Reverte

Bardzo spodobał mi się styl Mariny. Wybiera ona dopasowane, kobiece stroje. Często sięga po spódnice i sukienki. Nie boi się sięgać po kolorowe ubrania. Jej znakiem rozpoznawczym są masywne naszyjniki oraz buty na obcasach lub koturnach. Jeśli chodzi o torebki to zwykle wybiera kopertówki. Lubi nosić rozpuszczone włosy. Moją inspirację stanowił strój Mariny ze zdjęcia, na którym stoi obok Damiana.

 

Brzoskwiniowe sandałki na koturnach, różowe jeansy, różowy top z jaskółkami, złota torebka, złoto-czerwony naszyjnik

 

Stylizacja - inspiracja: Marina Reverte

Różowy top, różowe jeansy

Wybrałam top w odcieniu brudnego różu z motywem jaskółek. Tym, co go wyróżnia są dwie asymetryczne falbanki. Inną propozycję stylizacji z tą bluzką znajdziesz we wpisie Jaskółki, espadryle i celebrytka. Jest ona całkiem podobna do tej, którą ma na sobie Marina. Z racji, że nie posiadam spodni w paski, włożyłam jasnoróżowe jeansy.

 

Złota bransoletka z księżycem Sinsay

 

Brzoskwiniowe sandały na koturnach, bransoletka z księżycem, złoto-czerwony naszyjnik, złote torebka

Na stopy powędrowały brzoskwiniowe sandałki na koturnach. Biżuterię stanowi złoty, nieco masywniejszy naszyjnik z czerwonymi elementami oraz złota bransoletka z księżycem. Całość dopełnia torebka w kolorze złota, którą można nosić zarówno jako kopertówkę, jak i na łańcuszku.

 

Miętowa jeansowa kurtka Sinsay, różowy top z jaskółkami Tally Weijl, różowe spodnie Biedronka, jeansowe tenisówki Biedronka, torebka w kształcie aparatu Zaful


Jak dodatki potrafią odmienić stylizację?

To jeszcze nie koniec. Przygotowałam mały bonus, czyli drugą stylizację, która jest zmodyfikowaną wersją outfitu w stylu Mariny Reverte. Baza się nie zmieniła - różowy top w jaskółki oraz jasnoróżowe jeansy. Dodałam natomiast jeansową kurtkę w kolorze miętowym, która orzeźwia całość. 

 

Miętowa, jeansowa kurtka Sinsay, jasnoróżowe jeansy, Biedronka, jeansowe tenisówki Biedronka, torbeka - aparat Zaful

Sandały na koturnach zmieniłam na jeansowe tenisówki z mieniącymi się drobinkami, a miejsce złotej torebki zajęła ta w kształcie aparatu. Dzięki zmianie dodatków stylizacja zyskała luzu.


***

Co sądzisz o stylizacji?

Lubisz oglądać telenowele? Jaka jest Twoja ulubiona?


32 komentarze:

  1. Super stylizacja, szczególnie podoba mi się w pierwszej wersji. Nie ogląda telenoweli.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że stylizacja Ci się spodobała. ;)Trafiłam na te telenowelę poprzez piosenkę na YouTube, która mnie urzekła. Musiałam sprawdzić, z jakiego serialu pochodzi, zaczęłam oglądać i przepadłam. :D

      Dziękuję i wysyłam słoneczne pozdrowienia! :)

      Usuń
  2. Hejka Moniko :)

    Piękna stylizacja :) Zarówno wersja z butami na koturnie jak i ze sportowymi :)

    Nie kojarzę Mariny Reverte kompletnie :D Może dlatego, że jestem do tyłu z filmami i serialami. Ostatnio jakoś nie mam chęci na oglądanie, więcej czytam :)

    Mimo to i tak i tak stylizacje świetne :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ;)

      Dziękuję Ci pięknie. ;)

      "Burza" nie jest zbyt popularną telenowelą. Trafiłam na nią dzięki piosence na YouTube. :D Rozumiem, trzeba korzystać z chęci do czytania. ;)

      Dziękuję. <3

      Buziaki! ;*

      Usuń
  3. Nie znam tego serialu, obydwie stylizacje sa sliczne :-)-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co jakiś czas skuszę się, by obejrzeć telenowelę. :D

      Dziękuję. ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się spodobała. Te asymetryczne falbanki są urocze. ;)

      Usuń
  5. Warto dobierać odpowiednie dodatki :) Ja niestety mam z tym problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dodatki potrafią nadać zupełnie inny charakter stylizacji. ;)

      Dobierania dodatków można się nauczyć, więc głowa do góry! ;)

      Usuń
  6. Kolorowo, wiosennie ❤️
    Muszę się w końcu odważyć i kupić białe spodnie, które tak fajnie komponują się z wielona stylizacjami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Lubię takie radosne, optymistyczne stylizacje. <3

      Moje spodnie są jasnoróżowe, ale faktycznie w zależności od światła mogą wydawać się białe. ;)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawa historia, śliczny top, świetna stylizacja, wspaniały blog. Chętnie będę wracać, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za moc miłych słów. <3 Bardzo się cieszę, że tyle rzeczy Ci się u mnie spodobało. ;)

      Przesyłam słoneczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  8. Bardzo ładna stylizacja! Podoba mi się kurtka jeansowa w kolorze miętowym :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)

      Też uwielbiam ten model kurtki i dlatego mam ją też w innych kolorach. :D

      Buziaki ;*

      Usuń
  9. śliczna ta bluzka i mega fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :D Ta bluzka mi się z czymś kojarzy, ten wzór, ale nie mogę sobie przypomnieć z czym... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :D Kurcze, jestem bardzo ciekawa, z czym Ci się skojarzyła moja bluzka. ;)

      Usuń
  11. Dodatki dają duży efekt , super buciki

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you so much Moni!! I'm so happy that you liked my "Dream green" outfit, I'm in love with the pastel green shade of the pullover too, hehe.

    Looking at your pictures, I like your golden bracelet with the half moon and by the way, I also have the same camera bag! hehe, it's very cool ;) Happy week! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I adore this camera bag. <3

      Thank you so much, lovely! ;)

      Have a wonderful week! ;*

      Usuń
  13. Oglądałam tą meksykańską telenowelę i tak samo jak Ty inspirowałam i w sumie w dalszym ciągu inspiruje się stylem Mariny Revert :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to świetnie! ;)

      Styl Mariny bardzo mi się podoba. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Naprawdę piękna stylizacja, wyglądasz w niej cudownie :) Uwielbiam twoje inspirujące połączenia i fantastyczne nawiązania do filmów i seriali :) Jak dla mnie- rewelacja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! ;)

      Bardzo mi miło. Dziękuję Ci, Klaudio. <3

      Buziaki! ;*

      Usuń