7 czerwca 2021

Jak nosić jeansową spódnicę? I Stylizacja

Jeansowa spódniczka, biały T0shirt z napisem,  żółta jeansowa kurtka, jeansowe tenisówki

Hejka!

Jak wystylizować jeansową spódniczkę? Zapraszam!

 

Jak nastroje po długim, czerwcowym weekendzie? Pogoda dopisała. Poczułam, jakby było już lato. Udało mi się zrobić zdjęcia kilku stylizacji, oto jedna z nich.

 

Biały T-shirt z napisem Sinsay, jeansowa spódniczka z falbanką Auchan, jeansowe tenisówki Biedronka, torebka aparat Zaful

Z czym łączyć jeansową spódnicę?

Jeansowa spódnica to element garderoby, który daje duże pole do popisu. Można wystylizować ją na wiele sposobów. Dużo zależy od dodatków. Jeansowa spódniczka sprawdzi się zarówno w połączeniu ze szpilkami i koszulą, jak i balerinami, czy obuwiem sportowym i luźnym T-shirtem.


Z czym nosić jeansową spódnicę? Stylizacja


Kilka ciekawostek o jeansowych spódniczkach

W latach 60. hipisi wpadli na pomysł, by stare jeansy przerobić na długą jeansową spódnicę. Natomiast w latach 70. spódnice jeansowe zostały wprowadzone do głównych linii modowych i zyskały na popularności. Pod koniec lat 80. ten trend wygasł. Jeansowe spódniczki powróciły do łask w drugiej połowie lat 90. Ożywienie jeansowych minispódniczek przypisuje się Marnie Bjornson, ówczesnej ikonie branży modowej. 


Biały T-shirt, jeansowa spódnica, jeansowe tenisówki, torebka w kształcie aparatu


Jeansowa spódniczka z falbankami, biały T-shirt z napisem

Długo szukałam jeansowej spódnicy i w końcu znalazłam taką, która jest totalnie w moim stylu. Asymetryczna falbanka z przodu oraz u dołu spódniczki dodają jej uroku. Nie jest to typowy jeans, tylko jego lżejsza wersja.

 

 Biały T-shirt z napisem Sinsay, jeansowa spódniczka z falbanką Auchan, jeansowe tenisówki Biedronka, żółta jeansowa kurtka Sinsay

 

Zestawiłam ją ze zwykłym, białym T-shirtem, któremu charakteru nadaje żartobliwy napis głoszący, że koszulka jest w 100% organiczna oraz instrukcja, jak należy ją prać, suszyć oraz prasować. Właśnie dzięki temu śmieszkowi heheszkowi, kupiłam ten T-shirt.


 

Bransoletka z białych koralików Tesco, złota bransoletka z księżycem, gwiazdką i diamencikami Sinsay

Jeansowe tenisówki, bransoletki

Na stopy powędrowały jeansowe tenisówki z połyskującymi, brokatowymi drobinkami. Trochę błysku na co dzień nie zaszkodzi. Całość dopełniają dwie bransoletki: z białych i przezroczystych koralików oraz złota z motywem księżyca, gwiazdki oraz diamencikami (mój ostatni nabytek z Sinsaya).

 

Jeansowe tenisówki z połyskującymi, brokatowymi drobinkami Biedronka

 

Torebka w kształcie aparatu, żółta jeansowa kurtka

Tradycyjnie wybrałam torebkę w kształcie aparatu. Stylizacja na tym etapie mi się podobała, jednak czułam, że czegoś mi jeszcze brakuje. Wtedy na scenę wkroczyła żółta, jeansowa kurtka i wiedziałam, że to jest strzał w 10! Dodała ona outfitowi energii, ożywiła go. Teraz można zawojować świat!

 

Stylizacja z jeansową spódnicą I Jak nosić jeansową spódnicę?


***

 Co sądzisz o stylizacji?

Lubisz jeansowe spódnice?

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam jeans, jest bardzo uniwersalny :) Ładny krój spódniczki, taki lekki i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o jeans to zgadzam się z Tobą w 100%. Ten materiał nigdy nie wyjdzie z mody. :D Dziękuję. ;)

      Usuń
  2. Lubię takie dżinsowe spódniczki :)
    Śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba. Jest taka lekka, świeża za sprawą koloru kurteczki, wiosenna i bardzo dziewczęca :)

    Pięknie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! ;)

      Dziękuję Ci pięknie, Iwetto! Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. ;) Też uważam, że kurtka jest tu wisienką na torcie. ;)

      Także ślę do Ciebie wiosenne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  3. Pięknie młodzieńczo wyglądasz. Taka spódniczka każdej stylizacji dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta torba w kształcie aparatu robi dobrą robotę - super! Też uważam, że jeans to bardzo wdzięczny materiał do stylizacji, szczególnie letniej:)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Torebka pasuje mi niemal do każdej stylizacji. :D
      W rzeczy samej, jeans wymiata. ;)

      Dziękuję i też przesyłam pozdrowienia! ;)

      Usuń
  5. Jeansowe spódniczki są nieśmiertelne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja! Najbardziej spodobała mi się żółta jeansowa kurtka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mnie tak tak się takie kurteczki podobają, że mam ten model w kilku kolorach. :D

      Ślę serdeczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Ja uwielbiam jeans. W każdej postaci, w każdej odsłonie :) Spódnice jeansową mam niestety tylko jedną, za to jest to model, który po prostu kocham :) ( z guzikami na całej długości). Bardzo podoba mi się twoja stylizacja, jest cudowna! Wszystko idealnie się ze sobą łączy, powstaje cudowny, lekki, dziewczęcy look :) Styl, który kocham!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! ;)

      Dziękuję Ci, Kochana, za moc przemiłych słów. <3 To miód na moje serce. <3

      Jeśli chodzi o jeansowe spódniczki, to mam dwie typowo jeansowe oraz dwie kolorowe - różową i żółtą. Ten typ spódnic jest mega uniwersalny i warto go mieć w swojej garderobie. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń