22 lutego 2023

Stylizacje dnia: co ubrać na co dzień?

Outfits of the day

Hejka!

Zapraszam Cię na pomysły na codzienne stylizacje.

 

Zaczęły pojawiać się pierwsze krokusy i przebiśniegi, a to oznacza jedno - wiosna już blisko. Bardzo się z tego cieszę, już nie mogę się doczekać ciepłych i słonecznych dni oraz lżejszych stylizacji. 

 

Fioletowe i żółte krokusy, przebiśniegi

Udało mi się już zrobić kilka zdjęć wiosennych zwiastunów - wypatrzyłam fioletowe (jeszcze nie rozwinięte) i żółte krokusy oraz przebiśniegi. Będę polować na kolejne kolory. Tymczasem przychodzę ze Stylizacjami dnia, czyli 7 pomysłami na codzienne stylizacje. 

 

Paski na co dzień 


Klasyczna biała bluza w granatowe paski i jegginsy. Całość ożywiają brzoskwiniowe buty na grubszej podeszwie. Z dodatków wybrałam minimalistyczną, złotą bransoletkę oraz beżową gumkę do włosów.

 

 

Różowa guma balonowa

Ostatnio moją ulubioną bluzą jest ta jasnoróżowa z napisem cherry z prawej strony. Połączyłam ją z bordowymi jeansami i jasnoszarymi tenisówkami. Do tego czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem.



Nowy Jork w domu


Jasnoszarą bluzę z napisem New York City zestawiłam z jegginsami i szarymi kapciami, do tego czarna bransoletka z motywem oka i look gotowy.



Brokat i róż


Jasnoróżowy sweterek z rozszerzanymi rękawami i baskinką u dołu połączyłam z czarnymi jeansami oraz srebrnymi butami na grubszej podeszwie.



Walentynek czar


Stylizacja walentynkowa. Jasnoróżową koszulę w czarne serduszka i z czarną wstążką, którą zawiązałam na kokardkę zestawiłam ze spódniczką w pepitkę. Ten duet dopełniłam czarnymi, grubszymi rajstopami oraz czarnymi balerinami z kokardką i złotym kółeczkiem.



Bordowe love


Bordowa bluza ze złotym nadrukiem (uwielbiam to połączenie kolorystyczne), bordowe jeansy oraz bordowa gumka do włosów ze złotymi gwiazdkami. Byłby total bordo look, ale przełamałam go jasnofioletowymi butami na grubszej podeszwie.



Uroczy szyk


Biała bluzka w urocze serduszka, którą zdobi czarny kołnierzyk. Do tego jasnoszare wdzianko w jodełkę oraz czarne jeansy. Całość rozjaśniają brzoskwiniowe buty na grubszej podeszwie.
 
 
***
 
Która stylizacja najbardziej Ci się spodobała? 

Pojawiły się już u Ciebie pierwsze oznaki wiosny?

18 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się brzoskwiniowe buty, ich kolor dodaje uroku zaprezentowanym stylizacjom :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że spodobały Ci się te buty. ;) Zdecydowanie się wyróżniają dzięki kolorowi. ;)
      Dziękuję i też ślę pozdrowienia! ;*

      Usuń
  2. Hej ! Mnie najbardziej podoba się stylizacja "Walentynek czar". Zdecydowanie lubię takie ubranie - spódniczka i elegancka bluzka z kokardą. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! ;)
      Bardzo mnie to cieszy. <3
      Dziękuję i też ślę serdeczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  3. Mi najbardziej w oko wpadła pierwsza stylizacja, mam ostatnio słabość do takiej klasyki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Walentynkowa stylizacja przeurocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam bluzy i bluzeczki w czarno białe paski :) U mnie jeszcze nie zakwitły krokusy, w tym roku jakoś tak zimniej jest :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są piękne i sprawdzają się w wielu stylizacjach. ;)
      Trzymam kciuki, by i u Ciebie wkrótce pojawiły się krokusy. ;) U mnie dziś chwilę poprószyło śniegiem. :/

      Usuń
  6. Bardzo wyjątkowe stylizacje na co dzień. Ja przyznaję, że umieram się mega różnie, czasem najdzie mnie na mega elegancję, czasem na totalny luz, bardzo kombinuję w tym temacie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Fajnie, że lubisz różnorodność. Nie ma nudy. ;)

      Usuń
  7. Ja też się nie mogę doczekać wiosny i lżejszych ubrań, ale zdaje się, że jeszcze poczekam, gdyż w weekend ma padać śnieg- nawet już zaczął sypać...
    Ze stylizacji, najbardziej mi się podobają „paski na codzień” i ”brokat i róż”.
    Sweterek z baskinką, jest cudny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dziś lekko poprószyło śniegiem, ale zaraz się topił. Zima przeplata się z wiosną.
      Bardzo się cieszę, że te dwie stylizacje Ci się spodobały. ;)
      Dziękuję. <3
      Buziaki! ;*

      Usuń
  8. Bardzo lubię Twoje stylizacje Moniko. Umiesz bardzo fajnie łączyć ubrania przez co wychodzą ładniutkie stylizacje. Wszystkie które pokazałaś w tym poście bardzo mi się podobają. Każda jest urocza ale wygrywa ta z różową bluzą, ten kolor jest śliczny ❤️

    Kochana 4 marca na moim blogu o godzinie 15 pojawi się wpis z rozmową o kobietach jaką przeprowadziłyśmy, zapraszam ❤️

    Buziaki, uroczego wieczoru ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ;)
      Dziękuję Ci, bardzo się cieszę, że lubisz moje stylizacje. <3 Nie dziwię się, że wybrałaś tę stylizację. Najchętniej chodziłabym w tej bluzie codziennie. <3

      Super! Dzięki, już nie mogę się doczekać, aż nasz rozmowa ujrzy światło dzienne. <3 Z niecierpliwością odliczam dni do 4 marca. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń