7 lutego 2023

Stylizacje dnia: spodnie rządzą

Hejka!

Zapraszam Cię na modowe inspiracje.

 

 

Biedroneczki są w kropeczki, a Monika w paseczki


 

Biała bluzka w paski z napisem cool vibes została przeze mnie zestawiona z jegginsami oraz srebrnymi brokatowymi butami. Do tego dodałam złotą bransoletkę z serduszkiem. Ostatnim elementem jest jasnoniebieska kokarda we włosach.

 

 

Kraina śniegu

 

Pierwsze zdjęcie stylizacji na tle śnieżnej scenerii. Wybrałam granatową kurtkę i jeansy w tym samym kolorze. Do tego dobrałam różowe rękawiczki, jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie, różową chustę w kwiaty oraz torebkę w kształcie aparatu.

 

 

Think pink

 

Kolejny outfit składa się z jasnoróżowej bluzy z napisem cherry po lewej stronie, czarnych jeansów, jasnofioletowych butów na grubszej podeszwie oraz czarnej bransoletki z motywem oka.

 

 

W uniwersum Marvela


Granatowa bluza z logiem Marvela, czarne jeansy, jasnoszare tenisówki i czarna bransoletka. Stylówka gotowa!



Sweater weather


Jasnoróżowy sweterek z rozszerzanymi rękawami i baskinką połączyłam z bordowymi jeansami (na zdjęciu nie widać dobrze ich koloru, stopiły się z drzwiami, he, he). Do tego dodałam brzoskwiniowe buty na grubszej podeszwie oraz dwie koralikowe bransoletki w odcieniach fioletu.




Limonkowe orzeźwienie


Limonkową bluzę zestawiłam w duecie z czarnymi jeansami i jasnoszarymi tenisówkami. Dopełnieniem stylizacji jest złota bransoletka z motywem nieskończoności.



Szary i jasny róż włóż


Jasnoróżową bluzkę z baskinką zestawiłam z jegginsami, srebrnymi brokatowymi butami na grubszej podeszwie oraz z szarym wdziankiem we wzór w jodełkę. Dodatki stanowią czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem oraz różowa kokarda.


***

Co wolisz: bluza vs bluzka?

Jakie kolory pojawiają się najczęściej w Twoich stylizacjach?

5 komentarzy:

  1. Cześć Monia ❤️

    Piękne stylizacje, uwielbiam nosić spodnie zimą jakoś tak do spódnic czy sukienek w tym sezonie nie mam za bardzo skrętu :)

    Wszystkie stylizacje jak zawsze fajowe :)

    Ja najbardziej lubię stylizacje w odcieniach czerni, pudrowego różu, szarości lubię też łączyć kolory. Nie lubię zaś pstrokatych wzorów i odcieni.

    Uwielbiam sweterki, bluzy raczej zakładam w domu do dresów :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice outfits! Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo tym razem sporu stylówek z moim guście - wszystkie z bluzami i ta w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W moich stylizacjach najwięcej jest chyba jasnych kolorów m.in różowego:)

    OdpowiedzUsuń