16 czerwca 2023

Stylizacje dnia: w stronę lata

Hejka!

Zapraszam Cię na nową dawkę stylizacyjnych inspiracji.

 

Mamy czerwiec. Już za tydzień rozpocznie się kalendarzowe lato. Dzięki temu, że jest ciepło, ja już czuję, jakby było lato i przemycam letnio-wakacyjne akcenty w swoich stylizacjach.

 

 Ciapki i falbanki


Bluzkę w różowawe i morskie ciapki wyróżniają cudne rękawy w formie falbanek. Uwielbiam takie romantyczne akcenty. Do bluzki dobrałam granatowe jegginsy. Stylizację dopełniłam białymi trampkami, czarną torebką na złotym łańcuszku oraz czarną bransoletką ze stokrotką.

 

 

Pink power

Znów postawiłam na bluzkę z rękawami w formie falbanek, tylko tym razem w kolorze różowym. Zestawiłam ją z jasnoróżowymi, przewiewnymi spodniami w granatowe liście palmowe. Nadają one całości wakacyjnego klimatu, podobnie jak jasnoróżowa bransoletka z muszelką. Na stopy powędrowały różowe espadryle z cekinami. Nie zabrakło plecionej torebki ze złotym znakiem nieskończoności.

 

 

Kwiatuszkowo

Jasny T-shirt w fioletowe kwiaty wyróżnia się asymetryczną falbanką.  Dobrałam do niego jegginsy oraz jasnoniebieskie tenisówki w drobne, białe kwiatuszki. Ostatnimi elementami stylizacji są czarna bransoletka ze stokrotką, torebka w kształcie aparatu i bordowa gumka do włosów z kokardką. 

 

 

Stylizacja bez glutenu

Kolejna stylówka w wakacyjnym klimacie. Biały T-shirt z napisem koszulka bezglutenowa połączyłam z jeansowymi krótkimi spodenkami i różowymi espadrylami z cekinami. Dodatki stanowią jasnoróżowa bransoletka z muszelką, torebka w kształcie kasety oraz niebieska gumka do włosów w kwiaty z kokardką.

 

 

Z palmami

Koralowy T-shirt z wakacyjnym nadrukiem, granatowe jegginsy, białe trampki oraz czarna bransoletka ze stokrotką. Stylizacja gotowa!

 

 

Letnio i przewiewnie

Brzoskwiniowy T-shirt zestawiłam z jasnymi, przewiewnymi spodniami z motywem kwiatów i liści palmowych. Do tego duetu dodałam jasnoszare tenisówki oraz jasnoróżowa bransoletkę z muszelką.

 

 

Z kapeluszem

Stylizacja, którą wybrałam na Festiwal Książki, o którym pisałam w ostatnim poście. Białą bluzkę w paski, wyróżniającą się rękawami w formie falbanek zestawiłam z jegginsami i jasnoniebieskimi tenisówkami w białe, drobne kwiaty. Stylówkę dopełniłam czarną bransoletką ze stokrotką oraz słomkowym kapeluszem z czarną wstążką.

 

***

Czujesz już nadchodzące lato?

Która stylizacja jest najbardziej w Twoim stylu?

4 komentarze:

  1. Hej Kochana ❤️

    Ja tak szczerze to nie czuję jeszcze nadchodzącego lata, pogoda jest bardziej wiosenna jak letnia :)

    Ślicznie wyglądasz w każdej stylizacji ❤️

    Udanego dnia Ci życzę ❤️

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas je czuję i ubieram się głównie w sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza i ostatnia stylizacja najbardziej w moim guście :) Podobają mi się właśnie takie rękawki, a nie mam takich bluzek w swojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ta z kapeluszem najbardziej mi się podoba, mimo że ja kapeluszy nie noszę ;)

    OdpowiedzUsuń