22 czerwca 2023

Delikatna, dziewczęca stylizacja z różową sukienką

Hejka!

Zapraszam Cię na letnią stylizację.

 

Cześć, lato. 

Dlaczego lubię tę porę roku?

Wczoraj oficjalnie rozpoczęło się lato. Jest to moja ulubiona pora roku. Czemu akurat ta? Jest ciepło, słonecznie, można nosić lekkie ubrania. Latem mam też więcej weny do tworzenia stylizacji. W perspektywie czeka mnie wakacyjny urlop, więc do odpoczynku coraz bliżej. No i są również moje urodziny. Świętowałam je na spokojnie, bardzo miło spędziłam ten dzień. Dzisiaj natomiast przychodzę z propozycją stylizacji z różową sukienką.

 


Różowa sukienka

Postawiłam na jasnoróżową sukienkę z krótkim rękawem. Jest delikatna i dziewczęca. Chciałam podkreślić ten klimat subtelnymi dodatkami. 

 


 

Pasek z kokardką, złote baleriny

Do sukienki dodałam beżowy pasek z kokardką oraz złote baleriny z kokardkami. 

 

 

Bransoletka z diamencikami, pleciona torebka, słomkowy kapelusz

Jeśli chodzi o dodatki, wybrałam minimalistyczną bransoletkę z mieniącymi się kryształkami, plecioną torebkę ze złotym znakiem nieskończoności oraz słomkowy kapelusz z czarną wstążką (mój ideał kapelusza). 



Inne propozycje stylizacji z tą sukienką znajdziesz w poniższych wpisach:

👗 Jak podkręcić stylizację z różową sukienką?

👗 Różowa sukienka z paskiem na dwa sposoby

👗 Stylizacja: różowa sukienka i sweter w serduszka

 

P.S. Jutro Dzień Taty. Zerknij do poprzedniego postu i poznaj kilka ciekawostek dotyczących tego święta. Znajdziesz w nim też propozycje filmów i seriali z motywem taty.

***

Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?

Masz w swojej szafie różową sukienkę?

5 komentarzy:

  1. Bransoletka przecudna :) Sukienka również!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny zestaw na lato :) Też w końcu skusiłam się na taki kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz jak szlachcianka w tej stylizacji ❤️ Cudnie, piękna sukienka a kapelusik dodaje elegancji :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń