8 kwietnia 2024

Stylizacje dnia: początek wiosny

Hejka!

Szukasz pomysłów na codzienne stylizacje? Zerknij i daj się zainspirować!

 

Lilaki zaczęły kwitnąć. Wczoraj i dziś było tak ciepło, że miałam wrażenie, jakby to nie była wiosna, tylko już lato. Trzeba korzystać, bo podobno od środy ma się ochłodzić. Ostatnio na moim blogu pojawiła się stylizacja, dzisiaj idąc za ciosem, pozostajemy w tematyce modowej i chcę Ci zaprezentować Stylizacje dnia jeszcze z chłodniejszego okresu.

 

 

New York, New York


 

Jasnoszara bluza z napisem New York City, czarne jeansy, metaliczne buty na grubszej podeszwie, jasnoróżowa, złota bransoletka z sercem oraz czarny choker z gwiazdką i stylówka gotowa.



Kraciasto


Postawiłam na taliowaną koszulę w biało- czarną kratkę. Do tego czarne jeansy oraz jasnoróżowe trapery. Całość dopełniają czarny choker z gwiazdką oraz mój ulubiony ostatnimi czasy duet bransoletek - różowa oraz złota z sercem.

 

 

 

Pierwszy dzień wiosny

 

Białą bluzkę w granatowe paski, z napisem Hi! zestawiłam z jasnoróżową spódniczką, ciemnoszarymi, grubszymi rajstopami oraz czarnymi, lakierowanymi bitami typu Mary Jane. Włosy ozdobiłam różową klamrą w kształcie kwiatu. Nie mogło zabraknąć różowej oraz złotej bransoletki z sercem.



Z sercem


 

Limonkowa bluza z długim rękawem, czarne jeansy, miętowo-białe sneackersy oraz pikowana, czarna torebka w kształcie serca. I oczywiście mój ulubiony duet bransoletek. Można ruszać w miasto!



Róż i fiolet



Bluzę w odcieniu brudnego różu z motywem kwiatowym i napisem Love yourself, think positive, you are perfect połączyłam w duecie z fioletową, plisowaną spódniczką, czarnymi, grubszymi rajstopami oraz botkami w tym samym kolorze. We włosy wpięłam fioletową klamrę w kształcie kwiatka. Nie zabrakło różowej oraz złotej bransoletki z sercem.



Serca i kokarda

 

Postawiłam na koralową bluzkę z rękawem o długości 3/4, do której dobrałam czarne jeansy. Duet ten dopełniłam miętowo-białymi sneackersami, czarną, pikowaną torebką w kształcie serca, moim ulubionym duetem bransoletek oraz różową kokardą z motywem gwiazd.



Dresowa sukienka i kwiaty we włosach



Wyciągnęłam z szafy granatową, dresową sukienkę z napisem Cupcakes for life, której bardzo dawno nie nosiłam. Dobrałam do niej grubsze, czarne rajstopy oraz botki w tym kolorze. Dodałam różową oraz złotą bransoletkę z motywem serca. Aby stylizacja nie była taka smutna, postanowiłam zaszaleć z fryzurą. Zostawiłam rozpuszczone włosy i zrobiłam dwa mini koczki, które przyozdobiłam różową oraz fioletową spinką w kształcie kwiatów. Takie urocze akcenty robią robotę!

 

***

Co sądzisz o stylizacjach?

 Lubisz czasem zaszaleć z fryzurą?

7 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje super,a sukienka dresowa naprawę rewelacja! Ja lubię zaszaleć z kolorem włosów ale jedno szaleństwo bardzo źle się skończyło więc teraz jestem grzeczna 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za moc miłych słów! <3 O kurcze, to się porobiło. ;)

      Usuń
  2. 1 i 2 propozycja idealnie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że aż 2 stylizacje trafiły w Twój gust. :D

      Usuń
  3. Wszystkie stylizacje są wspaniałe, bardzo mi się podobają. A szczególnie róż i fiolet :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń