14 kwietnia 2024

Płaszczyk, koszula i tiulowa spódniczka

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację z tiulową spódniczką.

 

 

Przyszedł czas na ostatnią z wielkanocnych stylizacji. Podobnie, jak poprzednią, utrzymałam ją w dziewczęcym klimacie.

 


Szmaragdowy płaszcz

Ponownie wybrałam mój szmaragdowy płaszczyk. Podoba mi się nie tylko jego ciekawy kolor, ale przede wszystkim to, że u dołu jest rozkloszowany, niczym sukienka.

 


 

Różowa, tiulowa spódniczka, koszula w paski

Jasnoróżową, tiulową spódniczkę zestawiłam w duecie z biało-niebieską koszulą w paski. Wyróżnia się ona falbankami oraz wyhaftowanymi kwiatkami.

 


Czarne baleriny, duet bransoletek

Jeśli chodzi o buty, to wybrałam czarne baleriny z kokardkami i złotymi kółeczkami. Bransoletki to ponownie niezawodna para - jasnoróżowa oraz złota z serduszkiem.

 


Różowa kokarda

Z kolei włosy przyozdobiłam jasnoróżową spinką kokardą ze złotymi gwiazdkami.

 


 

Inne propozycje stylizacji z wykorzystaniem tiulowej spódniczki znajdziesz poniżej:

👗 Jak nosić tiulową spódniczkę na co dzień?

👗 Graficzny T-shirt z palmami, tiulowa spódniczka

👗 Stylizacja z tiulową spódniczką

 

***

Co wolisz: płaszcz vs kurtka?

Posiadasz tiulową spódniczkę w swojej szafie?

4 komentarze:

  1. O rajuśku! Jaki ten płaszcz boski! Ten kolor jest cudny! Ja na Wiosnę zdecydowanie płaszczyk, mam granatowy 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana śliczny płaszczyk uwielbiam takie kolory a spódniczka tiulowa w połączeniu z tą koszulą wow <3 Pozdrawiam:) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji, tak uroczo i dziewczęco ❤️

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń