5 kwietnia 2024

Stylizacja z koronkową bluzką i tiulową spódniczką


Hejka!

Zapraszam Cię na wiosenną stylizację w plenerze.

 

Wreszcie zrobiło się nieco cieplej, słońce dopisuje, chce się żyć i działać. W podsumowaniu marca wspomniałam, że udało mi się uwiecznić dwie świąteczne stylizacje. Oto pierwsza z nich.

 

 



Biała, koronkowa bluzka, brzoskwiniowa, tiulowa spódniczka

Wybrałam białą, dopasowaną koronkową bluzkę z rękawami o długości 3/4. Ma ona jeszcze u dołu baskinkę, którą wsadziłam do spódniczki. Biel fajnie zgrała się z kwiatuszkami w tle. Bluzkę zestawiłam z tiulową spódniczką w kolorze brzoskwiniowym. Tym, co ją wyróżnia, jest gumka poprzetykana srebrną nitką. 

 

 


Szmaragdowy płaszczyk, czarne baleriny

Na górę włożyłam szmaragdowy płaszczyk o moim ulubionym rozkloszowanym fasonie. Słodycz stylizacji zrównoważyłam czarnymi balerinami z kokardkami i złotymi kółeczkami. Tak dawno nie wychodziłam w balerinach na dwór, że czułam się w nich jakbym była w kapciach, he, he. Przyjemne uczucie. 

 


Duet bransoletek, mini spinka kwiat

Przejdźmy do dodatków - postawiłam na niezawodny duet jasnoróżowej oraz złotej bransoletki z serduszkiem. We włosy wpięłam różową spinkę w kształcie kwiatka. To taka urocza miniaturowa wersja popularnych spinek klamer. Jeśli zastanawiasz się, jak wykorzystać duże spinki klamry, zerknij do wpisu: 5 pomysłów na fryzury z klamrą do włosów - spinka kwiat

 


Bardzo się cieszę, że jeszcze udało mi się załapać na zdjęcia na tle przepięknych, wiosennych kwiatuszków. Jeden punkt z wpisu Pomysły na sesję zdjęciową w plenerze - 4 pory roku, odhaczony.




***

Co sądzisz o stylizacji?

Masz w swojej szafie tiulową spódnicę?

Udało Ci się już zrobić zdjęcia w wiosennym plenerze?

9 komentarzy: