11 lutego 2018

Róż + szary=połączenie idealne


Reserved, Biedronka, Pepco, Cropp

Hejka!

Zapraszam Was na stylizację w nietypowej scenerii. 


 
Połączenie jasnego różu i szarego bardzo mi się podoba, stąd też taki duet dzisiaj Wam zaprezentuję, tym razem w niecodziennej scenerii, a konkretnie przy kominku. Mam na sobie szary pikowany żakiet, który niezawodnie sprawdza się w wielu moich codziennych stylizacjach. Dodaje całości nutkę elegancji.


Biedronka, Reserved, Pepco, Cropp

 
Zapinany jest na jedną haftkę u góry, ale nie korzystam z tej opcji.


Różowa bluzka, szary żakiet, jegginsy, różowe trapery


 Jeśli chodzi o spodnie to znów królują moje wygodne jegginsy, które widzieliście mnóstwo razy. Cóż poradzę, że są świetne? 😅


Reserved, Biedronka, Pepco Cropp


 Kolejnym elementem jest jasnoróżowa bluzka z rękawem o długości 3/4. Na dole ma baskinkę, którą jak dobrze wiecie bardzo lubię.


Reserved, Pepco, Cropp, H&M


 Na ramionach po obu stronach znajdują się po dwie urocze kokardki, które bywają kłopotliwe z tego względu, że pomiędzy nimi często widać ramiączka od chociażby podkoszulki.


Jasnoróżowa bluzka


 Bluzka perfekcyjnie wpisuje się w mój styl.


Różowa bluzka i trapery, jegginsy


Złota bransoletka z kółkiem znów zagościła u mnie na ręce. W poprzednim wpisie wspominałam Wam, że bardzo lubię ją ostatnio nosić i na razie nic się w tej kwestii nie zmieniło. 😊


H&M


Na koniec parę słów o butach. Są to jasnoróżowe trapery, z którymi wiążę się dłuższa historia. Widziałam je jakiś czas temu w sklepie, były ładne, ale stwierdziłam, że mam trapery i nie potrzebuję kolejnych. Poza tym cena była dosyć wysoka.


Cropp


Niedawno wybrałam się do Wroclavii na ostatnie wyprzedaże. Patrzę, a tam stoją te buty w bardzo korzystnej cenie. Wzięłam je, by przymierzyć i....  co za pech! Lewy but był czymś zachlapany. Nie dało się tego zetrzeć palcem, a przecież mokrą chusteczką nie będę czyściła nieswoich butów (było ryzyko, że się odbarwią). Zapytałam ekspedientki, czy to już ostatnia para. Okazało się, że mają na sklepie jeszcze jedną, niestety tylko teoretycznie.


Jegginsy i trapery


Na szczęście jedna para w moim rozmiarze została w sklepie w lokalnej galerii (jak to dobrze, że można sprawdzić dostępność w innych lokalizacjach!). Takim oto sposobem stałam się posiadaczką jasnoróżowych traperów. Morał z tego taki, że  czasem najlepsze okazje są pod nosem. 😉


Przy kominku



 ***

Co sądzicie o stylizacji?

Lubicie połączenie różu i szarego? 



81 komentarzy:

  1. Bardzo lubię połączenie różu i szarości ;) Szczególnie przy jasnych, pastelowych kolorach. Całość bardzo mi się podoba i sprawdzi się zarówno na co dzień, jak i przy okazjach, gdzie trzeba się bardziej elegancko ubrać. Różowe trapery są przecudne! Sama na takie polowałam, ale zrezygnowałam ze wzgledu na cenę i w efekcie kupiłam inne, czarne butki. Fajnie, że udało Ci się je dorwać na takiej wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! To połączenie najlepiej wygląda w wykonaniu pasteli. ;) Dziękuję. :) Prawda, cena potrafi skutecznie odstraszyć, ale od czego są wyprzedaże? :D

      Usuń
  2. Ja też bardzo lubię to połączenie kolorystyczne, chociaż jeszcze bardziej lubię róż w połączeniu z bielą :D Buty cudne, muszę w końcu takie sobie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż z bielą podoba mi się, pod warunkiem, że nie jest to taki agresywny róż, tylko delikatny pastelowy. :) Dziękuję. :)

      Usuń
  3. Fajna, dzienna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo ciekawa! Masz piękne mieszkanie :)
    __________
    BLOG @mavselina | YOUTUBE @mavselina | INSTAGRAM @mavselina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Nie jest to mój dom. Zdjęcia były robione u cioci i wujka. :D

      Usuń
  5. Śliczna stołówka. Bardzo podobają m się takie pastelowe kolorki w połączeniu ze złotymi, lekkimi dodatkami. Bransoletka cudna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylówka a nie stołówka ach ta autokorekta 😅

      Usuń
    2. He, he. :D Wyszło zabawnie. Zastanawiałam się, gdzie dojrzałaś stołówkę. :D Dziękuję. :) O tak! Pastele i złoto wyglądają super. :)
      Również serdecznie Cię pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. Zgadzam się ;) Szary i róż, szczególnie ten pudrowy, to rzeczywiście połączenie idealne ;) I połączenie, które ja osobiście bardzo często wykorzystuję w stylizacjach ;) Śliczna ta Twoja bluzka ;) Podoba mi się ta a'la baskinka na dole ;) I ten żakiecik jest śliczny ;) Sama bym chętnie taki kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko się potwierdza, że mamy podobny gust. :) Super, że też lubisz taki duet. :) Bardzo Ci dziękuję. ;)

      Usuń
  7. Bardzo lubię połączenie pudrowego różu i szarości. Kiedyś też dodawałam na blogu stylizację właśnie ściśle w tej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, musiało to pięknie wyglądać. Ciekawy pomysł, by dodawać stylizacje tylko w takich kolorach. :)

      Usuń
  8. Mam identyczną bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, róż i szary komponuje się idealnie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tak uważasz. :) Również przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :)

      Usuń
  10. great post dear,adorable styling keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  11. Super te traperki!!:)

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam połączenie różu i szarości:) śliczna bluzeczka i super trapery! jak zawsze piękna stylizacja:* Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło rozpocząć dzień (właściwie go kontynuować) z takimi miłymi słowami. :) Dziękuję Ci, Kochana i również przesyłam pozdrowienia! ;*

      Usuń
  13. Ja uwielbiam połączenie różu i szarości, jest idealne. Nie za słodkie, nie za smutne :) urocza stylizacja, naprawdę pięknie skomponowana. Heh, co innego mogłabym napisać, przecież uwielbiam twój styl <3 Ale szczęście z tymi butami, naprawdę nie zła historia :) mi samej bardzo podobają się takie trapery niestety nie mogę nigdzie znaleźć takich w rozsądnej cenie, blisko mnie :/ może latem znajdę jakieś na promocji :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobało mi się Twoje stwierdzenie, że róż z szarością to połączenie nie za słodkie i nie za smutne. :) Zgadzam się z Tobą w 100%. Bardzo się cieszę, że stylizacja Ci się spodobała. :) Trapery podobają mi się już od ok. 3 lat. :D Masz rację, trudno znaleźć ładne buty w rozsądnej cenie, ale właśnie podczas wyprzedaży prawdopodobieństwo jest większe. ;) Pewnie, że w końcu znajdziesz buty, które będą Ci pod każdym względem odpowiadały. Dziękuję za odwiedziny i również serdecznie Cię pozdrawiam! :*

      Usuń
    2. Mi trapery też już długo chodzą po głowie, w zasadzie odkąd pojawiła się spora gama kolorów :) myślę, że jak nie będą już tak popularne w tedy nakupię kilka par w różnych kolorach :D chyba w tedy będzie mnie na nie stać :D

      Usuń
    3. Mnie najbardziej podobają się klasyczne, musztardowe trapery, ale pokusiłam się w końcu o różowe, bo ile można mieć butów w takim samym kolorze? :D Dobry pomysł. :)

      Usuń
  14. Świetne buty .Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Również pozdrawiam i na pewno wpadnę do Ciebie. :)

      Usuń
  15. Lubie takie bluzeczki <3 cudowny kominek, aż miło spędzić przy nim czas w taką pogodę <3
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że też lubisz takie bluzki. :) Zgadzam się, kominek jest świetny! :D Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do grona moich obserwatorów. Dziękuję. <3

      Usuń
  16. Jaka swietna stylizacja!:)
    Klikniesz w banery na blogu bede wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post dear :) ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice outfit, dear (:

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzeczka naprawdę przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna góra, super buty! Ale te spodnie mi nie pasują, so za luźne, może ciemniejsze? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że spodnie za bardzo przytłaczają piękną górę. :(

      Usuń
    2. Dziękuję Ci za szczerą opinię. Początkowo miałam ubrać ciemniejsze spodnie, ale w końcu postawiłam na jegginsy. :D

      Usuń
  21. Te kolory bardzo do siebie pasują, uwielbiam pudrowy róż, ale jakoś mało mam ubrań w tym kolorze ;) Twoja bluzka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ładne ubrania w kolorze pudrowego różu ciężko trafić, zwykle w sklepach króluje czerń i inne ciemne kolory. Dziękuję. :)

      Usuń
  22. Choruję właśnie na takie traperki w takim kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam połączenie szarości i różu, piękne buty i bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że Tobie też podoba się to połączenie kolorystyczne. <3 Ślicznie Ci dziękuję. :)

      Usuń
  24. Great look http://www.ludatischenko.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To moje ulubione połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale piękna bluzeczka! te kokardki wyglądają uroczo!:)
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne buty, na pewno bardzo ciepłe ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Tu Cię zaskoczę, buty wcale nie są takie ciepłe. Nie mają w środku kożuszka, chociaż powiem Ci, że nawet gdyby miały, to też nie byłoby mi w nich ciepło (mam takie buty, które powinny grzać mi stopy, a wcale tak się nie dzieje). Może po prostu jestem zmarzlakiem? :D

      Usuń
  28. Lubię takie delikatne zestawienia kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również lubię połączenie różu i szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo, bardzo podoba mi się kolor bucików ;) Oj chciałabym takie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. :) Zerknij do Croppa, ja swoje tam upolowałam. :D

      Usuń
  31. Piękna stylizacja i piękna sceneria , w której powstał Twój post.Zestawienie różu i szarego to idealny pomysł.Bluzka i trapery cudowne.Wyglądasz olśniewająco.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylizacja bardzo udana :)
    Świetny pomysł, żeby wykonać te zdjęcia przy kominku (który bardzo mi się spodobał).
    Jest klimacik :)
    Pozdrawiam!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, że stylizacja i kominek przypadły Ci do gustu. :) O, tak! Przytulny klimacik. ;)
      Przesyłam Ci gorące pozdrowienia! <3

      Usuń