16 grudnia 2018

Blogmas #4: kalendarz adwentowy Douglas i SPA Exclusives


Kalendarze adwentowe- okienka 1-12

Hejka!

Zapraszam Was na Blogmas nr 4: co skrywają kalendarze adwentowe- okienka 1-12 + kogo oglądam na YouTubie?



Ostatnio czas jakby przyśpieszył, bo ciągle mi go brakuje. Też tak macie? Święta coraz bliżej, więc to dobry moment, by pokazać Wam połowę zawartości kalendarzy adwentowych. Jak wiecie w Czarny Piątek udało mi się upolować kalendarz adwentowy z Douglasa. Miałam go także w zeszłym roku, więc gdy otworzę już wszystkie okienka, mogę zrobić porównanie z poprzednią edycją. Ponadto posiadam również inny kalendarz z kosmetykami- SPA Exclusives. Kosztował mniej niż ten z Douglasa, więc fajnie będzie porównać te dwa kalendarze pod względem wykonania oraz umieszczonych w nich produktów. Przegląd czas zacząć!

Kalendarz adwentowy Douglas Believe in Angels This Christmas

Douglas Advent Calendar, Believe in Angels

W tym roku motywem przewodnim kalendarza z Douglasa są anioły. Okienka dobrze się otwiera, a po wewnętrznej stronie każdego z nich znajduje się opis danego kosmetyku w dwóch językach- angielskim i niemieckim. Okienka są tak zrobione, że kosmetyki nie mają prawa wypaść czy przemieścić się w inne miejsce.  Z tyłu znajduje się spis wszystkich kosmetyków wraz z ich składami. Kalendarz posiada ponadto rączkę ułatwiającą transport.


Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Advent Calendar 24 Suprising Bath&Body Treats

SPA Exclusives Advent Calendar 24 Suprising Bath&Body Treats

Szata graficzna kalendarza została utrzymana w czarno- złotych barwach. Motywem przewodnim są śnieżynki. Kalendarz po otwarciu przybiera formę tryptyku (skrzydła można w każdej chwili odczepić). Jest on solidnie wykonany, z twardszej tektury (czasem trzeba się namęczyć, żeby wyciągnąć daną rzecz, ale dzięki temu mam pewność, że nic się nie przesunie i nie wypadnie).
 
SPA Exclusives Advent Calendar

Z tyłu również posiada spis wszystkich niespodzianek wraz z ich składami. Ogromnym plusem jest to, że wszystkie kosmetyki posiadają warstwę zabezpieczającą, więc mam pewność, że nie były wcześniej otwierane, a o przypadkowym wylaniu nie ma mowy.

Dzień 1

Daytox Peel -Off Mask

Daytox maseczka peel-off z węgla aktywnego
  • Detox maseczka peel-off z węgla aktywnego
  • miniaturka, pojemność: 10ml
  • marka ta jest mi znana z poprzednich edycji kalendarza


Timeless Delight Softening Body Cream

Timeless Delight Softening Body Cream
  • krem do ciała
  • pojemność: 50ml
  • piękny zapach czuć już przez opakowanie


Dzień 2

Douglas Volume Obsession Volumizing Mascara

Douglas Volume Obsession Volumizing Mascara
  • pogrubiający tusz do rzęs
  • produkt pełnowymiarowy
  • pojemność: 9ml

Timeless Delight Soothing Hand Cream

Timeless Delight Soothing Hand Cream
  • krem do rąk
  • pojemność: 50ml
  • fajne opakowanie, krem do rąk zawsze się przyda

Dzień 3

Douglas Essential Face Care Cleansing Wipes

Douglas Essential Face Care Cleansing Wipes
  • chusteczki myjące do demakijażu
  • 10 sztuk 
  • nie korzystam z tego typu produktów, ale myślę, że jest to dobra opcja na wyjazd lub gdy jesteśmy cały dzień poza domem



Limited Edition Smoothing Bath Pearls

Limited Edition Smoothing Bath Pearls
  • perełki do kąpieli
  • pojemność: 25g
  • jestem ciekawa tego produktu, bo jeszcze nie miałam okazji używać perełek do kąpieli

Dzień 4

Bellessence Wirkstoff-Ampulle Pure Balance Oder Hydro Splash Oder Calm Down Oder Sleeping Miracle

Bellessence Wirkstoff-Ampulle Pure Balance Oder Hydro Splash Oder Calm Down Oder Sleeping Miracle
  • koncentrat substancji czynnych 
  • mała szklana ampułka
  • pojemność: 1 ml 
  • w zestawie był jeszcze plastikowy element ułatwiający otwieranie, ale gdzieś mi się zapodział


Toe Separator

Toe Separator SPA Exclusives
  • czerwony separator do stóp
  • nie spodziewałam się takiego produktu w kalendarzu, ale nie jest źle
  • korzystam z separatorów, gdy maluję paznokcie u stóp, więc się przyda

Dzień 5

Daytox Firming Day Cream

Daytox Firming Day Cream
  • ujędrniający krem do twarzy na dzień
  • miniaturka, pojemność: 10ml 
  • nie widziałam go na stronie internetowej Douglasa, więc chyba nie jest dostępny w regularnej sprzedaży




Marvelous Summer Shampoo Daily Care Formula

Marvelous Summer Shampoo Daily Care Formula
  • szampon do włosów
  • pojemność: 30ml
  • ładna buteleczka

Dzień 6

Annayake Tomo Her EDP Rollerball

Annayake Tomo Her EDP Rollerball
  • perfumy w kulce (rollerze)
  • pojemność: 10ml 
  • nie przepadam za takim opakowaniem, ale planuję przelać perfumy do buteleczki z atomizerem
  • zapach jest ładny, ale zaliczyłabym go do tych mocniejszych



Treasures of Asia Caring Day Cream

Treasures of Asia Caring Day Cream
  • krem na dzień
  • do wszystkich typów skóry
  • pojemność: 30ml
  • jego delikatny zapach czuć już przez opakowanie



Dzień 7

Douglas Stay&Care Gel

Douglas Stay&Care Gel
  • lakier do paznokci w odcieniu Sublime Song
  • produkt pełnowymiarowy
  • pojemność: 10ml 
  • niestety nie mój odcień

Lip Gloss

Lip Gloss SPA Exclusives

  • błyszczyk do ust z maleńkimi błyszczącymi drobinkami
  • pojemność: 3ml
  • za błyszczykami specjalnie nie przepadam, a tym bardziej za kolorem czerwonym, ale ostatnio pierwszy raz miałam okazję zobaczyć jak wyglądam w czerwonej pomadce i efekt  mi się podobał

Dzień 8

Starskin Dreamkiss Plumping & Hydrating Bio-Cellulose Lip Mask

Starskin Dreamkiss Plumping & Hydrating Bio-Cellulose Lip Mask
  • pojedyncza uwydatniająca i nawilżająca maseczka do ust
  • pojemność: 5g
  • wyprodukowana w Korei, więc super, że jest to prawdziwa koreańska maska
  • bardzo się cieszę, że pojawiła się w kalendarzu, bo maski do ust jeszcze nie stosowałam

Limited Edition Relaxing Shower Gel

Limited Edition Relaxing Shower Gel
  • żel pod prysznic
  • pojemność: 50ml
  • posiada wygodne otwieranie


Dzień 9

Ariana Grande Moonlight Eau De Parfum Miniatur

Ariana Grande Moonlight Eau De Parfum Miniatur
  • miniatura perfum Ariany Grande Moonlight
  • podobnie jak w zeszłym roku pojawiły się w kalendarzu perfumy Ari, tylko w innej wersji zapachowej (bardzo się z tego cieszę)
  • pojemność: 7,5ml
  • buteleczka wygląda cudownie, opalizuje na delikatny odcień fioletu
  • kwiatowo-owocowy zapach, słodki, dziewczęcy, zawiera nuty, m. in. porzeczki, śliwki, pianek marshmallow, piwonii, drzewa sandałowego, wanilii, bursztynu
  • jedynym minusem jest dla mnie brak atomizera

Foot Bath Fizzer

Foot Bath Fizzer
  • kula do kąpieli w kształcie stopy
  • było to dla mnie niemałe zaskoczenie, bo wcześniej nie spotkałam się z takim produktem w formie stupy- fajny humorystyczny akcent
  • pojemność: 30g

Dzień 10

Annayake 24h Soin De Douche

Annayake 24h Soin De Douche
  • żel pod prysznic
  • miniaturka, pojemność: 30ml 
  • piękny, delikatny zapach 
  • z tego co widziałam, nie ma go na stronie internetowej Douglasa, więc nie jestem pewna czy jest dostępny w regularnej sprzedaży w Polsce


Treasures of Asia Softening Body Lotion

Treasures of Asia Softening Body Lotion
  • balsam do ciała
  • pojemność: 50ml
  • lubię wszelkie mazidła do ciała, więc jestem zadowolona
  • opakowanie ma przepiękny miętowy kolor i szatę graficzną

Dzień 11

Douglas Essential Moisturising Body Milk

Douglas Essential Moisturising Body Milk

  • nawilżające mleczko do ciała- masło mango
  • miniaturka, pojemność: 10ml



Limited Edition Smoothing Body Scrub

Limited Edition Smoothing Body Scrub
  • peeling do ciała 
  • pojemność: 100ml
  • jestem zadowolona, że w kalendarzu znalazł się peeling i to o sporej pojemności


Dzień 12

Daytox Eye Wonder 


Daytox Eye Wonder

  • wygładzające hialuronowe serum pod oczy
  • pojemność: 3ml

Treasures of Asia Daily Care Shampoo

Treasures of Asia Daily Care Shampoo
  • szampon do włosów normalnych
  • pojemność: 30ml

 *
Jeśli chodzi o zdobycze z kalendarzy, to tyle na dziś. Jestem ciekawa, który bardziej się Wam spodobał: ten z Douglasa czy SPA Exclusives. Dajcie znać w komentarzach! 

Na koniec jeszcze mała relacja z procesu realizacji moich grudniowych celów. Wczoraj byłam na Jarmarku Bożonarodzeniowym. Trochę zimno, ale atmosfera super. Poza tym spróbowałam czegoś nowego i wcale nie chodzi tu o jedzenie, tylko o swego rodzaju doświadczenie, nowe doznanie. Wkrótce napiszę coś więcej na ten temat. Jeśli chodzi o świąteczne filmy, to udało mi się obejrzeć już 2 produkcje, które zamierzałam, więc szykujcie się powoli na świąteczną Strefę Kinomaniaczki. Pozostając w tematyce filmów, jestem ciekawa czy oglądacie Vlogmasy na YouTubie, a jeśli tak, to jakie kanały polecacie. a śledzę świąteczne filmiki Glam Pauli oraz MsDoncellity, czasem kuszę się na otwieranie kalendarza adwentowego u Stylizacje TV.

***

 Jak tam Wasze przygotowania do Bożego Narodzenia?

Zawartość którego kalendarza bardziej przypadła Wam do gustu?

48 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że zawartość obu pudełek mi się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, ciężko zdecydować która zawartość jest atrakcyjniejsza. ;-)

      Usuń
  2. Nie kupuję kalendarzy i nie oglądam vlogmasów xd ale ogólnie oba mają ciekawą zawartość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z racji tego, że nie jem kakao zamiast kalendarzy z czekoladkami kupuję te z kosmetykami, bo lubię codzienne małe niespodzianki. Zgadzam się z Tobą oba kalendarze mają ciekawą zawartość. :-)

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam takiego kalendarza ale muszę przyznać, że bardzo ciekawa rzecz i oba mają ciekawą zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kalendarze adwentowe, bo codziennie mogę otworzyć okienko i znaleźć w nim niespodziankę. :)

      Usuń
  4. Oba kalendarze mają piękną oprawę graficzną :) Zawartość jest bardzo interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, co roku mówię, że za rok kupię dla siebie kalendarz adwentowy, a jak przychodzi co do czego, to szkoda mi pieniędzy boo tylee wydatków.. ALE ZA ROK KUPIĘ! :D

    http://www.nieokreslona.pl/2018/12/super-zestaw-swiateczny-india-prezent.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku nie mam żadnego kalendarza adwentowego ;) Ale bardzo ciekawi mnie ta miniaturka perfum ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym czasem to mam podobnie :D Co prawda zostało jeszcze kilka dni do świąt, ale ja już jestem przekonana że z czymś nie zdążę, tylko jeszcze nie wiem z czym :D Pracy co nie miara a czas ucieka. Oba kalendarze są świetne i oba zachęcające, w przyszłym roku koniecznie muszę taki sobie sprawić, ach ale by było cudownie :) mam nadzieję, że za rok naprawdę taki kupię, bo jak przychodzi co do czego to potrafię się rozmyślić :D wspaniały, bardzo inspirujący wpis!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie jestem osamotniona. :D Dziękuję, cieszę się, że wpis Ci się spodobał i zapraszam na drugą część. ;)
      Przesyłam gorące pozdrowienia! :*

      Usuń
  8. Kalendarze te wyglądają bardzo kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalendarze zapowiadają się super- zawartość jak najbardziej do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  10. zaskakująco fajne kalendarze! nie wiedziałam, że takie są ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co roku wymyślają coraz to nowsze kalendarze. Oprócz takich z kosmetykami słyszałam o kalendarzach z herbatami, kawami, żelkami, colą, jedzeniem BIO. :D

      Usuń
  11. Ile tych produktów! Ale świetny ten kalendarz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ich dużo. Który kalendarz masz na myśli? Ten z Douglasa czy SPA Exclusives? ;)

      Usuń
  12. How many beautiful products!! :)

    https://julesonthemoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten perfum od Ariany - uwielbiam jego zapach ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O tym drugim kalendarzu jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz zobaczyłam go w tym roku w Action. ;) Była jeszcze wersja z produktami do makijażu.

      Usuń
  15. Bardzo ładne wizualnie i z ciekawym wnętrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Maseczki Daytox sa godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba mają jak narazie fajne produkty:):*

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kalendarze z chęcią bym przygarnęła - fajna zawartość!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie obie zawartości są bardzo fajne :) kurczę też bym chciała miniaturkę perfum Ariany :) może w przyszłym roku kupię taki kalendarz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się zdecydujesz, to polecam Ci polować na kalendarz z Douglasa w Czarny Piątek. ;)

      Usuń
  20. zawartości jak najbardziej na plus! <3 mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie miałam takiego kalendarza :) chociaż produkty, które tu wspomniałaś wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki kalendarz adwentowy to świetna sprawa :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie produkty bardzo ciekawe. Kalendarz SPA Exclusives ma piękną grafikę :-)

    OdpowiedzUsuń