11 sierpnia 2019

Black total look

Czarna bluzka, czarna spódnica, czarne czółenka, czarna torebka i choker z gwiazdką

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację all in black. 


Dzisiaj na blogu stylizacja nietypowa z dwóch powodów. Jest to pierwsza stylizacja, której nie zaprezentuję osobiście. W rolę modelki wcieliła się moja Mama, której dziękuję za odwagę i cierpliwość podczas robienia zdjęć (wiem, że nie łatwo wytrzymać z moim perfekcjonizmem). 💝 Jest to podyktowane tym, że bluzka, która występuje w tym outficie, jest prezentem dla niej, więc kto lepiej zaprezentowałby ją, niż Mama. Po drugie jest to stylizacja cała utrzymana w czerni, a jak dobrze wiesz, jest to kolor, którego raczej unikam. Także to pierwsza i prawdopodobnie ostatnia taka stylizacja na moim blogu. Chyba że kiedyś coś mi się odmieni. 😂

Czarna bluzka hiszpanka Grace Karin, czarna spódnica maxi, czarme czółenka na obcasie, czarna torebka na łańcuszku House, czarny choker z gwiazdką H&M


All in black


Czarna hiszpanka pochodzi ze sklepu Kate Kasin, który zapewne znasz z poprzednich wpisów. Bluzka jest przyjemna w dotyku i przewiewna. Składa się w 100% z rayonu. Jest to rozmiar S. Bluzka posiada długi rękaw zakończony elastycznymi ściągaczami. W dekolcie, jak i w talii wszyte są gumki, dzięki czemu bluzka lepiej dopasowuje się do sylwetki. 

Czarna bluzka z odkrytymi ramionami Kate Kasin, czarna torebka na złotym łańcuszki House


Jak nosić bluzkę hiszpankę? 


Bluzkę można nosić na 4 sposoby: jako hiszpankę, z zakrytymi ramionami lub asymetrycznie, z odkrytym prawym lub lewym ramieniem. Czyż to nie wspaniałe? W zależności od humoru czy pogody możesz mieć inną bluzkę. Jedynie kolor pozostaje ten sam. Pobawić się można też rękawami i dostosować ich długość do własnych preferencji, więc liczba sposobów noszenia bluzki się zwiększa. 


Bluzka hiszpanka Kate Kasin, torebka House, spódnica, choker z gwiazdką H&M

Do czego nosić  czarną hiszpankę?


Do hiszpanki, Mama dobrała czarną spódnicę maxi. Jest ona dopasowana, co fajnie równoważy nieco luźniejszą (obszerniejszą) górę. Bluzka dobrze wyglądałaby też w połączeniu z jeansami i szpilkami, a także krótkimi spodenkami i tenisówkami (sandałkami), tworząc wakacyjny look. Dopełnieniem stylizacji są czarne czółenka na obcasie


Czarny choker z gwiazdką H&M

Dodatki

Muszę się pochwalić, że do stroju Mamy udało mi się przemycić dwa moje elementy: czarny choker z gwiazdką, który nadaje całości charakteru oraz czarną torebkę na złotym łańcuszku

Czarna stylizacja


Nie chciałam przytłoczyć stylizacji, więc uznałam, że zamiast wielkiej torebki lepiej sprawdzi się mniejsza. Złoty łańcuszek pasuje do gwiazdki z naszyjnika i jest jedynym akcentem, innym niż dominująca barwa. 

***

Co sądzisz o stylizacji?

Posiadasz bluzkę hiszpankę w swojej szafie? Z czym ją nosisz?  

33 komentarze:

  1. Mama w roli modelki spisała się świetnie! :) Bluzka śliczna!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że doceniłaś moją Mamę. Przekażę jej Twoje słowa. <3

      Usuń
  2. Za odwagę brawa :). Ciężko mi coś obiektywnie napisać, gdyż ja za czernią w ubraniach nie przepadam, a całej stylizacji w tym kolorze chyba nigdy bym nie założyła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Mamy. <3 Całkowicie Cię rozumiem, też za czernią nie przepadam, ale akurat moja Mama lubi ten kolor. ;)

      Usuń
  3. Myślałam, że to Ty jesteś na zdjęciach :O Nigdy nie powiedziałabym, że to Twoja mama :) Ale ma mega figurę i jesteś do niej bardzo podobna :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, taki mały psikus. :D Dziękuję za komplement, w imieniu Mamy, już jej go przekazałam. <3 Fajnie, że uważasz, że jestem do niej podobna. ;)
      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się podoba. Na stronie Kate Kasin jest dostępna też w innych kolorach. ;)

      Usuń
  5. Nie powiedziałabym, że to twoja mama robiła za modelkę :) Ma extra figurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! <3 Przekażę jej, chociaż nie wiem, czy mi uwierzy, bo jest za bardzo skromna. :D

      Usuń
  6. Bardzo lubie hiszpanki, a mama się świetnie spisała :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Mamy. ;) Ona też lubi hiszpanki.;)
      Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do grona obserwatorów! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Super stylizacja :D Nic dodać, nic ująć.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. ;)
      Dziękuję i też przesyłam pozdrowionka! :)

      Usuń
  8. Świetna bluzka, a Twoja mama wygląda super!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Mamy. ;) Przekażę jej Twoje miłe słowa. <3

      Usuń
  9. Stylizacja na Twojej mamie, które ma rewelacyjną figurę wygląda świetnie. Ja jestem chyba tych nie licznych, która czerni nie znosi ;) Bluzki typu hiszpanka podoba mi się bardzo i sama chętnie ją ubieram.
    Pozdrawiam Was obie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa dotyczące mojej Mamy. <3 To witaj w klubie, ja też za czernią nie przepadam (ale dodatki w takim kolorze jestem w stanie zaakceptować). Pozdrawiam Cię słonecznie! :*

      Usuń
  10. Gdybyś tego nie napisała, w życiu nie pomyślałabym że na zdjęciach jest Twoja Mama :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym, że to nie ja dowie się tylko ten, kto czyta moje wpisy. :D Dzięki, że poświęciłaś czas i przeczytałaś to, co chciałam przekazać. ;)
      Buziaki! *

      Usuń
  11. Twoja Mama jest cudna, ma świetną figurę! A stylizacja piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te.ż jej powtarzam, że świetnie wygląda, ale nie chce mi wierzyć .:D Dzięki. ;)

      Usuń
  12. Ojeju ta bluzeczka jest super!*-*
    A MAMA WYGLĄDA JAK NASTOLATKA!!:)

    Pozdrawiam, Cleo

    OdpowiedzUsuń