23 sierpnia 2019

Z czym nosić bieliźniany top z koronką? - Stylizacja na tle kukurydzy

Beżowy top z czarną koronką, granatowe jegginsy, beżowe sandały, biżuteria, torebka koszyk z kwitami

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację na tle kukurydzy. Z tego wpisu dowiesz się też, z czym nosić topy z koronką.

Top New Yorker, jegginsy Pepco, sandały Deichmann, torebka Mohito, kwiaty Action


Po filmowych emocjach i baśniowych klimatach pora na coś bardziej codziennego. Chcę Ci pokazać spontaniczną stylizację. Nie miałam w planach uwieczniać jej na zdjęciach, ale stwierdziłam, że czemu nie. Takie zwyczajne outfity też mają swój czar. W końcu mało kto stroi się na co dzień w wyszukane stroje. Częściej jednak wybiera się wygodne ubrania (przynajmniej ja tak robię). Zdjęcia na tle kukurydzy tak przypadły mi do gustu, że oprócz tej sesji, która miała być ostatnią, skusiłam się na jeszcze jedną w tej urokliwej scenerii. 

Beżowy top z czarną koronką, New Yorker

Poszukiwania topu z koronką


Bieliźniane topy z koronką podobały mi się od jakiegoś czasu, jednak ich ceny, dochodzące czasem nawet do 100 zł, skutecznie zniechęcały mnie przed ich zakupem. Poza kwestią finansową, pozostawał temat materiału, który często nie spełniał moich oczekiwań. 

Be żowy top z czarna koronką, granatowe spodnie, beżowe sandały, torebka koszyk z czarnymi rączkami i kokardką, bukieciki kwiatów

Idealną bluzkę z koronką znalazłam dzięki Adzie, która wrzuciła zdjęcie w niej na swój profil na Instagramie. Za jej radą poszłam do New Yorker'a i kupiłam nie jeden, ale dwa topy. Beżowy z czarną koronką, który widzisz na zdjęciach, a także różowy z koronką w tym samym kolorze. Akurat trafiłam na Weekend Zniżek, podczas którego obowiązywał rabat -20%. Tym, co podoba mi się w tych koszulkach, oprócz koronki i fajnego materiału jest to, że mają regulowane ramiączka, więc można je dobie dopasować wedle upodobań.

Naszyjnik z diamencikiem H&M


Z czym nosić bieliźniany top z koronką?


Bieliźniane ubrania już dawno wyszły z sypialni i zadają szyku na ulicach. Topy z koronką genialnie, moim zdaniem, wyglądają w połączeniu z marynarką i jeansami. Do tego jeszcze jakiś fajny pasek, buty i stylizacja gotowa. Można też pokusić się o minimalistyczną biżuterię. W wersji letniej świetnie sprawdzą się w połączeniu z szortami i tenisówkami, bądź sandałkami. W sezonie jesienno- zimowym top z koronką noś w duecie z ramoneską lub swetrem odsłaniającym jedno ramię i jednocześnie eksponującym fragment koronki.

Brabsoletka Sinsay, pierścionki H&M

Moja stylizacja


Do bluzki dobrałam granatowe jegginsy, czyli moją drugą skórę. Wciąż jestem oczarowana tym typem spodni, który łączy w sobie wygląd jeansów z wygodą legginsów. 

Torebka koszyk z czarnymi rączkami i kokardką z bukietami kwiatów w środku


Beżowe sandały z brylancikami tworzącymi azteckie wzory dobrałam pod kolor topu z koronką. Jeśli chodzi o biżuterię, tym razem wybrałam naszyjnik z diamencikiem, a także podwójną bransoletkę  do kompletu i dwa pierścionki. Wszystkie błyskotki łączy motyw mieniących się kryształków.

Beżowe sandały z diamencikami w azteckie wzory

Przechodząc do torebki, zdecydowałam się na torebkę koszyk z czarnymi uszami i kokardką, które fajnie współgrają z kolorem koronki przy moim bieliźnianym topie. Do środka włożyłam dwa bukieciki sztucznych kwiatów, żeby trochę rozweselić całość.

Dziewczyna na tle kukurydzy

Powyższe zdjęcie powinno nosić tytuł Wypatrując kukurydzy. 😀 A jak Ty zatytułowałabyś ten kadr? Daj mi znać w komentarzu! ✎


***

Co sądzisz o stylizacji?

Bieliźniany top - tak czy nie?

37 komentarzy:

  1. Jak najbardziej tak! Noszę najczęściej do białych spodni z dziurami i czarnych, zwykłych jeansów i jest dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) Dzięki za propozycje z czym można połączyć taki top. ;)

      Usuń
  2. Lubię tego rodzaju topy ale bardziej w kolorze czarnym albo białym :-) Muszę przyznać, że mają w sobie to coś i fajnie urozmaicą stylizację zarówno na co dzień jak i na wieczór :-) No i fajne na randkę :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat za czarnym nie przepadam, a w białym nie podobał mi się materiał, z którego był wykonany. Stwierdziłam, że beżowy też będzie uniwersalny, a ciemny róż to odrobina szaleństwa. :D Pewnie, że fajne. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
    2. Fakt, przy zakupie materiał jest bardzo ważny :-) Najlepiej kupić taki by się w nim dobrze czuć :-) I na pewno tak się czujesz w tym beżowym :-)

      buziaki :*

      Usuń
  3. Bardzo fajne połączenie :). Top bardzo ładny, gdybym wiedziała o tym weekendzie zniżek, sama bym się zdecydowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Weekend Zniżek z magazynem "Twój Styl" oraz "Show" był w kwietniu, następny będzie we wrześniu- od 27 do 29. 09. Także życzę Ci udanych łowów! :)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz w tym topie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też na nie patrzyłam w NY, ale jakoś się nie skusiłam :)
    Masz bardzo ładną fugure, podkreślaj ją :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo chciałam mieć tego typu top, więc skorzystałam z okazji. ;)
      Dziękuję Ci, Kochana. Tak zrobię. <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. You look amazing my dear! Perfect outfit!

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się taki top, ale przy moim 160cm wzrostu w kapeluszu wszystkie są na mnie strasznie duże :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, to niewesoło. W ostateczności zawsze można skorzystać z usług krawcowej, która zwęzi bluzkę. Nie wszystko stracone. ;)

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się takie topy i ten trend:):**Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. W takich top najważniejszą kwestię stanowią regulowane ramiączka! :)
    Super top, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. ;)
      Dzięki, cieszę się, że top przypadł Ci go gustu. ;)
      Też przesyłam Ci serdeczne pozdrowionka! :*

      Usuń
  10. Super top! Bardzo mi się podoba ale w stylizacji chyba wciągnęłabym top lekko w spodnie, żeby zrobił mi lekką bufkę. Mam takie zboczenie od kiedy zaczęłam nosić spodnie z wysokim stanem, że wszystko wciagam w spodnie choćby jednym rogiem :P mam kilka bieliznianych koszulek ale niestety bez koronki. Chyba muszę iść na zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za fajną wskazówkę. ;) Masz rację, taki top wciągnięty w spodnie będzie prezentował się fajniej i zwykle tak go noszę. :D Tutaj stylówka była bardzo spontaniczna. :D Też tak mi się wydaje- zakupy wzywają. :D

      Usuń
  11. Muszę poszukać tego topu w New Yorkerze :) Cała stylizacja przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. ;) Powodzenia w poszukiwaniach topu. ;)

      Usuń
  12. Kto wie może się przekonam 😀
    W Twoim wydaniu bardzo mi się podoba 😍
    Świetna stylizacja 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie bluzeczki :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. To prawda. ;) Widziałam, Twoja koszulka też jest super. ;)

      Usuń
  15. Koszulka z regulowanymi ramiączkami? świetnie! Często koszulki są na mnie za duże, mimo dobrego rozmiaru, to świetne rozwiązanie, by móc je sobie ściągnąć i dopasować do ciała :) Śliczna koszulka, bardzo mi się takie podobają ale tak jak wspominasz, odstrasza ich cena. Zwłaszcza, że nie pamiętam kiedy ostatni raz wydałam na ciucha więcej niż 10zł ;) Niestety, w mojej okolicy nie ma new yorkera, ale nie poddam się i nadal będę przeglądać second handy w poszukiwaniu perełek. Może akurat znajdę taki bieliźniany top, marzy mi się, nie mam jeszcze takiego w szafie a bardzo, bardzo bym chciała :) Cała stylizacja jest świetna. Spontanicznie wychodzi najlepiej :D Naprawdę wyglądasz cudownie i jak zawsze, mega inspirujesz!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno uda Ci się znaleźć podobną koszulkę. Trzymam kciuki! :* Dziękuję Ci, Klaudio, za tyle ciepłych słów. Doceniam Twoje wsparcie. <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  16. Uwielbiam takie bieliźniane topy!

    OdpowiedzUsuń