20 grudnia 2020

Blogmas #3: niespodzianki z kalendarzy adwentowych SPA Exclusives oraz Irving cz.1


Kalendarz adwentowy SPA Exclusives, kalendarz adwentowy Irving

Hejka!

Zapraszam Cię na kolejny Blogmas, a w nim zawartość kalendarzy adwentowych.

 

W tym roku nie udało mi się kupić kalendarza adwentowego z Douglasa. Mam za to kalendarz SPA Exclusives z kosmetykami oraz coś, czego jeszcze nie miałam - kalendarz z herbatami Irving. Przegląd kalendarzy czas zacząć!

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives 2020

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives dorwałam w sklepie Action. Mam go już trzeci rok z rzędu. Kosztował coś koło 60 zł, co daje 2,50 zł za produkt. Ma bardzo ładną szatę graficzną utrzymaną w różowej kolorystyce (chyba specjalnie dla mnie). Motywem przewodnim, w tym roku, jest galeria handlowa. Kalendarz po otwarciu przybiera formę tryptyku (skrzydła można w każdej chwili odczepić). 

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives

Jest bardzo dobrze wykonany. Produkty trudno się wyjmuje, a mniejsze elementy są dodatkowo przyklejone taśmą, dzięki czemu nic się nie przesuwa (jest to ulepszenie w stosunku do wersji z poprzednich lat). Z tyłu kalendarza znajduje się spis wszystkich kosmetyków wraz z ich składami i pojemnościami.

 

Kalendarz adwentowy Irving 24 dni z herbatą

 

Kalendarz adwentowy Irving 24 dni z herbatą

Kalendarz adwentowy Irving z herbatą udało mi się kupić w sklepie Aldi za 14,99 zł (była to lepsza cena niż na stronie producenta, gdzie kalendarz ten można było dostać za 29,99 zł). Wychodzi więc ok. 0,62 zł za saszetkę. Kalendarz składa się z dwóch elementów- zewnętrznego opakowania (z tyłu wypisane są wszystkie herbatki wraz z ich składami) oraz domku z 24 okienkami, w których kryją się pojedyncze saszetki herbaty. Można go powiesić na ścianie. Fioletowy kolor i grafika przedstawiająca dom bardzo mi się podoba. Jedynym minusem kalendarza jest to, że nazwy herbat nie są zakryte i przez to psuje się trochę niespodzianka. Natomiast domek z okienkami planuję wykorzystać za rok. Fajnie, że żadna z herbat się nie powtarza.

 

Kalendarz adwentowy Irving 24 dni z herbatą 2020

W związku z tym, że smaki herbat nie są tajemnicą, wypiszę je wszystkie poniżej:

🠊 Dzień 1: herbata biała poziomkowa z  mandarynką,

🠊 Dzień 2: herbata zielona ananasowa,

🠊 Dzień 3: herbata czarna wiśniowa z kardamonem,

🠊 Dzień 4: herbata czarna,

🠊 Dzień 5: herbata czarna cytrynowa,

🠊 Dzień 6: herbata owocowa malina z granatem,

🠊 Dzień 7:herbata biała figowa z gruszką,

🠊 Dzień 8: herbata zielona malinowa,

🠊 Dzień 9: herbata czarna poziomkowa z wanilią,

🠊 Dzień 10: herbata earl grey,

🠊 Dzień 11: herbata biała z pomarańczą i agrestem,

🠊 Dzień 12: herbata owocowa jagoda z limetką,

🠊 Dzień 13: herbata biała granat z agrestem,

🠊 Dzień 14: herbata zielona mango z grejpfrutem,

🠊 Dzień 15: herbata czarna malinowa,

🠊 Dzień 16: herbata czarna cytrusowa z imbirem,

🠊 Dzień 17: herbata biała melonowa ze śliwką,

🠊 Dzień 18: herbata owocowa pomarańcza z hibiskusem,

🠊 Dzień 19: herbata biała pomarańcza z limetką,

🠊 Dzień 20: herbata zielona pigwa z cytrusami,

🠊 Dzień 21: herbata sweet grey,

🠊 Dzień 22: herbata zielona cytrynowa,

🠊 Dzień 23: herbata biała malinowa,

🠊 Dzień 24: herbata owocowa mandarynka z żurawiną.

 

Niektóre herbatki miałam już okazję spróbować. Niektóre nie wyróżniają się jakoś specjalnie smakiem, inne już tak. Zauważyłam, że nie warto ich rozwadniać (z jednej szklanki zrobić dwóch herbat), bo tracą swą intensywność. Przejdźmy do kalendarza adwentowego SPA Exclusives. Poniżej znajduje się zawartość okienek 1-12. Pozostałe pojawią się w następnym wpisie, bo do otwarcia zostały jeszcze 4.


Dzień 1

Merry Berry Body Lotion

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives: Balsam do ciała

🠊 balsam do ciała,

🠊 pojemność: 50 ml,

🠊 bardzo ładnie pachnie,

🠊 wszelkie smarowidła do ciała są u mnie mile widziane.

 

Dzień 2

Star Bomb Shower Gel

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives: żel pod prysznic

🠊 żel pod prysznic,

🠊 pojemność: 50 ml,

🠊 zachwyciło mnie przezroczyste opakowanie z gwiazdkami, nie mogę oderwać od niego wzroku.

 

 

Dzień 3

Hair Shower Cap

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives: czepek kąpielowy

🠊 czepek kąpielowy,

🠊 nie spodziewałam się tu takiego produktu, ale czepków używam, więc jak najbardziej mi się przyda,

🠊 ma bardzo ładny wzór w różowe gwiazdki.

 

 

Dzień 4

Sweet Sparkle Shampoo

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives: szampon do włosów

🠊 szampon do włosów,

🠊 pojemność: 50ml.

 

 

Dzień 5

Sweet Sparkle Conditioner

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives: odżywka do włosów

🠊 odżywka do włosów,

🠊 pojemność: 50 ml,

🠊 pochodzi z tej samej linii, co szampon, więc mam już komplet do pielęgnacji włosów.

 

Dzień 6

Bath Rose

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives: róża do kąpieli

🠊 róża do kąpieli,

🠊 śliczny kwiatuszek, bardzo miłe zaskoczenie,

🠊 pięknie pachnie, ale trzeba uważać, bo róża jest bardzo delikatna.


Dzień 7

Star Bomb Day Cream

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives: krem na dzień

🠊 krem do twarzy na dzień,

🠊 pojemność: 30 ml,

🠊 bardzo podoba mi się jego szata graficzna.


Dzień 8

Star Bomb Body Scrub

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives: peeling do ciała

🠊 peeling do ciała,

🠊 pojemność: 50 ml,

🠊 peeling zawsze się przyda, ciekawe, czy będzie miał delikatne drobinki, czy może będzie z tych ostrzejszych; obstawiam, że raczej to pierwsze.


Dzień 9

Sweet Sparkle Hand Cream

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives: krem do rąk

🠊 krem do rąk,

🠊 pojemność: 30 ml,

🠊 lubię kremy do rąk, więc jestem zadowolona z niespodzianki.


Dzień 10

Nail File

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives: pilniczek do paznokci

🠊 pilniczek do paznokci -  to już tradycja,

🠊 nie używam pilniczków, ale podoba mi się ten złoty brokat.


Dzień 11

Cutticle Pusher

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives: radełko do skórek

🠊 radełko do usuwania skórek,

🠊 byłam w szoku, gdy zobaczyłam niespodziankę z dnia 11,

🠊 szczerze mówiąc, podejrzewałam, że jest to coś do paznokci, ale nie wiedziałam, jak się nazywa.


Dzień 12

Soap Bar

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives: mydło w kostce

🠊 mydło w kostce,

🠊 pojemność: 30 g,

🠊 wolę mydło w płynie, ale to na pewno się nie zmarnuje.


*

Jeśli chodzi o zdobycze z kalendarzy adwentowych, to tyle na dziś. Jestem ciekawa, który kalendarz bardziej Ci się spodobał: z kosmetykami, czy z herbatami? 

Daj znać w komentarzu!

24 komentarze:

  1. Nie czuję potrzeby kupowania kalendarzy, ale z tych bardziej podoba mi się ten kosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Gdy byłam mała, to nie miałam kalendarzy (może raz, czy dwa taki z czekoladkami), więc teraz nadrabiam. :D Ten kosmetyczny jest bardzo ciekawy. Szkoda, że zostały do otwarcia już tylko 2 okienka.

      Usuń
  2. Both are great. My favourite is the one with Spa products. 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. w przyszłym roku będę musiała sobie sprawić taki z herbatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie małe, codzienne przyjemności są naprawdę miłe. ;) Super, trzymam kciuki, żeby udało Ci się upolować kalendarz z herbatkami. ;)

      Usuń
  4. Lubie patrzeć na kalendarze innych ale sama jeszcze nigdy nie miała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ja uwielbiam oglądać otwieranie kalendarzy na YT. :D

      Usuń
  5. Dobry wieczór Moniczko :)

    Kalendarze prezentują się cudownie. Ten z kosmetykami jest uroczy :) Zaś ten z herbatkami taki elegancki :)

    W przyszłym roku kupię sobie taki herbaciany Kalendarz adwentowy. Chciałabym poznać różne smaki herbat a to ten kalendarz nam funduje :)

    Życzę Ci miłego i radosnego oczekiwania na święta Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, Iwetto! ;)

      Pięknie opisałaś oba kalendarze. ;)

      Jeśli chcesz poznać nowe smaki herbat, to taki kalendarz jest stworzony dla Ciebie. ;)

      Dziękuję, kochana! ;* Radosnego! ;*

      Usuń
  6. Super jest kalendarz z herbatami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten z herbatkami wygląda na prawdę kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba kalendarze świetne, ale chyba bardziej do gustu przypadłby mi ten z kosmetykami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku upolowałam taki duży z douglasa i ogromnie się z niego cieszę. Tym bardziej, że nigdy wcześniej nie miałam takiego kalendarza. Twoje prezentują się całkiem atrakcyjnie. Bardzo podoba mi się idea herbatki na każdy dzień:)
    Aromatycznych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się w tym roku niestety nie udało upolować tego kalendarza z Douglasa, a bardzo chciałam go mieć. ;( No cóż, trudno. Te, które mam też są fajne. ;)

      Dziękuję Ci za wspaniałe życzenia! ;* Przepięknych Świąt Bożego Narodzenia i szczęścia w 2021 r. <3

      Usuń
  10. Ojej, rzeczywiście wychodzi 2,5 zł na sztukę, to bardzo mało, a produkty wydają się być naprawdę świetne! przydałby mi się taki czepek :) Kosmetyki mają małą pojemność, ale jak za tą cenę to i tak plus. Jak bym miała wybrać to bym wybrała 2 kalendarze, bo lubię testować różne smaki herbat :D Ale fakt, te okienka z herbatą mogłyby być zakryte.
    Życzę ci owocnych przygotowań do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cena jest jak najbardziej przystępna, a kosmetyki z tego kalendarza pachną cudownie. <3 He, he, czepek wbrew pozorom bardzo się przydaje. Ja używam go, gdy nałożę maskę na włosy. ;) To prawda, pojemność nie jest zbyt duża, ale pozwala wypróbować kosmetyki. Z tego co widziałam niektóre z nich można kupić w pełnowymiarowej pojemności w Action. ;) U mnie szala przechyla się trochę bardziej w stronę kalendarza z kosmetykami, ale podobnie jak Ty wzięłabym oba. :D

      Dziękuję i Tobie również życzę radosnego odliczania dni do Świąt! ;*

      Usuń
  11. Rok w rok kuszą mnie takie kalendarze , ale zawsze albo zapomnę albo zabraknie czasu by kupić w odpowiednim momencie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Producenci bardzo wcześnie zaczynają wypuszczać kalendarze adwentowe- nawet pod koniec września. :D

      Usuń