27 grudnia 2020

Blogmas #5: niespodzianki z kalendarza adwentowego SPA Exclusives cz.2

Kalendarz Adwentowy SPA Exclusives 2020

Hejka!

Zapraszam Cię na podsumowanie drugiej części zawartości kalendarza adwentowego SPA Exclusives.

 

Święta, Święta i po Świętach. Wszystkie okienka kalendarzy adwentowych otworzyła, przyszedł więc czas pokazać zawartość okienek 13-24 oraz ją podsumować. Dobiegło końca także odliczanie z Blogowym Kalendarzem Adwentowym. Zerknij na prawy pasek i sprawdź, czy znalazł się tam Twój blog. Zaczynajmy!

 

 

Dzień 13

Bath Fizzer

 

Kalendarz Adwentowy SPA Exclusives: kula do kąpieli

 

🠊 kula do kąpieli

🠊 pojemność: 30 g

 

Dzień 14

Shower Puff

 

Kalendarz Adwentowy SPA Exclusives: myjka do kąpieli

 

🠊 myjka do kąpieli

🠊 kolejny produkt, obok pilniczka, który pojawia się co roku

🠊 nie używam takich produktów, ale przynajmniej ma ładny kolor

 

 

Dzień 15

Star Bomb Face Wash

 

Kalendarz Adwentowy SPA Exclusives: żel do mycia twarzy

 

🠊 żel do mycia twarzy

🠊 pojemność: 30 ml

 

 

Dzień 16

Star Bomb Lip Balm

 

Kalendarz Adwentowy SPA Exclusives: balsam do ust

 

🠊 balsam do ust

🠊 jako miłośniczka pomadek ochronnych do ust, bardzo się cieszę, że trafił mi się w kalendarzu produkt do pielęgnacji ust

🠊 piękne pachnie, mam nadzieję, że równie dobrze będzie działał

🠊 pojemność: 10 g

🠊 nie bardzo lubię taką formę, gdzie trzeba aplikować produkt palcem, ale się przemęczę

 

Dzień 17

Merry Berry Face Scrub

 

Kalendarz Adwentowy SPA Exclusives: peeling do twarzy

 

🠊 peeling do twarzy

🠊 pojemność: 30 ml

 

 

Dzień 18

Sweet Sparkle Body Butter

 

Kalendarz Adwentowy SPA Exclusives: masło do ciała

 

🠊 masło do ciała

🠊 pojemność: 50 ml

 

 

Dzień 19

Sweet Sparkle Foot Scrub

 

Kalendarz Adwentowy SPA Exclusives: peeling do stóp

 

🠊 peeling do stóp

🠊 pojemność: 50 ml

 

 

Dzień 20 

Sweet Sparkle Hair Mask

 

Kalendarz Adwentowy SPA Exclusives: maska do włosów

🠊 maska do włosów

🠊 pojemność: 50 ml



Dzień 21

Hair Scrunchie

 

Kalendarz Adwentowy SPA Exclusives: gumka do włosów typu "scrunchie"

 

🠊 gumka typu "scrunchie" do włosów

🠊 bardzo miła niespodzianka

🠊 miałam ją już kilka razy na włosach- bardzo dobrze je trzyma

🠊 podoba mi się jej kolor- jest to coś pomiędzy różem, a brodo



Dzień 22

Foot Fizzer

 

Kalendarz Adwentowy SPA Exclusive: tabletka do kąpieli w kształcie stopy

 

🠊 tabletka do kąpieli w kształcie stopy

🠊 coś w sam raz do zrobienia SPA dla stóp

 


Dzień 23

Merry Berry Body Mist

 

Kalendarz Adwentowy SPA Exclusive: mgiełka do ciała

 

🠊 mgiełka do ciała

🠊 pojemność: 30 ml

🠊 pięknie pachnie



Dzień 24

Folding Mirror 


Kalendarz Adwentowy SPA Exclusives: składane lusterko

🠊 składane lusterko

🠊 ma piękną szatę graficzną, ale po otwarciu nieco się chybocze

🠊 przydatny gadżet

 

 

Podsumowanie zawartości Kalendarza Adwentowego SPA Exclusives 2020

 

Kosmetyki z Kalendarza Adwentowego SPA Exclusives 2020
 

Podsumowując, tegoroczną edycję Kalendarza Adwentowego SPA Exclusives oceniam bardzo dobrze. Szata graficzna kalendarza, jak i poszczególnych kosmetyków była bardzo ładna. Produkty w okienkach były dobrze przymocowane, nic się nie przesuwało, czasem nawet ciężko było je wyciągnąć. Zawartość kalendarza była zróżnicowana. Niespodzianki można podzielić na cztery linie kolorystyczne: jasnoróżową, fioletową, białą oraz ciemnoróżową. Pojawiło się kilka powtórek z poprzednich lat, np. myjka, pilniczek do paznokci, ale też trochę nowości - lusterko, radełko, czepek, gumka do włosów. Ten ostatni produkt spodobał mi się najbardziej z całego kalendarza. Natomiast wszystkie kosmetyki pachną po prostu obłędnie. Z kalendarza jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że uda mi się go upolować także w przyszłym roku. 

 

Zawartość okienek 1-12 Kalendarza Adwentowego SPA Exclusives oraz 24 okienka kalendarza adwentowego z herbatą Irving znajdziesz w tym wpisie

 

***

Co sądzisz o zawartości tego kosmetycznego kalendarza?

Który z produktów wydał Ci się najciekawszy?


23 komentarze:

  1. Szkoda, że właśnie w 24 okienku nie ma czegoś, co by się wyróżniało spośród tych wszystkich okienek, ale i tak bardzo fajny kalendarz :) swietnie, że dorzucili też tą gumkę, a nie tylko kosmetyki :D osobiście bym go nie wybrała, bo wolę jakieś gadżety do domu, pokoju, niż kosmetyki.
    Ładna kolorystyka zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że za cenę ok. 60 zł, zawartość jest całkiem zacna. Chociaż faktycznie w 24 okienku oczekujemy czegoś wow. Z tej gumki cieszę się najbardziej. :D Rozumiem, z tego co widziałam, są też kalendarze z gadżetami do domu. ;)

      Dziękuję Ci bardzo, Olu za miłe słowa odnośnie moich zdjęć. <3

      Usuń
  2. I like the gifts of the calendar

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że są też akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ten kalendarz, ale jakoś mnie nie zachęcił do zakupu. Widzę tu sporo zbędnych dla mnie gadżetów z których nie byłabym zadowolona, także dobrze, że nie kupiła. Dobrze też, że Ty jesteś zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak za ok. 60 zł uważam, że zawartość jest całkiem zacna. Widziałam też kalendarz z kosmetykami do makijażu, bardzo ładnie się prezentował, ale go nie kupiłam, bo się nie maluję. :D

      Usuń
  5. Ależ wszystko musiało cieszyć i ekscytować przy rozpakowywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiły się fajne niespodzianki. Już zaczęłam je używać. ;)

      Usuń
  6. I wizualnie, i zawartościowo bardzo mi się ten kalendarz podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wizualnie kalendarz przyciąga uwagę, moim zdaniem jest tu jednak sporo niepotrzebnych gadżetów, które można by było zastąpić fajnymi kosmetykami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie pilniczek i myjkę mogliby czymś zastąpić, bo powtarzają się co roku. Ale w takiej cenie jestem w stanie im to wybaczyć. :D

      Usuń
  8. Bardzo fajne rzeczy. Nigdy nie miałam takiego kalendarza adwentowego, ale planuje kiedyś sama taki zrobić na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku robiłam pierwszy raz samodzielnie kalendarz adwentowy, który wykorzystałam w pracy. Fajna sprawa. ;)

      Usuń
  9. Cześć Moniko :)

    Święta trwają dalej :) Do 2 lutego śmiało można świętować, słuchać kolęd itd :) Ja dalej czuję ten cudowny świąteczny klimat :)
    Kalendarz cudowny :) Ma piękną szatę graficzną a i niespodzianki zawierał naprawdę fajne :)

    Życzę Ci miłego wieczoru i przyjemnego oczekiwania na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ;)

      Pewnie, u mnie choinka i świąteczne ozdoby zostają właśnie do 2 lutego. Chcę się nimi nacieszyć. :D

      Cieszę się, że kalendarz Ci się spodobał .;)

      Dziękuję i też życzę Ci miłego odliczania do Nowego Roku! ;*

      Usuń
  10. Niezły ten kalndarz . Super podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, szata graficzna super i do tego sporo fajnych kosmetyków:) przyznam szczerze, że nawet nie znam tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten sam samochodzik z choinką :D Poza tym kalendarz ma całkiem ciekawą zawartość. Balsam do ust, scrunchie i mgiełka najbardziej mnie urzekły. :)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you so much Moni!! I'm so happy that you liked my new ins :) The first blouse is my favorite too! ;) hehe. Merry Christmas!!

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń