7 grudnia 2020

Podsumowanie miesiąca: listopad 2020

Jesienny krajobraz

Hejka!

Zapraszam Cię na podsumowanie listopada.

 

Nastał grudzień, dni do Świąt zostało coraz mniej. Codziennie na moim InstaStory otwieram okienka kalendarzy adwentowych z kosmetykami oraz z herbatkami.  Ostatnio pojawił się pierwszy Blogmas i będzie ich więcej, ale chciałabym na chwilę powrócić do listopada. Zapraszam Cię na podsumowanie poprzedniego miesiąca.


Nadrabianie książkowych zaległości

W listopadzie udało mi się nadrobić książkowe zaległości - dwie recenzje pojawiły się już na blogu: Jak przyciągać dobre rzeczy? oraz Jak wyciszyć wewnętrznego krytyka i uwierzyć w siebie? Gdy tylko skończę czytać ostatnią książkę, stworzę zbiorczą recenzję 3 pozycji.



Świąteczne filmy - czas start

W zeszłym miesiącu udało mi się obejrzeć kilka świątecznych produkcji, które znajdą się na pewno w Strefie Kinomaniaczki. W grudniu planuję sięgnąć po kolejne. Masz do polecenia jakiś świąteczny film?


Świąteczne DIY

W listopadzie wpadłam na pomysł, żeby wykonać własnoręczny kalendarz adwentowy. Udało mi się go zrealizować i odliczam teraz dni do świąt razem z uczestnikami w mojej pracy.


Jesienne spacery

W zeszłym miesiącu korzystałam z pięknej pogody i chodziłam na jesienne spacery. Było super! Kolorowe liście wyglądają tak pięknie w promieniach słońca.

 

 

Co mi w duszy grało?

Pod względem wydarzeń listopad nie był zbyt porywający, natomiast obfitował w wiele muzycznych utworów.


Dean Martin - Sway


O tej piosence przypomniałam sobie przy okazji słuchania innego utworu Little Mix - Rendezvous. Fragment linii melodycznej wydał mi się znajomy i  zaczęłam szukać oryginału. Co ciekawe pierwotnie ta piosenka została napisana w języku hiszpańskim i nosi tytuł Quien Sera. Oprócz samej piosenki, zachwycił mnie też użyty w filmiku fragment filmu Wojna domowa (2008).


Shawn Mendes, Justin Bieber - Monster


Drugi utwór promujący najnowszy album Shawna, pt. Wonder. Nie spodziewałam się, że tych dwóch artystów połączy siły i nagra wspólnie piosenkę. Efekt wyszedł super!



Jonas Brothers - Like It's Christmas


Piosenkę tę można usłyszeć w świątecznym serialu Dash i Lily, który niedawno obejrzałam. Bardzo optymistyczna nuta.


Danna Paola, Luísa Sonza, Aitana - Friend De Semana


Nogi same rwą się do tańca.


Karolina Stanisławczyk feat. Michał Szczygieł - V.I.B.E.


Uzależniająca nuta. Michał wymiata.

 

 

Michał Szczygieł - Spontan


Wpada w ucho. 


Leo Rojas - Celeste


Bardzo radosny utwór, aż chce się tańczyć. 



VIZE, Imanbek & Dieter Bohlen feat. Leony - Brother Louie


Odświeżona wersja hitu zespołu Modern Talking o tym samym tytule. Nie obeszło się u mnie bez słuchania godzinnej wersji.

 

Michael Patrick Kelly - Beautiful Madness


Kolejna piosenka, której mogłabym słuchać i słuchać.

 

 

Listopad 2020

Blog

Jeśli chodzi o liczbę postów, które pojawiły się w zeszłym miesiącu, nie jest źle, ale też nie najlepiej. Najchętniej komentowany wpis to Jak nosić letnie ubrania jesienią?, a także październikowa Strefa Kinomaniaczki i Blogmas#1. Dziękuję, że jesteś i do mnie zaglądasz! 


*

Życzę Ci przyjemnego grudnia i radosnego odliczania do Bożego Narodzenia! 

⛄🎄🎅


***

Jak minął Ci listopad?

18 komentarzy:

  1. Fajne podsumowanie :) Też korzystałam z pogody i chodziłam na spacery!

    Pozdrawiamy ❤
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Moniko :)

    Pozdrawiam z pierwszej zmiany :)

    Twój listopad był widzę bardzo dobrym miesiącem, aby grudzień by równie dobry a nawet lepszy :)

    Ja już na całego szykuje się do świąt :) I nie mogę się ich doczekać mimo że w Wigilię mam na dniówkę a w Boże Narodzenie na nockę do pracy. Kocham święta i co roku czekam na nie z wielkim utęsknieniem :)

    Spacery w listopadzie i ja praktykowałam :) A książek przeczytałam aż 4 :) Teraz czytam już typowo świąteczne :) Filmy świąteczne też oglądam ostatnio Kevin sam w Nowym Jorku, stare ale fajne co roku oglądam :)

    Wspaniałego grudnia Ci życzę i tego byś w ferworze codziennych obowiązków znalazła czas na odnalezienie świątecznej magii :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku powiedziałam sobie, że w końcu obejrzę jakieś inne świąteczne filmy poza klasykami, ale zobaczymy co mi z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podsumowanie. Oby Grudzień był dla Ciebie ciekawy ♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie obejrzałam żadnego filmu świątecznego w tym roku ale planuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę Ci, żebyś znalazła chwilkę, by wczuć się w świąteczny klimat, oglądając filmy. ;)

      Usuń
  6. Super podsumowanie :) Miłego grudnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też życzę Ci przyjemnego grudnia, kochana! ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajne podsumowanie, mam nadzieję, że grudzień spędzisz jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że tradycją stało się, że w tej serii zawsze odnoszę się do muzyki, więc i dziś nie będzie inaczej :) Monster najbardziej w moim guście z całej gromadki, chociaż jeszcze jej dobrze nie poznałam. Spontan Szczygła wpada w ucho, ale wolę daj mi znać - myślę, że mogę go nazwać hitem tego roku. Za to Beutiful Madness.. o panie nienawidzę, zdecydowanie mi się uprzykrzył :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajne podsumowanie :) Oby grudzień był jeszcze lepszy i ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super podsumowanie :D Ze świątecznych filmów polecam obejrzeć "Randki od święta" :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach jak mi brakuje tej pogody z listopada ,gdzie nie było tak zimno i nie wiało I można było spacerować...
    Niestety nie oglądałam żadnego ze świątecznych filmów, podobnie jak żadnej książki nie przeczytałam- mam nadzieję że uda mi się w tym miesiącu to nadrobić.
    A Listopad upłynął mi całkiem przyjemnie -moje urodziny 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o świąteczne filmy i baje, to zaczęliśmy w mikołajki :) Moja ulubiona od lat, to oczywiście Artur ratuje Gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć Moni!

    Super podsumowanie miesiąca listopada widzę, że był dla Ciebie niezwykle ciekawy :)
    Życzę Ci miłego grudnia :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne podsumowanie ;) ja muszę nadrobić świąteczne filmy bo narazie tylko jeden obejrzałam 🙈

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię Twoje podsumowania :) Sama swoje opuściłam przez zmniejszoną aktywność na blogu. Chętnie posłucham muzyki, która towarzyszyła Ci w ostatnim czasie. Mam nadzieję, że Twój grudzień będzie piękny i obfity w ciekawe wydarzenia <3

    OdpowiedzUsuń