31 grudnia 2020

Czyim patronem jest św. Sylwester? I Stylizacja z brokatowymi butami

Czarna marynarka, beżowy top z koronką, czarne jegginsy, brokatowe buty, srebrna biżuteria

Hejka!

Zapraszam Cię na propozycję stylizacji na sylwestra.

 

Czas szybko płynie i nadeszła chwila, kiedy piszę ostatni post w tym roku. Na Instagramie stworzyłam krótkie podsumowanie, ale tu na blogu jeszcze przyjdzie na to czas. Dzisiaj chciałabym Ci pokazać moją propozycję sylwestrowej stylizacji

 

Czarna marynarka Reserved, beżowty top z czarną koronką New Yorker, srebrne pierścionki H&M, bransoletki H&M, srebrny naszyjnik celebrytka Pepco

Sylwestrowa stylizacja: bieliźniany top z koronką, jegginsy

Tym razem przygotowałam coś w nieco mroczniejszym klimacie. Outfit jest dosyć klasyczny, ale ma element, który wyróżnia go z tłumu. Beżowy top z czarną koronką połączyłam z czarnymi jegginsami

 

Brokatowe buty na grubszej podeszwie Cropp, czarne jegginsy Pepco, czarna marynarka Reserved

 

Inne propozycje stylizacje z wykorzystaniem tego bieliźnianego topu znajdziesz poniżej:

🠊 Z czym nosić bieliźniany top z koronką? - Stylizacja na tle kukurydzy


🠊 Jak podkręcić stylizację? I Beżowa baza i miętowa kurtka

 

Z czym nosić brokatowe buty na grubszej podeszwie?

 

Czarna marynarka, brokatowe buty

Na górę włożyłam czarną marynarkę, a by nadać jej więcej luzu, podwinęłam rękawy. Dawno nie miałam jej na sobie, ale do tej stylizacji wpasowała mi się idealnie. Jednak prawdziwą gwiazdą stylizacji są brokatowe buty na grubej podeszwie. Zwróciły moją uwagę w sklepie, ale stwierdziłam, że to nie są buty dla mnie. Nigdy nie miałam obuwia w tym stylu. Natomiast, gdy je przymierzyłam, zmieniłam zdanie. Spodobały mi się, ale wolałam poczekać na obniżkę ceny. 

 

Srebrne, brokatowe buty na grubszej podeszwie Cropp

To nie są ocieplane buty, one po prostu mają się fajnie prezentować. Udało mi się je upolować w sklepie internetowym Cropp. Ubiłam prawdziwy interes życia, gdyż od obniżonej ceny było jeszcze dodatkowo -20%! Buty dzięki efektowi ombre prezentują się bardzo efektownie.

 

Srebrny naszyjnik celebrytka Pepco

Srebrna biżuteria 

Jeśli chodzi o biżuterię, wybrałam srebrną celebrytkę, natomiast z pozostałych dwóch naszyjników - czarnego chokera oraz srebrnego z sześcianami- zrobiłam bransoletki. Poszalałam natomiast z ilością pierścionków. Najbardziej wśród nich wyróżniają się pierścionek ze śnieżynką oraz pierścionek na dwa palce z gwiazdkami. Wszystkie są w kolorze srebrnym.

 

Srebrne pierścionki H&M, bransoletki H&M

 

Noworoczne życzenia

W związku z nadchodzącym Nowym 2021 Rokiem chcę Ci złożyć życzenia: wszelkiej pomyślności, ogrom radości, spełnienia marzeń oraz dużo zdrowia!

 

Życzenia noworoczne 2020

 

Sylwestrowo-noworoczne ciekawostki 


Na koniec kilka ciekawostek związanych z sylwestrem i Nowym Rokiem:

🎉 Sylwestra i Nowy Rok zaczęto obchodzić dopiero na przełomie XIX i XX w.


🎉 Św. Sylwester wbrew powszechnym skojarzeniom nie jest patronem dobrej zabawy, czy biesiadników, ale zwierząt domowych.

🎉 Sylwester (Silvestris) z łaciny oznacza człowieka dzikiego, żyjącego w lesie.

🎉 Jedna z najsłynniejszych sylwestrowych imprez odbywa się na Times Square w Nowym Jorku. Tam też w ostatniej minucie starego roku zostaje opuszczona wielka, świecąca kula.

🎉 Zwyczaj rozpoczynania nowego roku od pierwszego dnia stycznia pochodzi ze starożytnego Rzymu. Ustanowił go Juliusz Cezar.


🎉 Jako pierwsi na świecie Nowy Rok obchodzą mieszkańcy wyspy Kiribati.


🎉 Wyraz sylwester pisany małą literą oznacza zabawę, uroczystość, natomiast dużą- imię.


🎉 Wg przesądu czerwona bielizna założona w ostatni dzień roku ma zwiastować szczęście.   


***


Co sądzisz o stylizacji?

Znasz jeszcze jakieś ciekawostki związane z sylwestrem i/lub Nowym Rokiem?

18 komentarzy:

  1. Nice look!!!Happy new year's eve!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much, my dear! ;)

      Happy New Year 2021 to you! <3

      Usuń
  2. Super look! :D

    Szczęśliwego Nowego Roku 2021!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;)

      Wszelkiej pomyślności i szczęśliwości dla Ciebie! <3

      Usuń
  3. Przepiękna stylizacja :) Dobrego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja - nosiłabym! Może buty jedynie dla mnie za odważne tzn sam model w 100% w moim stylu i sama mam podobny :) Ale za dużo brokatu, sama mam teraz ja języku w swoich nitach brokat i to już jest szaleństwo dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłą opinię. ;) Początkowo buty mnie jednocześnie przyciągały i nieco odpychały. No bo takie świecące i rzucające się w oczy. Ale przymierzyłam i przepadłam. :D

      Usuń
  5. Dzień dobry pierwszego dnia Nowego Roku Moniko!

    Mam nadzieję, że Twoja zabawa sylwestrowa była bardzo udana :)
    Mega mi się podoba Twoja stylizacja, wszystko tak ładnie ze sobą się prezentuje, a buty naprawdę Wow :)

    Świetne są te ciekawostki o zwyczaju obchodzenia sylwestera i Nowego Roku :)

    W Nowym Roku życzę Ci szczęścia, zdrowia, sukcesów, pomyślności, spełnienia marzeń, mało problemów więcej radości. Uśmiechu na każdy dzień i mnóstwa pomysłów na stylizacje tutaj na blogu :)

    Wszystkiego co najlepsze :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Justyno! ;)

      Miło mi Cię gościć. ;) Sylwestra spędziłam na spokojnie. Upiekłam słodkości. :)
      Bardzo się cieszę, że moja propozycja sylwestrowej stylizacji przypadła Ci do gustu. <3

      Bardzo mi miło, że zwróciłaś też uwagę na ciekawostki. <3

      Dziękuję Ci za wszystkie miłe słowa i życzenia. ;* Tobie też życzę mnóstwo zdrowia, energii do działania, pomysłów na kolejne wypieki oraz spełnienia marzeń! ;*

      Usuń
  6. Hejka Moniko w Nowym roku :)

    Jak się masz? Zabawa sylwestrowa udana? U nas była domówka, ale poszłam spać już o 22 bo dziś rano na 6 do pracy.

    Stworzyłaś bardzo ładną stylizację, fajne są te brokatowe buty, dodają smaczku i takie efektu glamour :)

    Niektóre rzeczy z Twoich ciekawostek znam :)

    W Nowym Roku życzę Ci samych sukcesów zarówno w życiu prywatnym jak i tym wirtualnym-blogowym. Życzę dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu i pomyślności. Trzymaj się ciepło :)))
    Buziaki

    Dosiego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ;)

      Mam się dobrze, dziękuję. Sylwestra spędziłam w domu. Upiekłam chlebek bananowy i ciasteczka oraz obejrzałam trochę imprezę sylwestrową w TV.

      Dziękuję, kochana! ;*

      Super, że znałaś kilka ciekawostek. ;)

      Dzięki za cudne życzenia! Przesyłam Ci moc noworocznych pozdrowień oraz życzeń zdrowia, wszelkiej pomyślności, kreatywności, powodzenia na blogu i w pracy oraz spełnienia marzeń! ;*

      Usuń
  7. Świetna stylizacja ;) Bardzo mi się podoba. Nie tylko na Sylwestra, ale również na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że stylizacja Ci się spodobała. Dziękuję Ci pięknie. <3

      Usuń
  8. świetna stylizacja ;)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Kochana ♡
    Cudowna sylwestrowa stylizacja! Klasyczna, ale również z pazurem, wystrzałowa, po prostu idealna :) Buty super, ja to jestem miłośniczką butów, zbieram je, kolekcjonuję, ledwo po szafkach upycham ;) Bardzo podoba mi się połączenie kolorów i ta idealnie dopasowana srebrna biżuteria :) Ciekawostki również świetne.
    Wspaniałe życzenia Kochana, życzę Ci wszystkiego dobrego w tym nowym roku. Dużo zdrowia przede wszystkim, spełnienia marzeń, planów, dużo radości, przyjaźni i miłości! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeju, ten top jest świetny. Myślę, że do tej stylizacji równie dobrze sprawdziłby się jako odzież wierzchnia jakiś dłuższy płaszcz :) Te buty to prawdziwy hit! chociaż raczej bym ich nie kupiła ze względu na to, że pasowałyby do małej ilości rzeczy. Piękne pierścionki, brdzo podoba mi się tak ozdobiona dłoń :) O kurcze, nie wiedziałam, że tak późno ludzie zaczęli obchodzić Nowy rok :D Zdradzisz gdzie dorwałaś ten top? :)
    Również życzę Ci wsyztskie co najlepsze w Nowym roku!

    OdpowiedzUsuń