10 lutego 2021

10 pomysłów na prezent na Walentynki

Co podarować na Walentynki?

Hejka!

Nie wiesz, co podarować drugiej połówce na Walentynki? Zerknij i daj się zainspirować!

 

 

Za 4 dni święto zakochanych, czyli Walentynki. Tego dnia nie chodzi tylko o romantyczne wyznania miłosne, ale przede wszystkim o to, by powiedzieć bliskim, że są dla nas ważni. Jest wiele sposobów obchodzenia 14 lutego - możesz go spędzić z druga połówką, z przyjaciółmi albo w domu i też świetnie się bawić. Ostatnio w komentarzach jedna z Was podrzuciła mi pomysł na wpis dotyczący pomysłów na walentynkowe prezenty. Oto i on. Zapraszam do czytania!


Co kupić na Walentynki?

Zanim przejdziemy do listy propozycji, warto wspomnieć, że nie liczy się wielkość prezentu, czy ilość wydanych pieniędzy. Najważniejsze, żeby prezent był dany ze szczerego serca.

 

Bukiet kwiatów

Bukiet z żywych kwiatów to klasyk, który zawsze dobrze się sprawdzi. Coraz większą popularnością cieszą się też nietypowe bukiety, zrobione, np. z żelków, cukierków, lizaków, czy herbat itp. Można je wykonać samodzielnie lub kupić gotowy.


Herbatki z samodzielnie zrobionymi etykietami

Jest to propozycja dla miłośników herbat. Wystarczy kupić pudełko ulubionej herbaty w saszetkach, a następnie przyczepić za pomocą zszywacza zaprojektowane przez siebie etykiety z cytatami, miłymi słowami lub optymistycznymi obrazkami. Etykiety możesz stworzyć, np. w Canvie. Inną opcją jest kupienie herbat z etykietami i oklejenie ich własnymi. Przygotowane herbatki możesz włożyć do słoiczka lub pudełeczka i ozdobić naklejkami w serduszka.

 

Kupony miłości

Są to bileciki, na których zapisujesz czynności, które sprawią przyjemność drugiej osobie. Możesz zaprojektować je samodzielnie lub wydrukować szablony, które z łatwością znajdziesz w Internecie.


Wspólnie spędzony czas

Najcenniejszym prezentem, zwłaszcza w obecnych czasach jest spędzenia czasu razem z bliską osobą. Wspólne oglądanie filmu/serialu, granie w grę planszową, spacer, czy pieczenie babeczek, to tylko kilka opcji na mile spędzony dzień.


List miłosny

A może by tak na chwilę powrócić do tradycyjnego pisania listów? Przelej na papier swoje uczucia i umieść kartkę w kopercie lub zwiń ją i włóż do butelki. Miłe zaskoczenie gwarantowane!


Co podarować drugiej połówce na Walentynki?


Walentynkowa kartka

Kartka zrobiona samodzielnie lub kupiona, ale z życzeniami napisanymi własnoręcznie i płynącymi prosto z serca to pamiątka na lata, do której aż chce się wracać.


Słoik pełen słodkości

Do wykonania tego prezentu będziesz potrzebować słoiczka, ulubionych słodyczy bliskiej osoby oraz jakiś ozdób do dekoracji. Włóż słodkości do słoika i ozdób go, np. przewiązując pokrywkę wstążką. Mała rzecz, a z pewnością ucieszy niejednego smakosza.


Skarpetki w walentynkowy wzór

Jest to zarazem praktyczny, jak i kojarzący się z tym szczególnym świętem prezent. Skarpetek nigdy dosyć.


Sesja fotograficzna

Wybierzcie się z drugą połówką na profesjonalną sesję zdjęciową lub zorganizujcie ją sobie sami w domu. W przypadku drugiej opcji nie tylko spędzicie miło czas, ale przy okazji możecie podszkolić swój warsztat fotograficzny.

 

Zdjęcie w ramce/ plakat z cytatem

Wykonanie tego prezentu jest niezwykle proste. Wystarczy wywołane lub wydrukowane zdjęcia włożyć do ramki, ozdobić i gotowe. Ciekawą opcją jest też zaprojektowanie plakatu z cytatem z ulubionej piosenki lub filmu drugiej połówki i oprawienie go w ramkę.

 

Pomysły na prezent na Walentynki

Propozycję walentynkowej stylizacji oraz garść ciekawostek związanych z dniem 14 lutego znajdziesz w tym wpisie.

***

Który prezent wydał Ci się najciekawszy? 

Jakie jeszcze propozycje podarków dopisałabyś do mojej listy?

28 komentarzy:

  1. No jest co wybrać :) Najciekawszy wydaje mi się wspólnie spędzony czas. Co mogłabym dodać? Może jakieś gadżety sportowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspólnie spędzony czas jest bezcenny. ;) O, fajna propozycja. Dzięki. ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. I'm glad you like my ideas for Valentine's Day gifts. ;)
      Thank you. ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajne pomysły. Moim zdaniem najciekawszym jest sesja fotograficzna, ale w tym dniu powinien się liczyć w szczególności wspólnie spędzony czas :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Można połączyć obie rzeczy, o których wspominasz i zorganizować sobie sesję zdjęciową w domu. :D

      Ślę pozdrowionka! ;)

      Usuń
  4. Dobry wieczór Moniko :)

    Jak tam Tłusty Czwartek? Ile pączków zjadłaś? :)

    Wspaniałe propozycje prezentowe. Ja tegoroczne walentynki spędzę na dniówce w pracy. Ogólnie nie obchodzę tego święta. Jestem od dawna singielką i szczerze nie lubię go. Cieszę się, że nie będę tego dnia siedzieć w domu a w pracy jakoś znośniej się to odbędzie. Na pewno przeczytam "Obiad z Bondem" - komedie romantyczną która od stycznia chodziła mi po głowie i wreszcie ją mam :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, Iwetto! ;)

      Tłusty Czwartek mija mi dobrze. Skusiłam się na kilka pączków, ale nie wiem, ile dokładnie, bo nie liczyłam. :D Podobno w takie święto nie tuczą i tego będę się trzymać. :D

      Bardzo mi miło, że spodobały Ci się moje propozycje. ;) Nastawienie to połowa sukcesu. Zamiast się zamartwiać, lepiej zrobić w Walentynki coś miłego dla samej siebie. W końcu o osobę, z którą spędzamy 24 godziny na dobę też warto zadbać i okazać sobie miłość. ;) Ja jeszcze nie mam sprecyzowanych planów na 14 lutego. Mam jednak nadzieję, że w weekend mróz nieco zelżeje i uda mi się wybrać na zdjęcia. ;)

      Życzę Ci przyjemnej lektury i ślę pozdrowienia! ;*

      Usuń
  5. Najlepszy prezent to wspólne towarzystwo, winko, filmik oo 😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że podzieliłaś się swoją propozycją spędzenia Walentynek. ;) Jeśli chodzi o wspólne spędzanie czasu, to przypomniał mi się poruszający cytat: "Najlepszym prezentem jaki możesz komuś podarować to Twój czas. Bo kiedy ofiarujesz swój czas to ofiarujesz kawałek swojego życia, którego nigdy nie odzyskasz".

      Usuń
  6. Liścik miłosny to bardzo romantyczna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupony są idealnym pomysłem, zrobiłam takie w zeszłym roku na urodziny mojego męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super! ;) Jak widać kupony sprawdzą się fajnie też na inne okazje. ;)

      Usuń
  8. Super wpis, dziękuję. Wspólnie spędzony czas - bezcenny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpis Ci się spodobał i dziękuję, że podsunęłaś mi na niego pomysł. ;) Zdecydowanie się z Tobą zgadzam. ;)

      Usuń
  9. Dla mnie najfajniejszy jest Wspólnie spędzony czas :) Żyjemy w szalonych czasach i warto czasami zwolnić i po prostu spędzić miło czas razem :) Fajny pomysł z tymi kuponami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że podzieliłaś się swoimi przemyśleniami. Zgadzam się z Tobą. ;) A kupony sprawdzą się też na inne okazje, np. na urodziny. :D

      Usuń
  10. Dostałam dzisiaj bukiet tulipanów w ulubionym kolorze i...ogromny słoik masła orzechowego. I to jest prezent walentynkowy idealny;))
    tak naprawdę, to musimy dobrze znać daną osobę, aby wstrzelić się w jej gusta...
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze prezenty to te dane prosto od serca. Zwróciłaś uwagę na bardzo ważną kwestię. Super, że Twój Walenty tak dobrze Cię zna. ;)
      Dziękuję i też przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  11. ojaaa! wszytskie Twoje pomysły mi się na maksa podobają! <3

    OdpowiedzUsuń