6 lutego 2021

5 pomysłów na zimowe zdjęcia I Róż, bordo i brokatowe buty

Różowa kurtka, bordowe jeansy, brokatowe buty

Hejka!

Jak stworzyć ciekawe, zimowe kadry? Zapraszam!

 

 

Miałam się dzisiaj wybrać na kolejne zimowe zdjęcia, ale napadało zbyt mało śniegu. Mam nadzieję, że jutro spadnie go więcej i mój plan wypali. Tymczasem zapraszam Cię na stylizację, którą udało mi się uwiecznić w zeszłym tygodniu.

 

Serce ze śniegu trzymane w dłoniach

 

Jak pozować do zimowych zdjęć?

Śnieżna sceneria jest bardzo wdzięcznym tłem do zdjęć. Wystarczy stanąć na tle ośnieżonych drzew i zimowa fotka gotowa. Warto jednak maksymalnie wykorzystać potencjał śniegu i stworzyć ciekawe kadry. Poniżej zebrałam pomysły na zimowe zdjęcia.

 

Różowa kurtka z futerkiem Feewear, bordowe spodnie Terranova, brokatowe buty na grubej podeszwie Cropp

 

Weź śnieg w dłonie i  dmuchnij w niego.

Do wykonania takiego zdjęcia potrzeba dużo cierpliwości, bo niełatwo uchwycić śnieg w locie. Ale efekt wynagradza trudy.

 


❆ Ulep rekwizyt ze śniegu.

Odkąd zobaczyłam zdjęcia z sercem ze śniegu na Instagramie, marzyły mi się podobne. Niestety podczas pierwszej sesji śnieg nie chciał się lepić, jednak podczas kolejnej udało mi się spełnić moją wizję. Serce możesz trzymać w dłoniach lub je gdzieś położyć.

Przydatna wskazówka: jeśli zdecydujesz się, ulepić rekwizyt ze śniegu, weź ze sobą drugą parę rękawiczek na zmianę. Dzięki temu, gdy jedna para zamoknie, będziesz mieć w zapasie suchutką i nie zmarzną Ci dłonie. 

 


❆ Podrzuć śnieg do góry.

Tutaj również przyda się worek cierpliwości, jednak jest to też świetna zabawa.

 

Różowa, zimowa kurtka Feewear, bordowe jeansy Terranova, buty ombre na grubej podeszwie Cropp, różowe rękawiczki


❆ Zakryj oczy dłońmi w rękawiczkach.

To bardzo fajny patent dla osób, które podobnie jak ja, nie pokazują twarzy.

 


❆ Stań pośrodku zimowego krajobrazu, wyciągnij ręce w górę i wypatruj spadającego śniegu.

Prosta poza, która najlepiej prezentuje się, gdy faktycznie pada śnieg.

 

Pomysły na zimowe zdjęcia

 

Różowa, zimowa kurtka, bordowe jeansy

Przejdźmy do stylizacji. Różową kurtkę z futerkiem przy kapturze połączyłam tym razem z bordowymi jeansami. Myślę, że duet róż-bordo prezentuje się całkiem dobrze.

 

Jak pozować do zimowych zdjęć?

 

Różowa chusta w kwiaty, różowe rękawiczki, brokatowe buty

Aby nie zmarznąć, szyję owinęłam różową chustą w kwiaty, a na dłonie powędrowały różowe rękawiczki. Na części zdjęć możesz zobaczyć też granatową parę, którą wzięłam, aby ulepić w nich serduszko. Na uszach tradycyjnie czarne nauszniki. Ostatnim elementem stylizacji są srebrne, brokatowe buty na grubszej podeszwie.

 

Pomysły na zimowe zdjęcia - jak pozować do zimowych zdjęć?

 

Czy tylko mi powyższe zdjęcie kojarzy się ze sceną z Króla Lwa, w której Rafiki stoi na skale i prezentuje małego Simbę mieszkańcom Lwiej Ziemi? 😏
 

***

Jakie jeszcze pomysły na zimowe zdjęcia/pozy dopisałabyś do mojej listy?

39 komentarzy:

  1. Świetny jest ten pomysł z ulepionym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W końcu udało mi się zrealizować moje małe marzenie. ;)

      Usuń
  2. I love the look, and love the snow pics

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące porady, które na pewno wielu osobom się przydadzą :) Cudne jest to serduszko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że śniegowe serce Ci się spodobało. ;) Miło mi, że uważasz moje wskazówki za pomocne. ;)

      Usuń
  4. Oj wybrałąbym się na taką zimową sesje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki odcień różu :) Cudne rękawiczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulepione serce wygląda super :) Podobają mi się zdjecia jak ktoś podrzuca śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Mnie też zachwycają takie zdjęcia, wyglądają magicznie. ;)

      Usuń
  7. Marzy mi się takie zdjęcie w zimowej scenerii 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak u Ciebie, ale w Polsce jest teraz śniegu pod dostatkiem. ;) Nic tylko korzystać i robić zdjęcia. :D

      Usuń
  8. Bardzo fajne zimowe zdjęcia, świetne to ulepione serce!:) Bardzo fajna kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you so much Moni!! I'm so glad that you liked my new ins :) I love the green sweatshirt and the grey collar too and I think they're also very practical, so I'm sure I'll wear them a lot! hehe. Your pictures in the snow are really beautiful too! There was also a big snow here in Madrid this January but I was in my hometown visiting my family for Christmas so I kind of missed it :( ... so enjyoy it! :) Happy week! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You always do great shopping. ;)
      Thank you so much. ;)
      There is a lot of snow in Poland now. ;)
      Have a wonderful week too! ;)
      xoxo

      Usuń
  10. Dzień dobry!
    Rzeczywiście, sceneria zimowa nie wymaga od nas czasem zupełnie żadnego pozowania, ale czemu by tego nie urozmaicić? Nie ukrywam, że pierwszy punkt już mi się strasznie spodobał, bo widziałam wiele takich zdjęć i są genialne! A sama nigdy takiego nie zrobiłam...
    Piękne te zdjęcia z serduszkiem :)
    Byle wszystko nie spadło na głowę, a co najgorzej, za kaptur! :D
    To z rękawiczkami bardzo sprytne! ;)
    Piękna jest ta różowa kurteczka!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Olimpio! ;)
      To prawda, zimowa sceneria jest piękna sama w sobie, ale można sprawić, by zimowe zdjęcia był jeszcze ciekawsze. ;)
      Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa. <3
      He, he, racja. Wczoraj wybrałam się na zdjęcia, dmuchnęłam w śnieg i wszystko poleciało mi na twarz. A było bardzo zimno, he, he. :D
      Dziękuję raz jeszcze i przesyłam Ci gorące pozdrowienia! ;*

      Usuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia, zima w fajnym wydaniu :) świetny kolor kurtki :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za moc miłych słów. ;) Wczoraj w nocy napadało u mnie bardzo dużo śniegu, jeśli utrzyma się do weekendu, to szykują się kolejne zdjęcia. :D

      Też serdecznie Cię pozdrawiam! ;)

      Usuń
  12. Z wielką chęcią wybiorę się na sesję w zimowej scenerii! :)
    Przepiękne, inspiracyjne ujęcia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno zima ma trzymać przez cały luty, więc okazja będzie. ;)
      Dziękuję za miłe słowa i trzymam kciuki za zimową sesję. ;)
      Pozdrowionka! ;)

      Usuń
  13. Bardzo fajne propozycje na zimowe zdjęcia :D
    Chętnie zrobię ze śniegu serce, aby je uchwycić na fotografii,
    ale nie wiem czy wyjdzie xD Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3
      Jeśli ja dałam radę, Ty też dasz! ;)
      Powodzenia! ;)

      Usuń
  14. Świetne porady i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna stylizacja, a serduszko ze śniegu jest naprawdę prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień dobry Moniko :)

    Jak się masz?

    U mnie zima na całego. W poniedziałek przeszła śnieżyca, pojawił się też większy mróz :) Taką zimę uwielbiam :)

    Twoje pomysły na zimowe zdjęcia są świetne :) Mega lubię fotki jak ktoś podrzuca do góry śnieg :) Śnieżne serduszko urocze, muszę też ulepić :)

    Śliczna kurtka :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Mam się dobrze, tylko czas jakby nagle przyspieszył. Wciąż mi go za mało, by zrobić wszystko, co bym chciała. :D

      U mnie też zima dopisuje, Codziennie pada śnieg, jest mroźno. ;)

      Dziękuję Ci bardzo, kochana. <3

      Buziaki! ;*

      Usuń
  17. Śnieg to przepiękne tło do zdjęć (pomijając radość dla oczu,na tym chyba się kończą plusy śniegu 😂)
    Fajne są Twoje inspiracje, szczególnie to serce ze śniegu 😍
    W tym roku pierwszy raz zrobiłam fotki na śniegu i to chyba niestety nie dla mnie...
    Śliczna jest ta kurteczka 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, trafiłaś w punkt z tym śniegiem. :D
      Dziękuję. Marzyło mi się takie serce i udało mi się je w końcu ulepić. <3
      Mnie się bardzo spodobały zdjęcia na tle śnieżnej scenerii. ;)
      Dziękuję i tez pozdrawiam! ;)

      Usuń