14 lutego 2021

5 pomysłów na walentynkowe zdjęcia I Granat, mięta i odrobina różu

Granatowa, zimowa kurtka, miętowe jeansy, brokatowe buty na grubszej podeszwie, różowe rękawiczki, różowa chusta w kwiaty, walentynkowa babeczka

Hejka!

Zapraszam Cię na kolejną zimową stylizację i 5 pomysłów na walentynkowe zdjęcia.

 

 

Dzisiaj 14 lutego z tej okazji życzę Ci, aby Walentynki trwały u Ciebie cały rok. Byś potrafiła dostrzegać w sobie pozytywne rzeczy i znajdowała czas na drobne przyjemności, a także siły do stawiania czoła wyzwaniom. Dużo radości i uśmiechu na twarzy! 💝


Granatowa kurtka House, miętowe spodnie New Yorker, brokatowe buty na grubszej podeszwie Cropp, różowe rękawiczki Biedronka
 

5 pomysłów na walentynkowe zdjęcia

Z okazji Walentynek zebrałam kilka pomysłów, jak przemycić nieco klimatu tego święta na zdjęciach.


💗 Zrób serce z dłoni.

Serce to symbol, który nieodłącznie kojarzy się z Walentynkami. Bardzo prosty pomysł, do którego wykonania nie potrzeba żadnych rekwizytów. Wystarczy, że z własnych dłoni uformujesz kształt serca i gotowe. Gdy śnieg dopisze, możesz też ulepić serce ze śniegu. Więcej o pomysłach na zimowe zdjęcia przeczytasz tutaj. Możesz także ułożyć serce z czekoladek, żelków, czy cukierków.


💗 Z walentynkową babeczką.

Babeczka z sercem to niewielki akcent, który wprowadzi do zdjęć odrobinę walentynkowego klimatu. Babeczka na dłoni, na talerzu, na książkach itp. Opcji jest mnóstwo. Ja zdecydowałam się zabrać babeczkę na dwór i zestawić jej ciepłe barwy z chłodem śniegu.

 

5 pomysłów na walentynkowe zdjęcia


💗 Balony w kształcie serca.

Balony to gadżet, który można wykorzystać na wiele sposobów. Można przywiązać je gdzieś w tle, trzymać na sznurku w dłoni, zakryć nimi twarz... Dzisiaj próbowałam swoich sił z balonami i muszę przyznać, że łatwo nie było. Efekty pokażę wkrótce na blogu.


💗 Bukiet kwiatów.

Kwiaty zawsze fajnie ożywiają zdjęcia. Bukiet możesz trzymać tradycyjnie z przodu na wprost, położyć go na ręce, czy stanąć tyłem i wyeksponować kwiaty bokiem. Ten ostatni pomysł podpatrzyłam u Ady i bardzo mi się spodobał.

 

💗 Słodkie akcesoria.

Aby wprowadzić do zdjęć walentynkowy klimat postaw na urocze dodatki, jak na przykład różowe bądź czerwone kokardki do włosów, okulary ze szkłami w kształcie serc, biżuterię lub torebkę z tym motywem. 

 

 

Zimowa stylizacja

Przejdźmy teraz do dzisiejszej stylizacji, która łączy w sobie granat, miętę z odrobiną różu i srebra.
 

Pomysły na walentynkowe zdjęcia na dworze

Granatowa kurtka, miętowe jeansy, różowa chusta w kwiaty

Granatową, zimową kurtkę połączyłam z miętowymi jeansami, które wnoszą nutkę świeżości i orzeźwiają całość. Inną propozycję stylizacji z wykorzystaniem tej kurtki znajdziesz tutaj: Zimowa stylizacja: granat, róż i szary. Różowa chusta w kwiaty miała być dopełnieniem wyłącznie jesiennych stylizacji, ale świetnie sprawdza się też zimą. 

 

Granatowa kurtka, miętowe jeansy, brokatowe buty, różowe rękawiczki

 

Różowe rękawiczki, brokatowe buty

Różowe rękawiczki poprzetykane maleńkimi cekinami mam już kilka lat, podobnie Nie mogło zabraknąć też moich brokatowych butów na grubszej podeszwie, które dobrze sprawdzają się na śniegu. Na lodzie muszę natomiast bardziej uważać, żeby się nie poślizgnąć.

 

5 pomysłów na walentynkowe zdjęcia - z bukietem różowych tulipanów

 

Powyższe ujęcie z bukietem różowych tulipanów to nawiązanie do zdjęcia z wiosny 2019, które tak mi się spodobało, że do dzisiaj jest moim profilowym na Instagramie (chyba pora na zmiany). Kwiaty kontrastują z zimową scenerią, przez co zdjęcie wydaje się ciekawsze. 

 

Kreatywne zdjęcie bez twarzy

Na koniec najmniej walentynkowe zdjęcie, ale takie, z którego jestem najbardziej dumna. Wykorzystałam moją niezawodną torebkę w kształcie aparatu, która gościła na blogu nie raz, jako prawdziwy aparat i wcieliłam się w rolę paparazzi.

 

Kreatywne niepokazywanie twarzy

***

Lubisz Walentynki, czy są Ci one obojętne?

Jaki jeszcze pomysł na walentynkowe zdjęcia dopisałaby do listy?

22 komentarze:

  1. Walentynki nigdy mnie jakoś szczególnie nie kręciły :)
    Bardzo mi się podobają Twoje miętowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że podzieliłaś się swoją opinią o tym święcie. Mnie się idea Walentynek podoba, ale sama ich jakoś nie świętuję. :D

      Cieszę się i dziękuję. ;)

      Usuń
  2. My z Narzeczonym walentynki obchodzimy codziennie :D świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Miętowy jest jednym z moich ulubionych kolorów. ;)

      Usuń
  4. Dobry wieczór! :)

    Tegoroczne walentynki spędziłam w pracy. Jakoś nieszczególnie kręci mnie to święto. Mimo to lubię te dekoracje, serduszka itp.

    Super pomysły na walentynkowe zdjęcia :) Urocza ta babeczka na rękawiczce, wygląda niezwykle urokliwie :)

    Piękny kolor mają Twoje spodnie :) Stylizacja świetnie współgra z zimowym tłem :)

    Życzę dużo radości i szczęścia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, Iwetto! ;)

      Mnie też bardzo podobają się walentynkowe dekoracje. Ja w Walentynki wybrałam się na zdjęcia, także miło spędziłam ten dzień. :D

      Dziękuję Ci, kochana. <3

      Tobie również życzę pogody ducha i radości z trwającej zimy! ;*

      Usuń
  5. Świetne są te Twoje rękawiczki :) U mnie w tym roku było serducho na śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na zdjęcie! Podoba mi się twój pomysł celowania w kamerę. Miłego dnia.

    Pozdrowienia z kraju Indonezji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za moc miłych słów. ;)

      Pozdrawiam z Polski! ;)

      Usuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Jak zawsze wspaniałe pomysły. cudownie by było gdyby Walentynki mogły trwać cały rok. Jeżeli to nie możliwe, by w kalendarzu zawsz było Walentego samemu można sprawić by walentynki trwały na okrągło :) Warto mówić ludziom którym kochamy o naszych uczuciach, to przyjemne i od razu robi się cieplej na serduszku.
    Wyglądasz wspaniale, cudowna stylizacja, uwielbiam twoje spodnie :)
    Wspaniały wpis Kochana, życzę dużo zdrówka!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Klaudio! ;)

      Bardzo Ci dziękuję za docenienie. <3 Dokładnie, zawsze można wziąć sprawy w swoje ręce i codziennie celebrować życzliwość i miłość w stosunku do innych. ;) Zgadzam się z Tobą, choć nie zawsze łatwo mówić o swoich uczuciach, warto się czasem przełamać. ;)

      Dziękuję Ci, kochana. <3

      Ślę wiosenne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  8. akurat 14 luty jest dla mnie dniem normalnym, ale wiadomo, jest to koilejna okazja aby swietowac ja w okreslony sposob :) przepiekne kadry wybralas do zdjec <3 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walentynki to normalny dzień, ale można je wykorzystać, by zrobić coś miłego dla samej siebie. ;)

      Dziękuję i też ślę do Ciebie pozdrowienia! ;)

      Usuń
  9. Ta babeczka wygląda pysznie! :))
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń