27 lutego 2021

Zimowa stylizacja: jasny róż, czerń i odrobina szarości

Pomysł na zimowy kard- podrzuć śnieg do góry

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację na tle zimowego krajobrazu.

 

Różowa kurtka Tally Weijl, czarne jegginsy Pepco, brokatowe buty Cropp, różowe rękawiczki Biedronka, chusta w kwiaty Pepco

Wiosna zimą, a krokusów brak

Przez kilka dni mieliśmy piękną, wiosenną pogodę. Słońce świeciło i było tak ciepło, że mogłam chodzić po dworze bez kurtki. Było to niesamowite, zważywszy na to, że mamy luty, czyli środek zimy! Jednak wszystko co dobre szybko się kończy i wczoraj zrobiło się chłodniej, a nawet spadł deszcz. Mam nadzieję, że wiosna szybko do nas powróci. Chociaż prognoza pogody wróży niestety powrót zimy (oby ten scenariusz się nie sprawdził). Co ciekawe, w zeszłym roku już dawno kwitły krokusy, a w tym - nie ma po nich nawet śladu. Szkoda, bo bardzo lubię moje polowanie na te kwiaty, by zrobić im zdjęcie. Może jeszcze się pojawią.

 

Różowa kokarda we włosach, różowa kurtka Tally Weijl, jasnoszary plecak Biedronka, brelok kokardka H&M

 

Zimowa stylizacja

Dzisiaj przychodzę ze stylizacją uwiecznioną jeszcze na tle zimowego krajobrazu. Zostało mi trochę zdjęć w zapasie, a szkoda, żeby się zmarnowały, więc śnieżny klimat jeszcze chwilę będzie gościł na moim blogu. 

 

Pomysł na zimowe zdjęcie: dmuchnij w śnieg

 

Różowa kurtka, czarne jegginsy, brokatowe buty

Jasnoróżową kurtkę z białym futerkiem przy kapturze połączyłam z czarnymi jegginsami. Duet pudrowego różu z klasyczną czernią wygląda bardzo stylowo. Na stopy powędrowały moje niezawodne brokatowe buty na grubszej podeszwie.

 

Różowa kurtka z białym futerkiem Tally Weijl, różowa chustka w kwiaty Pepco, czarne jegginsy Pepco, brokatowe buty na grubszej podeszwie Cropp, granatowe rękawiczki

 

Inne propozycje stylizacji z wykorzystaniem brokatowych butów znajdziesz w poniższych wpisach:

🠊 Stylizacja - inspiracja: Darlene Alderson

🠊 Jak nosić brokatowe buty? I Zimowa stylizacja

🠊 5 pomysłów na zimowe zdjęcia I Róż, brodo i brokatowe buty  

 

Różowa kokardka we włosach, różowa, zimowa kurtka, czarne jegginsy, brokatowe buty, szary plecak
 

Różowe rękawiczki, chusta w kwiaty, nauszniki, kokarda we włosach, szary plecak

Stylizację dopełniają różowe rękawiczki, różowa chusta w kwiaty i czarne nauszniki. Włosy przyozdobiłam różową, satynową kokardą. Zamiast torebki, postawiłam na jasnoszary plecaczek, do którego przypięłam różowy breloczek w kształcie kokardki.

 

Różowa kurtka Tally Weijl, czarne jegginsy Pepco, brokatowe buty Cropp, różowa chusta w kwiaty Pepco

Kulisy sesji zdjęciowej

Podczas robienia zdjęć było dużo zabawy. Niełatwo było dmuchnąć w śnieg w taki sposób, by udało się uchwycić ten moment aparatem.  Wiele razy śnieg zamiast w powietrzu, lądował na mojej twarzy. 😆 Ale czego się nie robi dla wymarzonego kadru. 😆

 

Kokarda we włosach, zimowa kurtka, jegginsy, brokatowe buty, plecak z breloczkiem

***

Co sądzisz o stylizacji?

Czekasz już na wiosnę, czy może wolisz powrót zimy?

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor ma ta kurteczka :) Ja juz czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasny czerń i róż to jedno z moich ulubionych połączeń. Urokliwa jest Twoja kokarda we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great looks and nice pictures!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudrowy róż i szarość idealnie do siebie pasują :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie połączenia kolorystyczne. Najbardziej podobają mi się buty:D
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja siostra ma taką samą kokardę we włosy tylko że bordową :)
    Bardzo ładna kurtka i świetny klimat zdjęć :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka posiada uroczy kolor :)
    Man taką kokardę do włosów tylko bordową :)

    Pięknie i uroczo wyglądasz :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze ujęcia! :) Stylizacja jak najbardziej na plus, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosta a jednocześnie bardzo fajna stylizacja, ten plecak bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny ten krajobraz 😍
    Stylizacja również bardzo fajna -prześliczna jest ta kurtka 😍
    Ja również mam nadzieję że te prognozy pogody się nie sprawdzą i zimą nie wróci...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń