6 marca 2022

Dzień Kobiet: 3 inspirujące blogi prowadzone przez dziewczyny

Dzień Kobiet: blogi dziewczyn, które warto znać

Hejka!

Zapraszam Cię na wpis z okazji Dnia Kobiet.

 

Krótko o Dniu Kobiet 

Dzień Kobiet, a właściwie Międzynarodowy Dzień Kobiet to coroczne święto od 1910 r. obchodzone 8 marca (to już w ten wtorek). Pierwszy raz świętowano ten dzień 28 lutego 1909 r. W okresie PRLu popularnymi prezentami wręczanymi kobietom były rajstopy i goździki, które zostały później zastąpione tulipanami.

 

Blogi prowadzone przez dziewczyny, które warto znać

Dwa lata temu z okazji Dnia Kobiet stworzyłam wpis, w którym podzieliłam się z Tobą inspirującymi kontami na Instagramie prowadzonymi przez dziewczyny. Niedługo później powstała druga część. W tym roku postanowiłam skupić się na blogach, dlatego nie przedłużając, zapraszam Cię do poznania ciekawych blogów prowadzonych przez pełne pasji dziewczyny.

 

Moja Szafa Modna Szafa  Iwetta Żelaznowska

 

Moja Szafa Modna Szafa

Blog Moja Szafa Modna Szafa powstał w 2017 roku. Prowadzi go Iwetta, która jest zafascynowana poezją, Francją, książkami o tematyce wojennej. Na swoim blogu pokazuje stylizacje, dzieli się życiowymi przemyśleniami, zamieszcza recenzje książek, czasem też filmów. Co więcej, od 2020 r., razem z siostrą, prowadzi też bloga kulinarnego o nazwie Garnuszek i Foremka. Iwetta wkłada w to, co robi całe serce.

 

Klaudia Zuberska lifestyle blog


Klaudia Zuberska lifestyle blog

Większość zapewne kojarzy Klaudię jako Ayunę. Niedawno wyszła za mąż i zmieniła nazwę bloga na Klaudia Zuberska lifestyle blog. Jej przygoda z blogowaniem zaczęła się w 2008 roku, natomiast obecny blog prowadzi od 2013 r. W swoim internetowym zakątku pisze o tym, co ją interesuje. Porusza tematykę, m.in. mody, urody, podróży, kina, fotografii i wiele innych. Stara się zarażać swoim optymizmem i kreatywnością inne osoby. Dla każdego ma zawsze dobre słowo.

 

Melka Blogerka


Melka Blogerka 

Amelia bloguje od 2017 r. Ma wiele zainteresowań, są to, m.in. muzyka, fotografia, podróże. Ostatnio na jej blogu zachodzą zmiany (nowy szablon - bardzo ładny) i postanowiła skupić się na 3 kategoriach: lifestyle, podróże oraz uroda. Melka Blogerka nie boi się poruszać trudnych tematów, chętnie dzieli się swoim zdaniem. Wyznacza sobie cele i konsekwentnie dąży do ich osiągnięcia. W najbliższym czasie planuje wydać e-book o Lubelszczyźnie, regionie, z którego pochodzi.

 

*

Życzenia na Dzień Kobiet

A z okazji naszego święta ślę życzenia spokoju ducha, odwagi do spełniania marzeń, wytrwałości w osiąganiu zamierzeń, radości z tego, czym się zajmujesz, zdrowia oraz wszelkiej pomyślności! 

🌸🌼🌺

 

***

Kojarzysz powyższe blogi?

Jakie blogi lubisz odwiedzać?

 

17 komentarzy:

  1. Wszystkie blogi znam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie. ;) Dziewczyny tworzą ciekawe i wartościowe treści. ;)

      Usuń
  2. Dzień dobry Moniko ❤️

    Jesteś przekochana, bardzo się cieszę, że podoba Ci się mój blog i cenisz moją pracę. Dziękuję za moc miłych słów :* i dziękuję za to, że wspomniałaś też o moim drugim blogu jaki prowadzę z siostrą ❤️ dziękuję Ci pięknie Kochana ❤️

    Moc cudowności dla Ciebie z okazji jutrzejszego święta, dużo zdrowia, radości, szczęścia i spełnienia marzeń 🌷🌷🌷🌷 Wszystkiego co najlepsze Kobietko 🌷❤️

    Pozdrawiam serdecznie i ślę Wiosenne pozdrowienia. U mnie świeci słoneczko 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Melka Blogerską to moja sąsiadka bo obie jesteśmy z Lubelszczyzny :) Klaudię - Ayunę znam :) Ale nie wiedziałam, że już jest po ślubie. Czytałam na jej blogu, że wychodzi za mąż ale nie wiedziałam, że już to miało miejsce. Lubię bloga zarówno Amelki jak i Klaudii :) I Twojego Moniko także ❤️🌷🌷

      Usuń
    2. Cześć, Iwetto! ;)

      Cieszę się, że sprawiłam Ci moim wpisem tyle radości. <3 Fajnymi blogami, prowadzonymi przez ludzi z pasją warto się dzielić. ;)

      Dziękuję Ci bardzo, Kochana! <3 Też ślę słoneczne pozdrowienia! ;)

      O, ale fajnie, że jesteście sąsiadkami. ;) Tak, czas szybko zleciał, Klaudia wyszła za mąż i zmieniła nazwę bloga. ;)

      Jest mi niezmiernie miło, że cenisz mój blog. <3

      Usuń
  3. Wszystkie blogi znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale żeś mnie zaskoczyła tym wpisem. Już wczoraj go widziałam, ale leżałam w łóżku, półprzytomna, więc stwierdziłam, że dzisiaj Ci podziękuję, to bardzo miłe zaskoczenie ❤ Zarówno Iwettę znam, jak i Klaudię :D Mi by było trudno wybrać tylko 3 blogi, 3 blogerki, więc wpis na Dzień Kobiet będzie w nieco innym klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sprawiłam Ci taką niespodziankę. <3 Twoja praca zasługuje na docenienie. Robisz świetną robotę! Gratulacje. ;)

      Fajnie, że znasz też autorki pozostałych blogów. :D

      Każdy ma inny pomysł na wpis na Dzień Kobiet. Jestem ciekawa, co przygotujesz. ;)

      Usuń
  5. Znam wszystkie i też polecam! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you so much Moni!! I'm so glad that you liked my outfit with the pink panther sweater :) Happy week! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Tak, kojarzę wszystkie blogi :D
    Regularnie odwiedzam i Iwettę i Melkę. To świetne dziewczyny :)
    Dziękuję, że mogłam pojawić się w twoim poście. To bardzo, bardzo miłe. Takie słowa dodają skrzydeł i aż chce się pisać :) Tak się cieszę, że bloguję ^^
    Jesteś cudowna Kochana, zawsze wspierasz, zawsze dodajesz sił. Twój blog stoi na podium listy tych najbardziej inspirujących!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Klaudio! ;)

      Super, że znasz wszystkie blogi. ;)
      Zgadzam się z Tobą. ;)
      Robisz kawał świetnej roboty, Klaudio. Chętnie zaglądam na Twój blog. <3
      Dziękuję Ci, Kochana, za moc miłych słów. <3

      Buziaki! ;*

      Usuń