8 maja 2020

5 ciekawych profili na Instagramie część 2

Ciekawe profile na Instagramie

Hejka!

Zapraszam Cię na kolejną porcję ciekawych kont na Instagramie.



Jakiś czas temu stworzyłam wpis dotyczący inspirujących kont na Instagramie. Zapytałam się wtedy, czy chciałybyście zobaczyć kolejną część. Pojawiły się pozytywne głosy, więc przychodzę z kolejną porcją ciekawych kont, które obserwuję. Zaczynajmy!


@przezobiektywy



Laura robi przepiękne zdjęcia, niekiedy nawet w bajkowym klimacie. Nie sposób nie zakochać się w tych kadrach. Co więcej, można u niej podpatrzeć pomysły, jak pozować do zdjęć. Laura oprócz profilu na Instagramie ma też swój blog. 


@prwtorebce
 

 
Za tą nazwą kryje się Olga, która dzieli się w postach ciekawostkami i poradami dotyczącymi prowadzenia konta na IG. Bardzo lubię jej serię na Insta Story, w której opowiada o instagramowych nowościach, a także to, że bije od niej taka pozytywna energia. Olga ma też swój blog.

 
@fashionablecompl
 

Profil lifestylowy prowadzony przez małżeństwo - Annę i Jakuba, którzy współtworzą też blog o tej samej nazwie. Tym, co urzekło mnie na ich koncie, jest projekt #mojaszafa, w którym Ania pokazuje, jak tworzyć różne stylizacje wykorzystując ubrania z bazowej szafy. Jest to moim zdaniem niezwykle inspirujące.



@i_madejska
 

Izabela na swoim profilu pisze o mediach społecznościowych i marketingu. Podobnie jak Olga, odkrywa tajemnice Instagrama. Lubię zaglądać na jej konto ze względu na odbywający się cyklicznie quiz dotyczący IG, dzięki któremu mogę sprawdzić swoją wiedzę i jednocześnie dowiedzieć się czegoś nowego. Tak, nie tylko uwielbiam tworzyć quizy, ale i je rozwiązywać.😁



@klaudiahalejcio
 

Klaudii chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Trafiłam na jej profil przez przypadek. Bardzo cenię ją za poczucie humoru i dystans do siebie.  Nagrywa przezabawne i bardzo kreatywne filmiki. Nie sposób się nie zaśmiać! Jeśli potrzebujesz dawki humoru i pozytywnej energii, to polecam jej profil. 

*

W dzisiejszym wpisie pojawiły się konta instagramowo-modowo- humorystyczne.  Ciekawa mieszanka! Bardzo lubię przeglądać profile, z których mogę się dowiedzieć czegoś nowego, zainspirować się w kwestii stylizacji, ale czasem potrzebuję po prostu się pośmiać. 

Korzystając z okazji, zapraszam Cię także na mój profil na Instagramie. Moja nazwa to: window_of_fashion_by_moni. W poniedziałek na moim Insta Story odbędzie się kolejny Modowy Quiz. Do zobaczenia na IG!

Jestem bardzo ciekawa, jakie profile na Instagramie Ty lubisz obserwować? Jaka tematyka najbardziej Cię interesuje? Z chęcią poznam nowe konta, więc pisz śmiało.

***


Kojarzysz któryś z profili?

44 komentarze:

  1. Niektóre profile kojarzę, ale raczej tak przelotnie :D Muszę wszystkie poznać bliżej, widzę że są mega ciekawe i prezentują inspirujące treści, prze okazji cieszą oko ładną oprawą graficzną :) Ostatnio coraz więcej czasu spędzam na instagramie (o dziwo) więc na pewno wszystkim osobą przyjrzę się z bliska :D Bardzo ciekawy i inspirujący wpis Kochana!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, oprawę mają piękną, ale to właśnie wartościowe treści/ humorystyczne najbardziej mnie do nich przyciągnęły. Chociaż wiadomo, pierwsze wrażenie robi swoje. ;)Dziękuję Ci, Klaudio! <3
      A Ty jakie konta najchętniej odwiedzasz na IG?
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Nie znałam wcześniej tych kont :) Chętnie zajrzę i sprawdzę bliżej jakie publikują treści :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część kont znalazłam przez przypadek, inne podejrzałam u znajomych, a na przykład Laurę znam z bloga. ;) To miłego przeglądania. :D

      Usuń
  3. Ja obserwuję Klaudie Halejcio na Instagramie, dodaje przepiękne zdjecia. :)

    Obserwuję i Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na pokładzie, czyli moim blogu! Super, że dołączyłaś. <3
      Zgadza się, Klaudia dodaje cudowne zdjęcia, ale to jej humorystyczne filmiki przyciągnęły mnie do jej profilu. :D
      Dziękuję! :)

      Życzę Ci pięknego weekendu i przesyłam pozdrowienia! ;*

      Usuń
  4. Obserwuję profil Klaudii, reszty dziewczyn nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! To piąteczka. ;) Pozostałe profile też są godne uwagi, jeśli interesujesz się modą lub mediami społecznościowymi/marketingiem. ;)

      Usuń
  5. Ja lubię instgramy o zdrowym odżywianiu. Twoja lista fajna, 3 z 5 zaobserwowałam właśnie bo bardzo mi się spodobały :)

    Pozdrawiam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zdrowie odżywianie to teraz popularny temat. ;) I dobrze, bo warto wiedzieć, jak się prawidłowo odżywiać.
      Ale ekstra! Cieszę się, że spodobały Ci się aż 3 konta z mojej listy. <3
      Dzięki za odwiedziny i też przesyłam pozdrowionka! :*

      Usuń
  6. Ja znam tylko Instagram Klaudii Halejcio :) Ogólnie to mało korzystam z tego serwisu społecznościowego. Konta ciekawe, może w wolnej chwili zerknę :)

    życzę CI jutro pięknej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)
      Rozumiem, nie każdemu po drodze z IG, ale fajnie, że się tam czasem pojawiasz. ;)

      Dziękuję i Tobie też życzę wspaniałej niedzieli i dużo słonka! :*

      Usuń
  7. Sama bardzo lubię profile Laury (przepiękne zdjęcia robi 😍),Ani i Jakuba czy Klaudii ☺
    I bardzo też lubię te modowe quizy na Twoim InstaStory - zawsze w nich z przyjemnością biorę udział ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie, że też podobają Ci się te profile, co mi. <3
      Jejku, jak miło mi to czytać. Bardzo się cieszę, że lubisz Modowy Quiz. <3 Pytanka na jutro już przygotowałam, więc serdecznie Cię zapraszam. ;)
      Dzięki i też pozdrawiam! :*

      Usuń
  8. Kojarzę tylko Klaudię Halejcio, ale jakoś nie umiem jej strawić. Nawet nie wiem czemu, przecież jej nie znam. Ale jakoś takie dziwne wrażenie na mnie wywarła w tv, że nie umiem tego zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W "Tańcu z gwiazdami" zrobiła na mnie dobre wrażenie, ale nie śledzę jej kariery, więc nie mam jakiegoś szerszego oglądu. Rozumiem, pierwsze wrażenie bardzo ciężko zmienić.

      Usuń
  9. Czasami przeglądam profile i jak najbardziej kojarzę Klaudię. Piękne dziewczyny mają tam zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Piękne zdjęcia przyciągają, a ciekawe treści zatrzymują. ;)

      Usuń
  10. Thank you for sharing these Instagrammers! I am always looking for new people to follow xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like my post about Instagram accounts. ;)
      Have a great week! ;)

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia :) Na Instagramie przeglądam tylko profile kulinarne, inne tylko od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój subiektywny wybór zdjęć dziewczyn. :D Cieszę się, że Ci się podobają. ;) No tak, najwięcej przeglądamy kont zgodnych z naszymi zainteresowaniami. Też tak robię. ;)

      Usuń
  12. Nie kojarzę tych profili, ponieważ nie przeglądam i nie korzystam z Instagrama :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, a zastanawiałaś się kiedyś nad założeniem konta na Instagramie? ;)
      Dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  13. Znam profil Fashionable, a reszty nie kojarzę, chętnie zajrzę na ich konta. Co do Klaudii Halejcio nie wiem czemu, ale za nią nie przepadam. Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. ;) Rozumiem, nie każdego musimy lubić. :D
      Dzięki i pozdrawiam! :*

      Usuń
  14. Znam tylko profil @fashionablecompl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam się zawsze dużo dzieje. Można znaleźć wiele inspiracji. ;)

      Usuń
  15. Za wyjątkiem Klaudii Halejcio, którą kojarzę, choć nie obserwuję, nie znam żadnego z poleconych przez Ciebie profili:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe propozycje, postaram się tam zajrzeć w wolnej chwili. :)
    Ja kręcę się w tematyce lalkowo-krawieckiej, więc tych nie znałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, rozumiem. Też tak mam, że w większości obserwuję profile zgodne z moimi zainteresowaniami. ;D
      Super! ;)

      Usuń
  17. Znam bloga Fashionable, pozostałych kont nie kojarzę, ale chętnie zobaczę (no może poza Klaudią - jakoś nie przepadam za celebrytami)

    OdpowiedzUsuń
  18. Klaudię Halejcio obserwuję już od dłuższego czasu, wspaniała kobieta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekstra! :D Bardzo podobają mi się jej zabawne filmiki. :D

      Usuń
  19. Obserwuję jedynie Fashionable, ale już nadrabiam resztę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam fashionable i kojarzę Klaudię ale jej nie obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też początkowo nie obserwowałam Klaudii, tylko wpadałam do niej sporadycznie, ale w końcu uległam i kliknęłam przycisk "obserwuj". :D

      Usuń
  21. woooow i że ja ich nie znam? muszę je obczaić koniecznie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam żadnego z tych profili. Za Klaudią Halejcio też nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że udało mi się pokazać coś, czego wcześniej nie znałaś. :D

      Usuń