6 marca 2020

5 inspirujących kont na Instagramie prowadzonych przez dziewczyny

Konta na Instagramie, które warto obesrwować

Hejka!

Chcesz poznać konta na IG z pięknymi zdjęciami, a jednocześnie dostarczające wartościowe treści? Zapraszam na wpis!




Dzień Kobiet, święto obchodzone 8 marca od 1910 roku już pojutrze, czyli w niedzielę. Aby jakoś uczcić ten wyjątkowy dzień, postanowiłam podzielić się z Tobą 5 kontami prowadzonymi przez wspaniałe dziewczyny, które obserwuję na Instagramie

Swoją działalność w tym medium społecznościowym zaczęłam w lutym 2019, więc w zeszłym miesiącu obchodziłam pierwsze urodziny mojego profilu. Znajdziesz mnie pod nazwą @window_of_fashion_by_moni. Oprócz publikowania zdjęć i informowania o nowych wpisach na blogu, co poniedziałek organizuję na moim InstaStory Modowy Quiz, w którym możesz sprawdzić swoją wiedzę i jednocześnie dowiedzieć się co nieco o szeroko pojętej modzie. Dosyć o mnie, przejdźmy do części właściwej dzisiejszego wpisu!





@adazet

Adę poznałam dzięki blogowi, który prowadzi. Na swoim profilu na IG prezentuje kreatywne sposoby zakrywania twarzy (stanowi dla mnie ogromną inspirację pod tym względem), przyjemne kadry oraz modowe inspiracje. Dzieli się też sposobami na szybką obróbkę zdjęć (można je znaleźć w zapisanych relacjach). Prowadziła też wyzwanie związane z malowaniem akwarelami.




@wild.rocks



To konto prowadzone przez Olę Foryś. Oprócz pięknych zdjęć znajdziesz u niej dużą dawkę merytorycznych wskazówek dotyczących tego, jak prowadzić konto na IG. Korki z Insta to darmowe lekcje w formie Insta Stories, niebawem ma ruszyć kolejna edycja. Ola stworzyła też autorski kurs Insta Metamorfoza. Oprócz profilu na IG ma też swojego bloga. W zeszłym roku organizowała wyzwanie #flowerfriday, które polegało na publikowaniu zdjęć z kwiatowymi elementami w piątki. 






@steffy

Jest to jedyne zagraniczne konto w tym zestawieniu. Jej profil cenię za zdjęcia pięknych i inspirujących stylizacji, a także krótkie filmiki z propozycjami outfitów. Steffy ma spójny styl i charakterystyczny wizerunek – fryzura i okulary. Prowadzi też bloga. 





@kobiecafotoszkola

Za tą marką stoi Dominika Dzikowska, która uczy, jak robić lepsze zdjęcia (na IG i na jej blogu). Znalazłam ją dzięki cyklicznym, kilkudniowym wyzwaniom fotograficznym, które organizuje. Udział w takim wydarzeniu to doskonała okazja do rozbudzenia swojej kreatywności, dania poznać się szerszemu gronu odbiorców, odkrycia nowych kont i nawiązania relacji. Dominika jest też autorką kilku kursów fotograficznych. Co tydzień organizuje #instawtorek, który polega na zinterpretowaniu zadanego tematu w formie zdjęcia i/lub opisu. 


  
@teachersi.online

Konto prowadzone przez trzy dziewczyny: Patrycję, Olę oraz Marlenę, które są zakochane w języku angielskim i uczą go online. Uwielbiam ich cotygodniowe kartkóweczki, dzięki którym utrwalam wiedzę, którą już posiadam i dowiaduję się nowych rzeczy. Dziewczyny posiadają też własną stronę internetową, a niedawno wydały e-booka No More Mistakes.

*

Jak pewnie zauważyłaś, są to konta, które mają estetyczne, zwracające uwagę zdjęcia, ale oprócz tego dostarczają też wartościowe treści, dzięki którym można rozwijać nie tylko swój profil na IG, ale też siebie. Uwielbiam takie połączenie! Generalnie lubię wiedzieć różne rzeczy i dzielić się wiedzą z innymi. Właśnie dlatego stworzyłam Modowy Quiz, do udziału, w którym serdecznie Cię zachęcam. Inspirujących kont, zarówno wizualnie, jak i merytorycznie, jest więcej. Za jakiś czas, jeśli będziesz chciała, mogę wrócić z kolejną częścią wpisu. Daj znać w komentarzu, czy jesteś zainteresowana!



***


Jakie konta zwracają Twoją uwagę na Instagramie?
 
  
Chciałabyś zobaczyć kolejną część wpisu o ciekawych kontach na IG?
 

27 komentarzy:

  1. NO jak wiesz u mnie 5 instagramów już się pojawiło, teraz przyszła pora na blogi. Ale jak najbardziej chętnie zobacze kolejnych 5 perełek. Tutaj znam 2. Adazet i kobiecafotoszkoła :) Do reszty na pewno zajrzę ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. ;) U mnie pomysł na taki wis długi czekał na realizację, aż w końcu stwierdziłam, że Dzień Kobiet do doskonała okazja, by przedstawić 5 kont dziewczyn, które obserwuję na IG. ;) Super, w takim razie zacznę przygotowywać drugą część. Myślę, że pojawi się za jakiś czas. ;)

      Usuń
  2. Olę Foryś też obserwuje :) W planach mam kiedyś zapisać się na jej kurs insta metamorfoza A korki z insta mam już na dysku i muszę się poprostu przerobić. kobiecą foto szkołę też znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola daje wiele pomocnych wskazówek. ;) Jej kurs ma wiele pozytywnych opinii. ;)

      Usuń
  3. Chętnie przeczytam kolejny taki wpis ☺
    Kojarzę jedynie (i uwielbiam ) profil Ady 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy. ;) W takim razie zaczynam gromadzić materiał do kolejnej części. ;)
      Ada robi cudowne zdjęcia. <3
      Dziękuję i też przesyłam Ci pozdrowienia, Lili! :*

      Usuń
  4. Dziewczyny mają przecudowne profile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! I to nie tylko warstwa wizualna zachwyca, ale też wartościowe treści. ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajne profile, chętnie tam zajrzałam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie także spodobały się profile dziewczyn. ;)
      Buziaki! ;*

      Usuń
  6. Z Instagrama korzystam coraz mniej :) Z wyżej wymienionych kont kojarzę tylko Adę ( tak jak ty znam ją z bloga) :) Osobiście nie mam jakiś ulubionych kont na IG które regularnie odwiedzam. Lubię Twojego Instagrama :-) Jest taki naturalny i dziewczęcy :)

    Jestem ciekawa jakie jeszcze inne konta były by w kolejnym wpisie :)

    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak mam odwrotnie. Staram się być tam częściej, chociaż nie zawsze to wychodzi. Po prostu wolę czasem skupić się na tu i teraz, realnej rzeczywistości. ;) Ada robi cudowne zdjęcia, podziwiam jej kreatywność, zwłaszcza w robieniu zdjęć bez twarzy. <3
      Jej, bardzo Ci dziękuję, Iwetto za tak miłe słowa. <3 :*

      Widzę, że większość osób jest zainteresowana kolejną częścią, więc na pewno za jakiś czas się pojawi. ;)

      Dziękuję. Przesyłam Ci serdeczne pozdrowionka! <3

      Usuń
  7. Bardzo chętnie zobaczę kolejne perełki z Instagrama! :) Ja obserwuję głównie artystyczne konta. Wszystkie z twoich propozycji zaraz przejrzę na spokojnie. Twoje konto też zaobserwowałam. Jeśli masz ochotę, to zapraszam też do mnie (@imdollka) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze konto totalnie wpadło w moje gusta. Dziękuję za polecenie! <3

      Usuń
    2. Jest mi bardzo miło, że zaobserwowałaś moje konto. <3 Też odnalazłam Cię na IG. ;) Cieszę się, że konto Ady Ci się spodobało. Wrzuca tam bardzo kreatywne zdjęcia. <3

      Usuń
  8. Tutaj kojarzę tylko blog Ady, a żadnej z dziewczyn nie śledzę na IG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że mogłam Ci przedstawić osoby, których w większości nie znasz. Przynajmniej wpis nie był nudny. :D

      Usuń
  9. Inspirujące konta na instagramie - sama dwa z nich kojarzę. A to już coś...bo ja lekko nie instagramowa jestem;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jest dobrze. ;) Dzięki za pozdrowienia i odwiedziny. ;)
      Buziaki! ;*

      Usuń
  10. Nie znam zadnego kata :( musze je sprawdzic

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo ciekawe profile, aczkolwiem o żadnej z dziewczynnie słyszałam ☺️
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nawet lepiej, w końcu fajnie dowiedzieć się o nowościach, a nie o tym, co doskonale znamy. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Dziewczyny mają piękne i pomysłowe zdjęcia na swoich profilach :)

    OdpowiedzUsuń