24 czerwca 2022

Stylizacje dnia: w stronę lata

Stylizacje na każdy dzień tygodnia

Hejka!

Szukasz inspiracji na codzienne stylizacje? Zerknij!

 

 

Słońce, upały (mogłoby być odrobinę chłodniej), lato w pełni, mam wenę, by tworzyć ciekawe outfity. Dziś przychodzę ze Stylizacjami dnia. Mamy tu taki mix z chłodniejszych i cieplejszych dni. Zaczynajmy!

 

Lodowe orzeźwienie

Miętowy T-shirt z napisem Pepco, jasnoróżowa spódniczka New Yorker, jasnoszare tenisówki Pepco, złota bransoletka Sinsay 
 
 
Ta stylizacja kojarzy mi się z latem i orzeźwiającymi lodami. Miętowy T-shirt z napisem Beauty at it's best tworzy duet z jasnoróżową spódniczką w kształcie litery A. Dodałam do niego jasnoszare tenisówki oraz złotą, minimalistyczną bransoletkę.
 
Inną propozycję wystylizowania różowej spódniczki znajdziesz poniżej:
 
 
 

Róż włóż


Różowa bluzka z krótkim rękawem, granatowe jegginsy F&F, jasne tenisówki w kwiaty Aldi, czarna bransoletka z ptaszkiem
 
Stylizacja z nieco chłodniejszego i w dodatku deszczowego dnia. Różową bluzkę z krótkim rękawem połączyłam z granatowymi jegginsami. Całość dopełniłam jasnymi tenisówkami w kwiaty oraz czarną bransoletką ze złotym ptaszkiem.
 
Różową bluzkę w innym wydaniu znajdziesz tutaj:
 
 
 

Plisowana spódniczka

 
Plisowana spódniczka w kratę House, białt T-shirt z napisem "Not cute just psycho" Sinsay, jasnoszare tenisówki Pepco, złota bransoletka Sinsay
 
Plisowane spódniczki w kartkę przywodzą mi na myśl styl amerykańskich uczennic. Jest to pierwszy nabytek tego typu w mojej szafie. Spódniczkę upolowałam na promocji w sklepie House. Dominującymi kolorami są biel, jasny fiolet i czarny, więc opcji stylizowania jej jest trochę. Na pierwszy ogień połączyłam ją z białym T-shirtem z napisem Not cute just psycho. Do tego jasnoszare tenisówki i minimalistyczna, złota bransoletka.
 
 
Po inną propozycję wystylizowania tego T-shirtu zerknij poniżej:

 
 

Warstwowo


Beżowy top Sinsay, biała koszula Sinsay, szara marynarka w jodełkę Reserved, granatowe jeansy C&A, bordowe tenisówki Auchan

 
Cebula ma warstwy (...), ogry mają warstwy i w tym wydaniu Monika też postawiła na warstwy. Na beżowy top włożyłam białą koszulę, którą związałam na guzełek, zaś na nią - szarą, pikowaną marynarkę w jodełkę. Stylizację dopełniają granatowe jeansy oraz bordowe tenisówki.
 
 
Pomysł, jak wystylizować białą koszulę znajdziesz w tym wpisie:
 

 
 

 Birthday girl


Jasnoniebieska sukienka w białe kwiaty Cropp, złote baleriny z kokardkami HalfPrice, złota bransoletka z sercem i skrzydłem Yes, kartka urodzinowa
 
 
Tradycji stało się zadość, oto moja urodzinowa stylizacja. Na ten szczególny dzień wybrałam jasnoniebieską sukienkę w drobne, białe kwiaty z falbankami przy rękawach i u dołu. Aby urozmaicić stylizację, podkreśliłam talię jasnoróżowym paskiem, który został zasłonięty przed kartkę urodzinową. Jeśli chodzi o buty, wybrałam złote baleriny z kokardkami. Biżuterię stanowi złota bransoletka z ażurowym skrzydłem i serduszkiem.
 
 
Niebieską sukienkę w kwiaty w innej odsłonie zobaczysz tutaj:
 
 
 

Torebka kaseta

 
Fioletowy top, jasnozielona jeansowa kurtka Sinsay, granatowe jegginsy F&F, granatowe tenisówki, torebka wyglądająca jak kaseta Aliexpress
 
 
Fioletowy, żeberkowy top zestawiłam z granatowymi jegginsami oraz tenisówkami w tym samym kolorze. Na górę włożyłam jasnozieloną, jeansową kurtkę. Wisienką na torcie jest torebka w kształcie kasety. To mój nowy nabytek z Aliexpress. Jestem bardzo zadowolona z tej torebki. Co więcej, zamówienie dotarło do mnie bardzo szybko, co było dla mnie przyjemnym zaskoczeniem.
 
 
 

Good but not an angel

 
Zielony T-shirt z sercem i napisem Sinsay, plisowana spódniczka w kratę House, złote baleriny z kokardkami HalfPrice, czarna bransoeltka ze złotym ptaszkiem
 
 
Następna propozycja stylizacji z plisowaną spódniczką w kratę. Tym razem zestawiłam ją z zielonkawym T-shirtem z sercem i napisem I am good but not an angel. I do sin but I am not the devil. Outfit dopełniłam złotymi balerinami z kokardkami i czarną bransoletką ze złotym ptaszkiem.
 
 
***
 
Która stylizacja jest najbliższa Twojemu stylowi?
 
Sukienka, spódniczka, czy spodnie - którą część garderoby najchętniej wybierasz latem?

14 komentarzy:

  1. Urodzinowa stylizacja ta sukienka jest piękna ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że sukienka Ci się spodobała. Upolowałam ją w Croppie w zeszłym roku. <3

      Usuń
  2. Torebka kaseta i plisowana spódnica to zestawy najbardziej moje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka :) Ostatnio jest tak gorąco, że najlepiej czuję się w lekkich, zwiewnych sukienkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie! ;) U mnie też upały nie odpuszczają.

      Usuń
  4. Moniczko! <3

    Ja uwielbiam twoje wpisy z kilkoma stylizacjami, bo można się nieźle zainspirować :)
    Śliczne spódniczki, uwielbiam takie rozkloszowane modele :)

    Stylizacja urodzinowa urocza, chciałbym taką sukienkę, gdzie kupiłaś ? <3

    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji urodzin jakie obchodziłaś w tym miesiącu <3

    Tobie we wszystkim ładnie, ładna figura to i ładnie ubrania leżą <3

    Wszystkiego dobrego, dużo pozytywnej energii życzę i letnio pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Iwetto! ;)

      Bardzo mnie to cieszy. Dziękuję. <3

      Sukienkę upolowałam w zeszłym roku na letniej wyprzedaży w Croppie. <3

      Dziękuję Ci, Kochana! ;*

      Awww! <3 Dziękuję Ci za komplement. <3

      Buziaki! Pięknego lata! :*

      Usuń
  5. Urodzinowa stlizacja jest przefantastyczna, świetnie Ci w tej sukience :D

    OdpowiedzUsuń