7 października 2021

Stylizacja na pożegnanie lata

Jasnoniebieska sukienka w kwiaty Cropp, jasnoszare sandałki, musztardowy sweterek F&F

Hejka!

Zapraszam Cię na wspomnienie lata.

 

Witaj, jesień!

Jesień zadomowiła się na dobre, pojawia się coraz więcej kolorowych liści, sezon na kasztany w pełni. Tymczasem zorientowałam się, że nie mam jeszcze zdjęć jesiennych stylizacji. W najbliższym czasie będę musiała to nadrobić. 

 

Niebieska sukienka Cropp

Dziś za to będzie outfit, który miał pojawić się na przełomie września i października. Jest to propozycja na końcówkę lata i początek jesieni. Choć gdyby dodać rajstopy i zmienić buty nadawałaby się i na teraz.

 

Niebieska sukienka w białe kwiaty Cropp, szare sandałki na słupku, kapelusz, okulary przeciwsłoneczne, różowe tulipany

Jasnoniebieska sukienka w kwiaty, pasek z kokardką

Jasnoniebieska sukienka w drobne, białe kwiatki to moja wyprzedażowa zdobycz z Croppa. Oj, długo na nią polowałam. Jest nieco podobna (wzór i kolor) do tej sukienki. Wyróżniają ją natomiast falbanki przy rękawach oraz u dołu, a także to, że posiada kołnierz i jest zapinana na guziki. Dobrałam do niej beżowy pasek z kokardką.

 

Musztardowy sweterek F&F, niebieska sukienka Cropp, kapelusz przeciwsłoneczny TXM Textil Market, szare sandałki na słupku

Musztardowy sweterek, złota bransoletka

Na górę wybrałam zaś musztardowy sweterek, który stanowi jesienny akcent w tej letniej stylizacji. Jeśli chodzi o biżuterię, to postawiłam na delikatną, złotą bransoletkę z ażurowym sercem i skrzydłem.

 

Jak nosić sandałki na słupku?

 

Jasnoszare sndałki na słupku

Wisienką na torcie są jasnoszare sandałki na słupku. Tym, co mi się w nich podoba, oprócz koloru i tego, że są mega dziewczęce, jest też kwadratowy kształt przodu. Zwykle podeszwa jest zaokrąglona, a tu taka fajna odmiana. 

 

Musztardowy sweterek F&F, okulary przeciwsłoneczne serca Sinsay

Zastanawiałam się, czy je kupować, bo jednak bardzo rzadko wybieram buty na obcasach, ale cieszę się, że się na nie skusiłam. Byłam w nich już kilka razy (nie tylko na zdjęciach) i dałam radę.

 

Musztardowy sweter, niebieska sukienka w białe kwiaty, szare sansały na słupku, różowe tulipany

Aby urozmaicić stylizację i zdjęcia wybrałam jeszcze kapelusz, okulary przeciwsłoneczne w kształcie serc oraz bukiet różowych tulipanów.


***

Lubisz sandałki na słupku?

Jakie kolory najchętniej wybierasz jesienią?

19 komentarzy:

  1. Supwr stylizacja mega mi sie podoba. Ja nienwiem jakim cudem te lato tak zleciało

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i zwiewnie :) Ja już pochowałam ze smutkiem sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. <3
      Też już zmieniłam garderobę na jesienną, ale kilka sukienek zostawiłam z myślą c cieplejszych dniach. :D

      Usuń
  3. Pięknie i iście letnie, szkoda, że już trzeba wyciągać cieplejsze ubrania. Dla mnie zdecydowanie za szybko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3
      Z tego co pamiętam, w zeszłym roku o tej porze było jeszcze w miarę ciepło. Też wolałabym jeszcze trochę pocieszyć się latem. ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki. <3 Już myślałam, że nie uda mi się jej kupić, ale widocznie była mi pisana. :D

      Usuń
  5. Bardzo fajna stylizacja :D Podoba mi się ten musztardowy sweterek :D
    W okresie letnim lubię od czasu do czasu założyć sandałki na słupku :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3

      Mnie się bardzo podobają sandałki na słupku. Może w przyszłym roku będę po nie sięgać częściej. :D

      Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  6. Dzień dobry Moniko! :)

    U nas od piątku pojawiły się przymrozki. Liście już pięknie spadają z drzew. Twoja stylizacja jest świetna ale zdecydowanie tylko na lato :) na przyszły rok będzie jak znalazł :)

    Teraz bez botków czy ciepłego płaszcza ani rusz :)

    Pięknej niedzieli życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są te sandałki :)
    Sama lubię takie buty, chociaż w mojej szafie przeważa więcej butów na obcasie, to mam kilka par sandałków na słupku- są wygodne i bardziej stabilne, od szpilek ;)
    Pięknie wyglądasz :)
    Rzeczywiście, wystarczy dodać rajstopy, sandałki zmienić na botki + jakaś kurtka\płaszcz i jest idealna stylizacja na jesień :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka i sandałki super! Pięknie wyglądasz, mega urocza stylówka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny krój sukienki :) Aż żal, że trzeba znów czekać na tak piękną pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Piękna stylizacja. Przyznam, że u mnie jest już tak zimno, że sukienka bez grubych rajstop nie wchodzi w grę :D Zaczęłam już nosić czapki a nawet rękawiczki!
    Super są twoje buciki, mam podobne ale w kolorze czarnym. Bardzo lubię obcas na słupku, stokrotnie wygodniejszy i stabilniejszy niż szpilka :)
    Wyglądasz cudownie, jak zawsze pięknie i zachwycająco :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń