4 maja 2022

Stylizacja-inspiracja: Britney Spears

Szary sweterek Terranova, biała koszula Sinsay, czarne rajstopy z efektem zakolanówek Marylin, czarne botki CCC, ciemnoszara spódniczka Pepco, beżowy top Sinsay

Hejka!

Jak się ubrać w stylu Britney Spears? Zapraszam Cię na stylizację!

 

Majówka dopisała pod względem pogody, a wolne dni rozbudziły we mnie kreatywność i chęci do życia. Udało mi się zrealizować kilka sesji zdjęciowych na zewnątrz, w tym tę dzisiejszą. Dawno nie pojawiła się na blogu seria Stylizacja-inspiracja (ostatnia była w lutym), z czego nie jestem dumna, ale po prostu nie miałam weny, a perspektywa robienia zdjęć w domu też nie napawała mnie optymizmem. Stwierdziłam, że lepiej dać sobie czas, niż robić coś na siłę. Opłaciło się. Jestem bardzo zadowolona z efektów. Przygotowanie tej stylizacji dało mi dużo radości.

 

Britney Spears w teledysku do ..Baby One More Time"

 

Kim jest Britney Spears?

Postacią, której styl wzięłam dziś pod lupę, jest Britney Spears. Chyba nie ma osoby, która choćby ze słyszenia nie kojarzyła tej osobistości. Britney Jean Spears to amerykańska piosenkarka, ikona popkultury schyłku XX wieku, a ze względu na ogromne sukcesy muzyczne jest też nazywana księżniczką popu. Oprócz śpiewania Britney zajmuje się też pisaniem tekstów, tańcem, aktorstwem, projektowaniem mody, czy filantropią. Jest też producentką muzyczną i businesswoman.

 

Britney Spears i Justin Timberlake na gali American Music Awards/ Kolekcja Britney dla Candie's/ Perfumy Britney "Curious"
Britney Spears i Justin Timberlake na gali American Music Awards/ Kolekcja Britney dla Candie's/ Perfumy Britney "Curious"

 

Ciekawostki: Czy wiesz, że Britney...?

🎤 Zadebiutowała w 1992 r. jako aktorka musicalowa w teatrze Off-Broadway. Miała wtedy 11 lat.

🎤 Przez dwa sezony występowała w programie Klub przyjaciół Myszki Miki razem z Christiną Aguilerą, Justinem Timberlakem i Ryanem Goslingiem.

🎤 Karierę w branży muzycznej rozpoczęła w 1998 r. albumem Baby One More Time (został najlepiej sprzedającą się płytą nagraną przez niepełnoletniego artystę w historii muzyki; Brit miała wówczas 17 lat). Tytułowy utwór jest jednym z najlepiej sprzedających się singli wszech czasów (ponad 10 mln sprzedanych kopii).

🎤 Kolejny album Oops!... I Did It Again z 2000 r. został ogłoszony jako najlepiej sprzedający się album nagrany przez nastoletniego solistę w historii i trafił do Księgi  Rekordów Guinnessa (artystka trafiła do tej księgi jeszcze nie jeden raz).

 

SZary sweterek, biała koszula, ciemnoszara spódniczka, rajstopy z efektem zakolanówek, czarne botki, zeszyt, długopis, szary plecak z różowym breloczkiem

 

🎤 Britney od 2003 r. ma swoją gwiazdę w Alei Gwiazd w Los Angeles. Jest najmłodszym artystą, który dostąpił tego zaszczytu.

🎤  Słynne total jeans looki Britney Spears i Justina Timberlake'a z gali rozdania American Music Awards (2001) stały się inspiracją dla późniejszych pokoleń.

🎤 Britney spopularyzowała modę na noszenie spodni z niskim stanem.

🎤 Na rynku istnieją 32 zapachy sygnowane przez Britney Spears. Pierwsze perfumy, jakie wypuściła, w 2004 roku, nosiły nazwę Curious.

 

Jasnoszary sweterek Terranova, biała koszula Sinsay, ciemnoszara spódniczka Pepco, czarne rajstopy z efektem zakolanówek Marilyn, czarne botki CCC, beżowy top Sinsay

 

🎤 W teledysku do piosenki Radar artystka ma na sobie ubrania marki Candie's, której była twarzą.

🎤 W 2010 r. zaprojektowała ubrania i akcesoria  dla marki Candie's. Limitowaną edycję można było kupić w sieci sklepów Kohl's.

🎤 Fragment, w którym Brit śpiewa Hit Me Baby One More Time wzbudził dużo kontrowersji w USA. W dosłownym tłumaczeniu oznacza bowiem uderz mnie kochanie jeszcze raz. Jak przyznali szwedzcy autorzy tekstu hit miało być slangowym określeniem na call. Także artystka nie nawołuje do przemocy, a ma nadzieję, że chłopak znów do niej zadzwoni, chce, żeby się do niej po prostu odezwał.

🎤 Rok po wydaniu piosenki ...Baby One More Time do sprzedaży trafiły lalki Barbie wyglądające jak Britney. 

 

Look w stylu Britney Spears: warkoczyki z różowymi gumkami, szary sweterek, biała koszula, szara spódniczka, rajstopy z efektem zakolanówek, czarne botki, szary plecak z różowym brelokiem

 

Outfit Britney Spears z teledysku do piosenki Baby One More Time


Tworząc stylizację w stylu Britney, zainspirowałam się jej lookiem z najsłynniejszego teledysku do piosenki ...Baby One More Time. W klipie artystka występuje w stroju uczennicy. Ma na sobie białą koszulę zawiązaną na supełek, szary sweter, czarną, krótką spódniczkę, szare zakolanówki, czarne, masywne buty. Dodatki stanowią srebrne kolczyki w kształcie małych kółek oraz różowe, puchowe gumki do włosów oraz różowe wstążeczki, które zdobią jej warkoczyki.

 

Jasnoszary sweterek Terranova, biała koszula Sinsay, ciemnoszara spódniczka Pepco, czarne rajstopy z efektem zakolanówek Marilyn, czarne botki CCC, beżowy top Sinsay


Stylizacja-inspiracja: ubierz się jak Britney Spears

 

Biała koszula, szary sweter, ciemnoszara spódniczka, rajstopy jak zakolanówki, czarne botki

Jako, że miałam wszystkie niezbędne elementy do stworzenia stylizacji w stylu Britney - oto i ona. Białą koszulę związałam na guzełek, pod spód włożyłam beżowy top. Na wierzch ubrałam jasnoszary sweterek, w którym podciągnęłam rękawy, aby było widać koszulę. Do tego dobrałam ciemnoszarą spódniczkę o kroju w kształcie litery A, czarne rajstopy z efektem zakolanówek oraz czarne botki

 

Inspired outfit: Britney Spears ...Baby One More Time

Warkoczyki z różowymi gumkami, zeszyt, długopis, plecak

Nie mogło zabraknąć charakterystycznych warkoczyków. Zamiast gumek użyłam różowych... skarpetek. Wstążeczki sobie odpuściłam - uroczym elementem były już serduszka na zakolanówkach. Nie zabrakło też rekwizytów kojarzących się ze szkołą - zeszytu, długopisu z różowym puszkiem w stylu lat 90. oraz plecaka. Jestem niezwykle zadowolona z tej stylizacji. Czuć klimat teledysku ...Baby one More Time.


Jasnoszary sweterek Terranova, biała koszula Sinsay, ciemnoszara spódniczka Pepco, czarne rajstopy z efektem zakolanówek Marilyn, czarne botki CCC, beżowy top Sinsay

***

Co sądzisz o stylizacji?

Lubisz piosenki Britney Spears?

23 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem stara, pamiętam premierę tego clipu ^^ hahaha ale to był szał, stylizacja w punkt, prezentujesz się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Super, że pamiętasz premierę tego teledysku. To musiało być coś! ;) Bardzo Ci dziękuję. <3

      Usuń
  3. Dobry wieczór Moniko! ❤️

    Wiesz czekałam na Twoją interpretację stylu Britney i mega się cieszę iż się doczekałam :)

    Ślicznie to wszystko wygląda.

    Ja mega lubię Britney Spears, uwielbiam jej piosenki z początków kariery, te potem też niektóre lubię :)

    Mam swoją ulubioną " Born to mąkę you happy" ❤️

    Ten klip bardzo często sobie włączam :) Britney wymiata ❤️

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Ci uroczych majowych dni ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, Iwetto! <3

      To nieźle trafiłam, he, he. Wpadłam na ten pomysł dopiero w tym tygodniu i zaraz go zrealizowałam. ;)

      Dziękuję. <3

      Z piosenek Britney oprócz wspomnianych we wpisie lubię też, m.in. "Toxic", "Sometimes", "Criminal", "Oops!... I Did It Again", "Crazy""Lucky". Ta, którą wymieniłaś też mi się podoba. Lubię dużo jej piosenek. ;)

      Zdecydowanie tak! <3

      Dziękuję i też życzę Ci przyjemnego maja! <3

      Usuń
  4. Stare czasy, ale ja zawsze słuchałam rocka. Styl lolitki nigdy nie był mi po drodze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już 24 lata minęły od premiery tego teledysku. Kawał czasu. :D Rozumiem, każdy lubi inny gatunek muzyczny. To nie jest styl lolitki, gdyż tam mamy do czynienia z wpływami stylu wiktoriańskiego i rokoko. Choć można dopatrzeć się wspólnych elementów. ;)

      Usuń
  5. Britney jak się patrzy :D Znam kilka utworów Britney Spears, tych najpopularniejszych. Bardzo lubię Oops, I did it again i nawet, nawet znam tekst ;) Śledziłam także sprawę z jej ubezwłasnowolnieniem, dzięki kanałowi Suzanne Marie (obecnie relacjonuje rozprawę rozwodową J. Deepa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że gołym okiem widać, czyim stylem się zainspirowałam. ;) Super, że znasz tekst tej piosenki. ;) W ostatnich latach było głośno o ruchu #FreeBritney i na szczęście się udało. ;) O rozprawie rozwodowej słyszałam, ale nie śledzę.

      Usuń
  6. Muszę przyznać, że super odwzorowałaś tą stylizację :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak uważasz. Dziękuję. <3

      Też przesyłam Ci pozdrowienia! ;)

      Usuń
  7. Oj słuchało się kiedyś, słuchało :) Fantastyczna stylizacja! Jak żywcem wyciągnięta z teledysku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomnień czar. :D Dziękuję za komplement. <3 Cieszę się, że Ci się spodobała. ;)

      Usuń
  8. Wow w jakim zacnym gronie Britney występowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też majówka rozbudziła kreatywność :)
    Mam już sporo pomysłów na kolejne stylizacje :)
    Uwielbiam Britney, jak i jej piosenki :)
    Większość z ciekawostek o których wspomniałaś, znana mi była od dawna :)
    Od razu Twoja stylizacja skojarzyła mi się z teledyskiem „Baby one more time” (nie wiedziałam, że ta piosenka, wzbudziła tyle kontrowersji)
    Bardzo fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! ;)

      Jestem ciekawa, jakie stylizacje przygotujesz w najbliższym czasie. ;)

      Britney rządzi! :D

      Super, że znałaś większość ciekawostek. ;)

      Czyli dobrze udało mi się uchwycić stylizację z tego teledysku. ;)

      Dziękuję. <3

      Ślę pozdrowienia! ;)

      Usuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Piękna z Ciebie Britney! Uwielbiam jej piosenki, ma świetny głos. Zresztą, jestem wielką fanką lat 90' i 00' :) Hit me baby one more time to mój ulubiony utwór tej wokalistki.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Klaudio! ;)

      Dziękuję Ci bardzo. <3

      Britney ma bardzo dużo świetnych piosenek, a ta jest chyba najbardziej znana. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń