21 czerwca 2022

Stylizacja-inspiracja: Violetta

Ubiersz się w stylu Violetty Castillo

Hejka!

Zapraszam Cię na nową Stylizację-inspirację.

 

 

Dziś pierwszy dzień kalendarzowego lata i moje urodziny. Chciałam z tej okazji przygotować specjalny, urodzinowy wpis, ale nic nie wydało mi się na tyle ciekawe i oryginalne. Pomyślałam sobie trudno, czasem tak bywa. Zamiast zadręczać się brakiem pomysłu, postanowiłam, że opublikuję Stylizację - inspirację, a za jakiś czas zrobię urodzinowe Q&A. Jeśli chcesz coś o mnie wiedzieć, zadaj pytanie w komentarzu. Zbiorę wszystkie i odpowiem na nie w osobnym poście. Co Ty na to?

 

Biała bluzka z czarnym kołnierzykiem Sinsay, jasnoróżowa spódniczka New Yorker, jasnoróżowe sandałki na slupku Dress Lily, pleciona torebka Mohito

Kim jest Violetta?

Tworząc dzisiejszy outfit inspirowałam się stylem Violetty Castillo, głównej bohaterki serialu Disney Channel, pt. Violetta. W jej rolę wcielała się Martina Tini Stoessel. Violetta to dziewczyna, której pasją jest muzyka. Początkowo nieśmiała, zaczyna uczęszczać do Studia 21, szkoły muzycznej, gdzie nawiązuje pierwsze przyjaźnie i zaczyna się powoli otwierać. Na drodze do realizacji jej marzeń stoi nadopiekuńczy ojciec. 

 

Biała bluzka z czarnym kołnierzykiem Sinsay, jasnoróżowa spódniczka New Yorker, jasnoróżowe sandałki na slupku Dress Lily, pleciona torebka Mohito, fioletowa bransoletka ze złotą koniczynką

Styl Violetty Castillo

Styl Violetty opisałabym jako dziewczęcy, radosny i uroczy. Dziewczyna wybiera ubrania w jasnych kolorach. Zazwyczaj chodzi w spódniczkach lub sukienkach. Często uzupełnia swoje stylizacje paskami bądź wstążkami, które wiąże na kokardkę. Charakterystycznymi elementami Violetty są srebrny naszyjnik z literą V oraz fioletowy pamiętnik, w którym zapisuje ona swoje przeżycia. Jeśli chodzi o buty, stawia na obcasy lub koturny.

 

Jasnoróżowa spódniczka New Yorker, jasnoróżowe sandałki na slupku Dress Lily, pleciona torebka Mohito, fioletowa bransoletka ze złotą koniczynką

Stylizacja-inspiracja: Violetta

Przygotowując stylizację, na warsztat wzięłam outfit Violetty składający się z białej bluzki z krótkim rękawem i czarnym kołnierzykiem, jasnoróżowej spódnicy, jasnej torebki oraz brązowych oxfordów na obcasach. Cały outfit bardzo mi się podoba, nie pasują mi tu jedynie buty.

 

Violetta's outfit
źródło: https://pl.pinterest.com/pin/634444666247965802/?mt=login

 

Przejdźmy do mojej Stylizacji-inspiracji.

 

Biała bluzka z czarnym kołnierzykiem Sinsay, jasnoróżowa spódniczka New Yorker, jasnoróżowe sandałki na slupku Dress Lily, pleciona torebka Mohito, fioletowa bransoletka ze złotą koniczynką

Ubierz się jak: Violetta

 

Bluzka z kołnierzykiem, różowa spódnica, pleciona torebka

Tak się idealnie złożyło, że posiadam w swojej szafie biały, dopasowany T-shirt z czarnym kołnierzykiem. Połączyłam go z jasnoróżową spódniczką o fasonie w kształcie litery A. Do takiego duetu dobrałam jasną, plecioną torebkę ozdobioną złotym symbolem nieskończoności.

 

Violetta Castillo inspired outfit

 

Różowe sandałki, fioletowa bransoletka z koniczynką

Na stopy powędrowały jasnoróżowe sandałki na słupku. Ostatnim elementem jest jasnofioletowa bransoletka ze złotą koniczynką. Co prawda Violetta nie nosiła bransoletek, ale tym akcentem chciałam nawiązać kolorystycznie do jej imienia.

 

Biała bluzka z czarnym kołnierzykiem Sinsay, jasnoróżowa spódniczka New Yorker, jasnoróżowe sandałki na slupku Dress Lily, pleciona torebka Mohito, fioletowa bransoletka ze złotą koniczynką

***

Co sądzisz o stylizacji?

O co chcesz mnie zapytać?

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Może zamiast Q&A, przygotuj jakiś post z ciekawostkami na swój temat :)?
    Stylizacja bardzo ładna, dziewczęca :)
    Ja niestety za serialem, ani za bohaterką nie przepadam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie, Ewo! ;)
      Bardzo fajny pomysł, dzięki za sugestię. ;)
      Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. ;)
      Rozumiem. Mnie się bardzo spodobał styl bohaterki i hiszpańskojęzyczne piosenki. ;)
      Buziaki! ;*

      Usuń
  2. Moniko wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, dużo zdrowia, spełnienia marzeń i wielu wielu cudownych chwil ❤️

    Stylizacja śliczna :) Urocza, dziewczęca, wyglądasz przesłodko :)

    Co do pytań to hmm mam kilka :)

    1. Kto jest dla Ciebie autorytetem?
    2. Czy akceptujesz siebie w pełni?
    3.jakie JEST Twoje ulubione ciasto?
    4. Gdybyś miała cofnąć czas to do jakiego momentu życia byś wróciła?
    5. Ulubione letnie owoce lub owoc? :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ;)

      Bardzo Ci dziękuję za życzenia. Mam nadzieję, że wszystko się spełni. <3

      Dziękuję za miłe słowa odnośnie stylizacji. ;)

      Bardzo się cieszę, że wpadło Ci do głowy tyle pytań. Z chęcią na nie odpowiem. <3

      Buziaki! Miłej środy! ;*

      Usuń
  3. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Violettę oglądałam wiele lat temu, ale od razu wiedziałam, że to ona jest inspiracją do stylizacji, takie bluzeczki mi się bardzo z nią kojarzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję, Amelko! <3 Super, że od razu zgadłaś, czyim stylem się zainspirowałam tym razem. Też oglądałam ten serial lata temu. Był fajny. ;)

      Usuń