17 kwietnia 2023

Jedna stylizacja, dwie pary butów - Jak dodatki zmieniają stylizację?

Musztardowe jegginsy F&F, biały top, koszula w czarno-białą kratę, jasnoszare tenisówki Pepco, gumka do włosów InvisiBobble

Hejka!

Zapraszam Cię na jedną stylizację w dwóch odsłonach.


Wszystko wkoło pięknie kwitnie, słońce coraz częściej się pojawia, pogoda robi się coraz bardziej wiosenna. Bardzo się z tego cieszę. Dzisiaj przychodzę ze stylizacją.

 

Musztardowe jegginsy F&F, biały top, koszula w czarno-białą kratę, jasnoszare tenisówki Pepco, gumka do włosów InvisiBobble

Jak za pomocą dodatków odmienić stylizację?

Odpowiednie dodatki stanowią dopełnienie stylizacji, potrafią odmienić cały outfit lub dodać mu charakteru. Więcej na ten temat przeczytasz we wpisie Dodatki, które odmienią Twoją stylizację.

 

Musztardowe jegginsy F&F, biały top, koszula w czarno-białą kratę, jasnoszare tenisówki Pepco, gumka do włosów InvisiBobble

Biały top, koszula w czarno-białą kratę

Stylizacja jest prosta, a tym, co ją wyróżnia, jest kolor spodni. Biały top połączyłam z oversize'ową koszulą w biało-czarną kratę. By nieco ją podkręcić, podwinęłam rękawy.

 

Musztardowe jegginsy F&F, biały top, koszula w czarno-białą kratę, jasnoszare tenisówki Pepco, gumka do włosów InvisiBobble


Musztardowe jegginsy, gumka do włosów jako bransoletka

Do tego duetu wybrałam jegginsy w kolorze musztardowym, który fajnie ożywia całość. Jeśli chodzi o dodatki, postawiłam na beżową gumkę do włosów ze srebrną nitką, którą założyłam jak bransoletkę. 


Musztardowe jegginsy F&F, biały top, koszula w czarno-białą kratę, buty dark holo na grubszej podeszwie Cropp, gumka do włosów InvisiBobble

Dwie pary butów - odmienny charakter stylizacji

Ostatnim elementem są buty - nie mogłam się zdecydować, które wybrać. Obie opcje wydawały mi się ok, więc postanowiłam wziąć obie pary i pokazać w ten sposób, jak dodatki potrafią odmienić stylizację.

 

Musztardowe jegginsy F&F, biały top, koszula w czarno-białą kratę, buty dark holo na grubszej podeszwie Cropp, gumka do włosów InvisiBobble

Jasnoszare tenisówki vs buty dark holo na grubszej podeszwie

Opcja pierwsza to jasnoszare tenisówki. Dzięki nim stylizacja zyskuje lekkość, w sam raz na wiosnę. Natomiast drugi wybór to buty dark holo na grubszej podeszwie. Są one masywne i sprawiają, że outfit zyskuje charakteru.

 

Musztardowe jegginsy F&F, biały top, koszula w czarno-białą kratę, buty dark holo na grubszej podeszwie Cropp, gumka do włosów InvisiBobble

***

Którą wersję stylizacji wolisz?

3 komentarze:

  1. z tymi drugimi butami podoba mi się bardziej, buty na prawdę sporo zmieniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że dałaś znać, którą stylizację wolisz. ;) Ja nie mogłam się zdecydować. :D To prawda, buty robią ogromną różnicę. ;)

      Usuń
  2. Ależ mi się podoba ta stylizacja. To połączenie kolorów jest zacne ❤️ W obu wersjach wyglądasz super ale z drugimi butami to już totalnie wymiatasz ❤️

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń