8 kwietnia 2023

Co ubrać na wielkanocne śniadanie? I Wesołego Alleluja, pisanki i życzenia

Co założyć na wielkanocne śniadanie?

Hejka!

Wielkanocna stylizacja, jak ozdobić pisanki... Zapraszam!

 

Dziś Wielka Sobota, co oznacza, że Wielkanoc już bardzo blisko. Byłam już poświęcić pokarmy, a wcześniej ozdabiałam pisanki. To moja wieloletnia tradycja. Nie wyobrażam sobie, żeby tego zabrakło.

 

Koszyczek wielkanocny

Jak ozdobić wielkanocne pisanki?

W tym roku postawiłam na kolorowe, mieniące się kryształki. Jedno jajko ozdobiłam różowymi i zielonymi kryształkami. Drugiemu zrobiłam z kryształków taki jakby wianuszek, a ołówkiem narysowałam twarz (nie mogło zabraknąć motywu zamkniętych oczu) i uszy zajączka.


Święconka w wielkanocnym koszyczku

Trzecia pisanka przedstawia kurczaczka wykluwającego się z jajka. Ostatnia to taka modowa wersja, którą widziałabym na wybiegu. 


Wielkanocne pisanki

Podstawkę wykonałam z rolki po papierze toaletowym. Wycięłam z niej pierścień, który okleiłam dwustronną taśmą klejącą i owinęłam zieloną krepiną. Na podstawkę położyłam jajko, do którego przykleiłam kokardkę znalezioną w domu.

 

Wielkanocna pisanka

 

Wielkanocna stylizacja: co założyć na wielkanocne śniadanie?


Biała koszula z czarną wstążką Cropp, jasnoniebieskie jegginsy Pepco, jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp, fioletowa bransoletka z koniczynką

Biała koszula z czarną wstążką, jasnoniebieskie jegginsy, jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie

Tworząc stylizację wielkanocną, postawiłam na jasne kolory. Wybrałam białą koszulę z czarną wstążką, którą zawiązałam na kokardkę. Dobrałam do niej jasnoniebieskie jegginsy i jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie.

 

Co ubrać na Wielkanoc?

 Jasnofioletowa marynarka

Na górę założyłam pudełkową marynarkę również w jasnym odcieniu fioletu, przez co fajnie zgrała się z butami. 

 

Jasnofioletowa bransoletka ze złotą koniczynką

Fioletowa bransoletka ze złotą koniczynką

Ostatnim elementem jest jasnofioletowa bransoletka ze złotą koniczynką z wygrawerowaną nazwą mojego bloga. 

 

Biała koszula z czarną wstążką Cropp, jasnoniebieskie jegginsy Pepco, jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp, fioletowa bransoletka z koniczynką

Bardzo podoba mi się połączenie jasnego niebieskiego, jasnego fioletu i bieli z czarnym akcentem. Kojarzy mi się (w sumie ciężko mi powiedzieć czemu) z zającem wielkanocnym. 

 

Biała koszula z czarną wstążką Cropp, jasnoniebieskie jegginsy Pepco, jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp, fioletowa bransoletka z koniczynką, jasnofioletowa marynarka Reserved
 

Inne propozycje wielkanocnych stylizacji znajdziesz w poniższych wpisach:

🐇 Co ubrać na Wielkanoc? I Stylizacja na wielkanocne śniadanie

🐇 Stylizacja- inspiracja: Daisy I Outfit na Wielkanoc

🐇 W co się ubrać na Wielkanoc? I Koszula w paski i jasnoróżowe jeansy

🐇 Pastele na Wielkanoc


Na koniec chcę złożyć Ci wielkanocne życzenia. Błogosławionych, radosnych, zdrowych, spędzonych tak, jak tego pragniesz Świąt Wielkanocnych i mokrego Śmigusa - Dyngusa! 🐣🐰🐑💦🌷

 

Wielkanocne życzenia 2023

Radosnego Alleluja!


***

Ozdabiasz samodzielnie pisanki?

Celebrujesz tradycję święcenia pokarmów? 

Co planujesz włożyć na wielkanocne śniadanie? 

6 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja, wesołych świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. Dziękuję. <4
      Wesołego Alleluja! <3

      Usuń
  2. Hejka Moniś❤️

    Wesołego Alleluja Kochana! 🐣

    Ja ozdobiłam pisanki w owijki termokurczliwe. Kiedyś jak chodziłam do szkoły pamiętam, że w różne sposoby ozdabialiśmy jajka, mama mi zawsze wydmuszki robiła :)

    Kochana pięknie ozdobiłaś swoje pisanki. Koszyczek też śliczny, ja co roku celebruję świecenie pokarmów :)

    Przepiekna stylizacja, podoba mi się połączenie kolorów, wyszło bardzo wiosennie i uroczo. Ja na wielkanocne śniadanie ubrałam sweterek i czarne spodnie :)

    Zdrowych wesołych świąt wielkanocnych, dużo radości i samych szczęśliwych chwil ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ❤️

      Radosnego Alleluja! 🐣🐣🐣

      Też kiedyś zdarzało mi się ozdabiać pisanki w ten sposób. ;)

      Dziękuję. <3 Super, że tez święcisz pokarmy. <3

      Dziękuję za komplement. ;* O, fajne połączenie. ;)

      Błogosławionych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego! ;*

      Usuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Śliczna stylizacja! Piękna! Ja ubrałam czarną spódnicę z srebrnym wzorkiem i czarną bluzkę taką lekko błyszczącą :) A w drugi dzień świąt to już normalnie w dresach :D
    Moja mama maluje jaka łupkami z cebuli, ja lubię standardowe barwniki w tym roku używaliśmy też naklejek, widziałam fajny filmik z brokatowymi jajami ale to już w przyszłym roku spróbuję je zrobić :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Klaudio! ;)

      Dziękuję Ci bardzo. <3 Fajnie, że postawiłaś podczas świąt zarówno na elegancję, jak i luz. :D
      Wow! Brokatowe jajka?! To musi wyglądać cudownie! <3
      Buziaki! ;*

      Usuń