2 kwietnia 2023

Podsumowanie miesiąca: marzec 2023

Hejka!

Zapraszam Cię na wspomnienia z marca.

 

Palma bije, nie zabije, za sześć noc - Wielkanoc! Byłam dziś poświęcić palmę, zrobiłam wielkanocne DIY, które pojawi się niebawem na blogu. Możesz uwierzyć, że za kilka dni święta? Marzec za nami, wczoraj powitaliśmy kwiecień. Ciekawe, co przyniesie. Tymczasem zapraszam Cię na podsumowanie zeszłego miesiąca.

 


 

Dzień Kobiet

Święto kobiet minęło mi bardzo przyjemnie. Z tej okazji stworzyłam wpis z 8 pomysłami, jak ciekawie spędzić ten dzień. Wzięłam też udział w pogadance u Iwetty. Bardzo dziękuję za zaproszenie.

 

Zima wiosną

Powiedzenie w marcu jak w garncu  sprawdziło się w 100%. Jednego dnia potrafił padać deszcz, śnieg, a na końcu zaświeciło słońce. Pogoda zmieniała się nieprzewidywalnie.

 


 

Jeszcze więcej wiosenny kwiatuszków

Najwięcej zdjęć w galerii mojego telefonu wykonanych w marcu stanowią fotografie wiosennych kwiatów. Uwielbiam je podziwiać i uwieczniać.

 

Lightning McQueen in real life car

 

Zygzak McQueen w prawdziwym życiu

Kojarzysz film animowany Auta, którego głównym bohaterem jest ambitny samochód wyścigowy Zygzak McQueen? Ostatnio przypadkiem natknęłam się na identyczny pojazd. Nie mogłam w to uwierzyć! Zobaczyć na żywo auto, które zna się z bajki - coś niesamowitego.



 

Wojskowe klimaty

W marcu miałam okazję wybrać się na targi wojskowe. Nie jestem fanką wojskowych klimatów, ale taka okazja nie zdarza się codziennie, więc się skusiłam. Można było zobaczyć wojskowe pojazdy, m.in. czołg Leopard, wóz sanitarny, porobić sobie zdjęcia na quadzie, motorze (wspólnie z żołnierzami, którzy chętnie pozowali), przymierzyć wyposażenie wojskowe. Było to bardzo ciekawe doświadczenie.

 


 

Podwójna tęcza

Nieprzewidywalna pogoda i deszcze miały jednak swoją dobrą stronę. Na niebie pojawiła się podwójna tęcza, którą udało mi się uwiecznić. Zdjęcie niestety nie oddaje jej piękna.

 

 

Bałwanek/ uśmiechnięty śmietnik/ mała sówka

 

⛄ Zimę pożegnałam z pięknym bałwankiem ozdobionym cekinami.

😊 Gdy po drodze natykasz się na uśmiechnięty śmietnik, wiesz, że to będzie dobry dzień.

🦉 Do mojej sówkowej rodzinki dołączyła przeurocza, różowa sówka z diamencikami. Uwielbiam!

 

 

Co mi w duszy grało?

Tym razem na mojej playliście znalazły się głównie utwory po angielsku i po polsku. Pojawił się tez hiszpański akcent.

 

Victoria Justice - Last Man Standing

 

Cieszę się, że Victoria wydała nową piosenkę, która stanowi zapowiedź jej debiutanckiego albumu. Nie mogę się doczekać kolejnych nutek od niej. A ta ma bardzo przyjemny klimat.

 


Bryska - Kraksa 


Gdy usłyszałam tę piosenkę po raz pierwszy w radio, myślałam, że śpiewa ją Marie (jakoś skojarzyła mi się z jej utworem Pada). Bardzo fajna nuta.

 

 

Holy Molly - Twinkle Twinkle

 

Piosenka wpadła mi w ucho od pierwszego przesłuchania. Jest uzależniająca. Wydaje mi się, że tytuł może być nawiązaniem do popularnej angielskiej kołysanki Twinkle, Twinkle Little Star.

 

 

Trzech Króli - Fatamorgana


Ta piosenka ma niesamowitą energię. Qry, Bartek Kubicki i Przemek Pro stworzyli ją podczas podróży Fiatem Multiplą do Afryki.



Genzie - Twój Wzrok (Hania x Świeży)


 Kolejna piosenka influencerów. Delikatna i urocza nuta.



Lil KAM - Frat Boy 


Fajna nuta. Skojarzyła mi się z książką pod tym samym tytułem, którą ostatnio przeczytałam.

 

 

Gilda - Corazon Valiente I Disco Completo



Nie mogło zabraknąć hiszpańskich rytmów cumbii.

 


Blog 

W marcu mojego bloga odwiedziło więcej osób niż w poprzednich miesiącach, co bardzo mnie ucieszyło. Najchętniej komentowane okazały się wpisy: 8 pomysłów, jak ciekawie spędzić Dzień Kobiet, Stylizacja-inspiracja: Blair Waldorf oraz Podsumowanie lutego. Ubył mi jeden obserwator, ale mimo tego jestem zadowolona z tego, jak minął mi marzec na blogu.

 

*

Życzę Ci wspaniałego kwietnia i przyjemnego odliczania do Wielkanocy!

🌷🐣🌞

 

***

 Jak wspominasz marzec?

8 komentarzy:

  1. Miłe wspomnienia :) Życzę jeszcze bardziej udanego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Moniczko ❤️

    Ale fajny marzec miałaś ❤️ Dzień Kobiet i ja mile wspominam :) U mnie tak jak u Ciebie pogoda w marcu była szalona i nieprzewidywalna :) W sumie teraz też pada śnieg, mam nockę w pracy i tak patrzę za okno jej jaka zima się robi :D No ale " Kwiecień plecień..."

    Miło tak zobaczyć uśmiechnięty śmietnik :D Od razu dzień staje się lepszy. Sówka urocza, zresztą balwanek też. Wiosenne kwiaty kocham ❤️ Najbardziej tulipany, uwielbiam ich bukiety w różnych pomieszczeniach w domu :)

    Miłego odliczania do świąt wielkanocnych Ci życzę, radości na kwiecień Kochana ❤️❤️❤️

    I dużo słońca 🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Masz, rację, kwiecień rządzi się swoimi prawami. :D

      Buziaki! ;*

      Usuń
  3. Fakt szybko mineło, ale w sumie się cieszę! Od kwietnia już zaczyna się taki fajny czas w roku - głównie ze wzgl na święta. A w maju już będzie idealnie! :D
    Piosenek... nie znam oprócz kraksy i Twój wzrok. Nie są to utwory, które sama z siebie bym słuchała, ale Kraksa jest całkiem fajna - jak leci w radiu to myślę, że spoko :P Twój wzrok chyba słyszałam w spotify na jakiejś liście popularnych nowości czy coś w tym stylu. Ale nawet nie wiem kto ją śpiewa :D hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że podzieliłaś się swoimi odczuciami i przemyśleniami. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń