14 kwietnia 2023

Stylizacje dnia: wielkanocne klimaty

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizacyjne inspiracje.

 

Mamy piątek, a to oznacza tylko jedno - weekendu początek! :D Aby przyjemnie wkroczyć w nadchodzący dwudzionek, zebrałam stylizacje z ostatniego czasu. Zapraszam!

 

 

Koronkowe love

 

Różową koronkową bluzkę z baskinką zestawiłam z granatowymi jeansami oraz jasnofioletowymi butami na grubszej podeszwie. Smaczku dodaje całości różowe bransoletki z białymi elementami, które dostałam od Zajączka. Bardzo mi się podobają.

 

 

Z forsycją w tle

Białą bluzkę z granatowymi rękawami 3/4 połączyłam z jegginsami oraz fioletowymi sneackersami na różowej podeszwie. Do takiego zestawu dodałam różowo-granatową chustę z chwościkami.

 

 

Róż & beż



Moja ulubiona różowa bluza w połączeniu z beżowymi jeansami oraz fioletowymi sneackersami na różowej podeszwie. Całość dopełnia jasnofioletowa bransoletka ze złotą koniczynką z wygrawerowaną na niej nazwą mojego bloga.

 

 

Palma bije, nie zabije...

 

Stylówka z kolorową palmą, bo z Niedzieli Palmowej. Jasnoszarą bluzę z napisem Denver USA Colorado połączyłam z czarnymi jegginsami i butami dark holo na grubszej podeszwie. Stylizację dopełniłam czarną bransoletką ze złotym ptaszkiem i różową kokardą, którą wpięłam we włosy.



Koronkowe love vol. 2


Biała koronkowa bluzka z baskinką, czarne jegginsy oraz srebrne brokatowe buty na grubszej podeszwie. Do tego zestaw trzech różowo-białych bransoletek oraz bordowa kokarda we włosach.

 

 

Limonka i dark holo

 

Limonkowa bluza, granatowe jegginsy, buty na grubszej podeszwie w stylu dark holo oraz złota bransoletka z motywem nieskończoności. Stylówka gotowa!

 

 

 Z koszyczkiem

 

Stylizacja z  koszyczkiem z  Wielkiej Soboty. Wybrałam brzoskwiniową kurtkę, granatowe jeansy oraz jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie. Całość dopełniłam różowo-granatową chustą z chwościkami. W zeszłym roku byłam święcić pokarmy w lekkim płaszczyku, a teraz nie obyło się bez cieplejszej kurtki. Wiosno, gdzie się podziałaś?

 

***

Jakie kolory wybierasz najczęściej w swoich stylizacjach?

7 komentarzy:

  1. Z niedzieli palmowej mi się bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja najbardziej lubię kolor czarny jednak zawsze dodaję do niego jakieś inne kolory, świetne stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że starasz się ożywić stylizację jakimiś kolorami. ;) Dzięki bardzo. <3

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam trzy takie kokardy: różową, jasnoniebieską i bordową. <3

      Usuń
  4. Wszystkie stylizacje są śliczne. Ale różowa bluza to mnie zauroczyła na maksa. Ślicznie byłaś ubrana też na Niedzielę Palmową i na świecenie pokarmów. Ty zawsze ślicznie wyglądasz ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń