18 lipca 2021

Czym się różni liliowy od lawendowego? I Wakacyjny total look

Fioletowy total look

Hejka!

Zapraszam Cię na letnią stylizację w odcieniach jasnego fioletu.

 

 

Pogoda dopisała, więc mogłam się wybrać na zdjęcia w plenerze. Jako sceneria ponownie moja ulubiona kukurydza.  Ależ urosła przez tydzień. Ostatnio wciągnęłam się w serial Krawcowa z Madrytu. Jest to hiszpańska produkcja składająca się z 17 odcinków. Na pewno pojawi się w kolejnej Strefie Kinomaniaczki. Najchętniej nie robiłabym nic innego, tylko pochłaniała kolejne odcinki, ale post sam się nie napisze. 😄

 

Fioletowa spódnica z guzikami House, fioletowa bluzka Cropp, brązowa bransoletka z muszelkami, złoty choker Sinsay, różowe espadryle Aldi, różowy pasek Sinsay, okulary przeciwsłoneczne serca Sinsay


Fioletowy total look

Dzisiejsza stylizacja to total look w wakacyjnym klimacie. Postawiłam na pastelowe odcienie fioletu, które są w tym roku bardzo popularne. 

 

Fioletowa, trapezowa spódnica House, fioletowy T-shirt Cropp, różowe espadryle Aldi, okulary przeciwsłoneczne w kształcie serc Sinsay

 

Czym się różni liliowy od lawendowego?

Istnieje dużo odcieni fioletu. Obecnie triumfy święcą jego delikatne, pastelowe wersje. Liliowy i lawendowy są często używane zamiennie, jednak są to dwa różne odcienie. Lawendowy jest chłodniejszy, to jasny fiolet z domieszką niebieskiego, natomiast liliowy to ciepły odcień, gdyż zawiera w sobie róż.

 

Fioletowy total look w wakacyjnym wydaniu

 

Z jakimi kolorami łączyć lawendowy/liliowy?

Jasne odcienie fioletu będą się dobrze prezentowały z bielą, czernią, jeansem, złotem, srebrem, innymi pastelami, jak, np. błękitny. Ciekawą opcją będzie zestawienie go z mocniejszymi barwami, np. fuksją.

 

Letnia, wakacyjna stylizacja - lawendowy/liliowy total look na tle kukurydzy

Inne propozycje stylizacji z liliowymi elementami znajdziesz poniżej:

🠊 Jak nosić liliowy, najmodniejszy kolor sezonu?

🠊 Stylizacja - inspiracja: współczesna Arielka

🠊 Fiolet & jeans

 

Jak nosić jasny fiolet/liliowy/lawendowy?


Liliowa bluzka, lawendowa spódnica, różowy pasek, espadryle

Liliową bluzkę z krótkim rękawem i kieszonką połączyłam z lawendową, trapezową spódniczką zapinaną na guziki. Są to moje wyprzedażowe zdobycze z Cropp'a i House'a.  Spódniczka przywodzi mi na myśl klimat lat 90. i serial Słodkie zmartwienia. Pamiętasz tę produkcję? Oglądałam ją, gdy byłam w podstawówce. Emitowali ją kiedyś w wakacje.

 

Brązowa bransoletka z muszelkami

Aby coś się w stylizacji zadziało i by podkreślić talię, wybrałam różowy pasek. Na stopy powędrowały espadryle w kolorze różowego złota, które fajnie zgrały się z paskiem.

 

Złoty choker z kółeczkami Sinsay, brązowy rzemyk

 

Letnie dodatki: bransoletka z muszelkami, okulary przeciwsłoneczne, choker

Wakacyjnego charakteru nadały całości dodatki: brązowa bransoletka z muszelkami oraz okulary przeciwsłoneczne w kształcie serca. Pojawiły się już na blogu przy okazji stylizacji inspirowanej ubiorem Darlene Alderson (siostry głównego bohatera serialu Mr. Robot). Jeśli chodzi o naszyjnik to tym razem wybrałam złoty choker z kółeczkami oraz brązowy rzemyk (chciałam, żeby nawiązywał kolorystycznie do bransoletki).

 

Fioletowa spódnica, fioletowy T-shirt, bransoletka z muszelkami

***


Co sądzisz o stylizacji?

Lubisz jasne odcienie fioletu?

 

13 komentarzy:

  1. Bliższy mi jest liliowy kolor, choć muszę przyznać, że rzadko używam odcieni fioletowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liliowy przez to, że cieplejszy, jest bardziej optymistyczny. ;)

      Usuń
  2. Cześć Moniko! :)

    Piękne zdjęcia to mogę rzec na początek :) Iście wakacyjny klimat :)

    Uwielbiam liliowy kolor :) W tym kolorze mam dres, a także koszulkę ze stójką :) W tym roku nieźle opanował on sklepy i serca wielu dziewczyn :)

    Śliczna spódniczka :) Bardzo mi się podobają takie trapezowe z guziczkami, ja bym chciała sobie kupić taką ale klasyczną dżinsową :) Fajnie by było :)

    Moniko cóż więcej mogę dodać wyszło naprawdę dziewczęco i pięknie! :)

    Słoneczne pozdrowienia przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ;)

      Dziękuję Ci za docenienie zdjęć. ;)

      Oj, tak. Liliowy można znaleźć teraz dosłownie wszędzie. :D

      Uwielbiam tę spódniczkę. Najchętniej nosiłabym ją codziennie. :D Już od dłuższego czasu marzyła mi się taka. ;) Klasyczna też byłaby super!

      Dziękuję i też przesyłam słoneczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się oba kolory :) Zarówno gdy mowa o ciuszkach jak i kwiatach w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Ja lubię niemal wszystkie odcienie fioletu, zwłaszcza gdy mówimy o kolorach jasnych i pastelowych :) Wyglądasz wspaniale w tej stylizacji! Uroczo i słodko :) To styl, który uwielbiam :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Klaudio! ;)

      Pastelowy fiolet jest jednym z moich 4 ulubionych kolorów. <3

      Dziękuję Ci bardzo, Kochana! ;*

      Buziaki! ;*

      Usuń