14 września 2023

Jeansowa sukienka w letnim wydaniu

Hejka!

Zapraszam Cię na nową stylizację.

 

Ostatnie upały sprawiły, że czuć było pełnię lata. Dziś nieco się ochłodziło, ale wciąż jest ciepło i właśnie na taką pogodę nada się stylizacja, którą przygotowałam.

 

 

Jeansowa sukienka, espadryle z cekinami, torebka ze znakiem nieskończoności

Wybrałam jeansową sukienkę. Aby prezentowała się ciekawiej, podwinęłam rękawy. Dobrałam do niej różowe espadryle z cekinami, a także plecioną torebkę ze złotym znakiem nieskończoności.

 

 

Różowa spinka kwiat

Włosy zebrałam w koński ogon i przyozdobiłam jasnoróżową spinką w kształcie kwiatka. Jest to pamiątka z miejsca, w którym spełniłam swoje marzenie.

 

🌸 Propozycje innych fryzur z wykorzystaniem tej ozdoby znajdziesz we wpisie: 5 pomysłów na fryzury z klamrą do włosów - spinka kwiat.

 

 

Trzy złote bransoletki

Stylizację dopełniłam trzema bransoletkami: z kwiatkiem, napisem love oraz gałązką. Znalazłam je w Pepco.

 


***

Co sądzisz o stylizacji?

Lubisz ozdoby do włosów? Jakie najczęściej wybierasz?

4 komentarze: