29 września 2023

Stylizacje dnia: jeszcze w letnim klimacie

Hejka!

Zapraszam Cię na modowe inspiracje.

 

Od tygodnia mamy oficjalnie jesień, ale na szczęście lato nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa i popołudniami możemy cieszyć się ciepełkiem. Co prawda pogoda ma się trochę popsuć w weekend, ale październik zapowiada się w miarę ciepło.

 

 

Wakacje w marynarskim stylu

 

Wybrałam białą bluzkę w paski z rękawami w formie falbanek. Dobrałam do niej ciemnoszarą spódniczkę o kroju litery A oraz beżowe sandałki z diamencikami. Całość dopełniłam słomkowym kapeluszem z czarną wstążką oraz bransoletką z perełkami utrzymaną w nadmorskim klimacie.

 

 

W miejskiej dżungli


T-shirt w odcieniu butelkowej zieleni zestawiłam z jasnymi spodniami z motywem kwiatów i liści palmowych. Dodałam beżowe sandałki z kryształkami, słomkowy kapelusz z czarną wstążką, minimalistyczne złote bransoletki oraz plecako-worek z wakacyjnym nadrukiem. Włosy przyozdobiłam różową spinką kokardą.

 

 

Słodko i uroczo

 

Postawiłam na jasnoróżową sukienkę w kwiaty i motylki. Tym, co ją wyróżnia jest kokardka w talii. Dobrałam do niej beżowe sandałki oraz dwie złote bransoletki.

 

 

Lovely gift

 

Kolejny outfit składa się z białego T-shirtu w paski z napisem You're my lovely gift, granatowych jeansów o długości 7/8 i beżowych sandałków. Całość dopełniłam bransoletką z perełkami oraz torebką w kształcie aparatu.

 

 

Elegancja na zamkowej wieży

 

Jasnoniebieską sukienkę w kwiaty o kopertowym kroju wybrałam na zwiedzanie Zamku Książąt Oleśnickich. Zestawiłam ją z beżowymi sandałkami z mieniącymi się kryształkami, niebieską bransoletką ze złotym napisem love, słomkowym kapeluszem z czarną wstążką, a we włosy wpięłam jasnoniebieską spinkę - kokardę.

 

 

Wakacyjna wyprawa

 

Zwykła, wygodna stylizacja na minione wakacyjne/ letnie dni. Wybrałam biały T-shirt w paski (te paski coś mnie przyciągają) z napisem Kiss i śladem ust, granatowe krótkie spodenki oraz różowe japonki. Jako bransoletka posłużyła mi beżowa gumka do włosów poprzetykana błyszczącą nitką. Jak wakacyjny klimat to nie mogło zabraknąć plecako-worka z palmą na wyprawy.

 

 

Floral look

 

Ostatnią propozycją stylizacji jest granatowa sukienka w kwiaty. Ma ona długi rękaw, więc jesienią też się dobrze sprawdzi (z odpowiednimi dodatkami). Dobrałam do niej różowe espadryle z cekinami oraz złotą bransoletkę z gałązką.

 

***

Która stylizacja jest najbardziej w Twoim stylu?

3 komentarze:

  1. Bardzo spodobały mi się sukienki ostatnia granatowa (choć wyglądała mi na czarną :D) i niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacje, pogoda nadal letnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne stylizacje! Najbardziej podoba mi się stylizacja numer 2 i 3 :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń