12 sierpnia 2023

5 pomysłów na fryzury z klamrą do włosów - spinka kwiat

5 pomysłów na fryzury z klamrą/spinką do włosów

Hejka!

Jak upiąć włosy klamrą?

 

Szylkretowe klamry do włosów święciły tryumfy w latach 90. XX w. Znów wracają tylko w nieco odświeżonej formie. We wpisie Brzoskwiniowa sukienka i spinka kwiat wspomniałam, że wszelkie klamry/ spinki do włosów, zwłaszcza te w kształcie kwiatka są bardzo popularne. Sama zaopatrzyłam się w dwie - różową i fioletową, które stanowią radosny akcent na włosach. Pomyślałam, że warto wykorzystać ten trend i stworzyć wpis z propozycjami fryzur z wykorzystaniem tych spinek. Przygotowałam więc 5 pomysłów na fryzury ze spinką w kształcie kwiatu.

 

Kok z klamrą w kształcie kwiatka

Kok z klamrą do włosów

To chyba najprostsza i najszybsza propozycja. Wystarczy zebrać włosy i zwinąć je w ślimaczka, a następnie spiąć spinką. Tę fryzurę noszę bardzo często po domu. Sprawdza mi się też świetnie podczas upałów.

 

 

Koński ogon ze spinką w kształcie kwiatka

Koński ogon z klamrą do włosów

 

Kolejna błyskawiczna fryzura. Zbierz włosy i zepnij je spinką przy głowie. Jeśli chcesz mieć pewność, że uczesanie wytrzyma długie godziny, zanim zepniesz włosy spinką, zwiąż je gumką.

 

 

Jak pani Weronika ze spinką kwiatem

Fryzura Jak pani Weronika z klamrą do włosów

 

O tej fryzurze pisałam już we wpisie 3 szybkie, łatwe i wygodne fryzury. Jej nazwa wzięła się od pani przedszkolanki, która mi ją robiła. Tak mi się ona spodobała, że prosiłam potem mamę, żeby zrobiła mi taką samą. Wydziel dwa pasma włosów (po jednym z każdej strony) i złącz je na środku przy pomocy spinki. Gotowe!

 

 

Francuski twist z dwiema klamrami

Fryzury z klamrą do włosów - spinka kwiat

 

Fryzurę tę podpatrzyłam na IG Basi Kaszuby. Jak ją wykonać? Zbierz włosy tak, jakbyś chciała zrobić koński ogon, a następnie je skręć i skieruj w górę. Przypnij jedną spinkę u dołu, a koniec włosów zawiń w dół i przymocuj drugą spinką. Może się to wydawać nieco skomplikowane, ale wcale takie nie jest, a fryzura prezentuje się bardzo efektownie.

 

 

Monikorogi z klamrami kwiatami

Koczki z klamrami do włosów

 

Na koniec najbardziej radosna i szalona propozycja. Podziel włosy na dwie części. Czas zrobić pierwszy koczek. Zwiąż jedną część włosów małą gumeczką (taką do warkoczyków) w ten sposób,  żeby zostawić banieczkę. Pozostałe włosy okręć wokół niej. To samo zrób z drugą częścią włosów. Oba koczki ozdób spinkami kwiatami. Możesz też stworzyć koczki, po prostu zwijając włosy w ślimaczka i przypinając spinkę.

 

To już wszystkie moje propozycje na fryzury ze spinką/ klamrą kwiatem. Do ich wykonania możesz użyć zwykłych ozdób, ale takie o ciekawym kształcie fajnie ożywią uczesanie.

 

***

Używasz spinek/klamer do włosów? 

Co sądzisz o moich propozycjach fryzur?

4 komentarze:

  1. W tej 1 wyglądasz super! Rzadko wgl takie nosisz, mam wrażenie, że raczej pokazujesz się w rozpuszczonych :) Ja właśnie bardziej lubię różne upięcia, rozpuszczone mega rzadko i na pewno nie w trakcie upału :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne fryzury i urocze klamry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te klamry, fryzury również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworzyłaś naprawdę bardzo fajne fryzury. A klamerki są urocze :) Pięknie tak radośnie 😍

    Pozdrawiam serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń