5 września 2023

Tiulowa spódniczka, T-shirt z napisem i japonki

Hejka!

Zapraszam Cię na nową stylizację.

 

W niedzielę skończyłam czytać trylogię The Chain, a dziś w końcu przyszła do mnie szósta runda Extinguish the heat Pizgacza. Okazało się, że jednak nie będzie to ostatnia część - fajnie, bo to oznacza więcej Nathaniela i Victorii.

 


Po zeszłotygodniowym ochłodzeniu chyba lato sobie o nas przypomniało, bo zrobiło się cieplej. Cieszę się z tego, bo będę mogła jeszcze chwilę pochodzić w letnich stylizacjach, które tak bardzo lubię. Oto jedna z nich.

 


Niedawno stworzyłam wpis o tym, jak nosić tiulową spódniczkę na co dzień.  Dziś ponownie wykorzystałam tę część garderoby, tylko z innymi elementami.

 


Tiulowa spódniczka, T-shirt z nadrukiem

Jasnoszarą tiulową spódniczkę zestawiłam z jasnoróżowym T-shirtem z literą A i napisem You are awesome, amazing and adorable.  Bardzo budujący przekaz. Wpuściłam ją do środka spódnicy, by podkreślić gumkę poprzetykaną srebrną nicią. 

 


Bransoletka z pereł, japonki

Stylizację dopełniłam bransoletką z pereł, a na stopy włożyłam japonki, które przełamują elegancki charakter outfitu. Zależało mi na wygodzie.

 

Inne propozycje wystylizowania tiulowej spódniczki znajdziesz w poniższych wpisach:

👗 Stylizacja z nutką romantyzmu: bluzka z falbankami, tiulowa spódniczka

👗 Jak nosić koszulę bez rękawów? I Koszula w kropki, tiulowa spódniczka

👗 Graficzny T-shirt z palmami, tiulowa spódniczka

👗 Jak łączyć sportowe i eleganckie ubrania? I Bluza i tiulowa spódniczka 


***

Co sądzisz o stylizacji?

2 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, spódnica i bransoletka śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka :) Ja wybieram klasyczne klapki japonek nie lubię :D Ale wyglądasz ślicznie i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń