11 maja 2024

Jak nosić koronkową sukienkę? I Wiosenna stylizacja

Hejka!

Szukasz pomysłu, z czym połączyć koronkową sukienkę? Zerknij i daj się zainspirować!

 

Po wojażach przyszedł czas na powrót do modowych klimatów.  Ostatnimi czasy było bardzo ciepło i słonecznie, stąd też uaktywniła się moja wena do tworzenia stylizacji. Tym razem odkopałam sukienkę, którą, jeśli dobrze pamiętam, miałam tylko raz, podczas Wigilii. Także przyszła pora by ujrzała światło dzienne.

 


 

Jak nosić koronkową sukienkę?

Z koronkową sukienką można stworzyć nie tylko romantyczny look, ale także codzienną stylizację. Fajnie sprawdzi się ona niezależnie od pory roku. Z racji tego, że tego typu sukienka jest ozdobna sama w sobie, warto zachować umiar, dobierając do niej dodatki, by nie przyćmić jej uroku. Do koronkowej sukienki fajnie sprawdzą się nie tylko eleganckie buty, ale i tenisówki. Zerknij do tego wpisu i przekonaj się sama: Jak nosić tenisówki do sukienki? I Pierwsza sesja w słonecznikach.




Koronkowa sukienka w romantycznym wydaniu

Wybrałam granatową koronkową sukienkę z krótkim rękawem. Upolowałam ją kilka lat temu podczas wyprzedaży w Half Price. Jako że nie ma halki, to włożyłam pod spód taką w kolorze białym, dzięki czemu koronkowe kwiaty wyróżniają się na jej tle. 

 


 

Czarne baleriny, czarna torebka w kształcie serca

Dobrałam do niej czarne baleriny z kokardkami i złotymi kółeczkami. To najwygodniejsze baleriny, jakie mam. Dodatkowo dzięki dziurkom są przewiewne, więc mimo iż za czarnym nie przepadam, bardzo je lubię i często wybieram. Stylizację dopełniłam czarną, pikowaną torebką w kształcie serca. Uwielbiam takie urocze akcenty.

 


 

Granatowa spinka kokarda, różowa i złota bransoletka z sercem

We włosy wpięłam granatową spinkę kokardę ze złotym motywem gwiazd. Gdyby słodyczy było za mało, dodałam jasnoróżową oraz złotą bransoletkę z serduszkiem.

 

Inne stylizacje z koronkową sukienką znajdziesz poniżej:


👗 Nietypowy sposób na sukienkę

👗 Śnieżna biel

👗 Miętowo mi

 

***

Posiadasz w swojej szafie koronkową sukienkę?

Jeśli tak, to w jaki sposób lubisz ją stylizować?

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna na sukienka. Tak mam jedną koronkową, ale właśnie musiałam ją zachować bo jest teraz na mnie sporo za duża. Dieta przyniosła efekty 😁
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że sukienka Ci się spodobała. ;) Super, gratuluję samozaparcia i tego, że dieta przyniosła efekty! <3
      Dziękuję i też ślę pozdrowienia!

      Usuń