12 maja 2020

Nietypowy sposób na sukienkę

Biała koronkowa bluzka, różow spódnica z kokardką, bransoletka z kółeczkiem

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację z sukienką w roli bluzki. 


Biała bluzka- sukienka Cubus, różowa spódnica z kokardką Belle Poque, bransoletka z kółeczkiem Sinsay, czarne baleriny z kokardkami Loft37

Pomysł na nietypowe wykorzystanie sukienki


Po ostatnim przeglądzie instagramowych profili przychodzę z kolejną stylizacją, z której nie ukrywam, jestem bardzo zadowolona. Pomysł na nią wpadł mi do głowy, gdy położyłam się spać. Nie chcąc go zaprzepaścić, zebrałam się w sobie i go zapisałam. Na szczęście mam biurko obok łóżka, więc nie był to nadludzki wyczyn. Inspiracją do dzisiejszej stylizacji był jeden z outfitów Charlize Mystery, które pokazuje w ramach akcji #tydzienzcharlize na swoim Insta Story.

Biała koronkowa góra, różowa spódnica Belle Poque,



Biała sukienka jako bluzka


Bazą stylizacji uczyniłam białą sukienkę z koronkową górą. Bliżej możesz jej się przyjrzeć w tym wpisie.  Zwykle sukienki zestawiamy z jakimś okryciem wierzchnim, np. kurtką jeansową, ramoneską lub koszulą. Często też nosimy je solo. Natomiast tym razem postanowiłam przełamać ten schemat, sukienkę potraktowałam jak bluzkę i połączyłam z różową spódnicą w stylu vintage.  

Biała bluzka, różowa spódnica z kokardką w stylu vintage, czarne baleriny z różowymi kokardkami


Różowa spódnica z kokardką

Spódnicę pokazywałam już w duecie z granatową koszulą. Pod spódnicę założyłam halkę petticoat, by nadać jej objętości i aby sukienka szczególnie się nie odznaczała. Z jednej strony było to dobre posunięcie, bo uzyskałam pożądany efekt. Z drugiej z kolei, przez ten zabieg, za szeroka na mnie w pasie spódnica zaczęła się zsuwać, gdyż góra halki jest śliska.  


Biała sukienka jako bluzka, różowa spódnica, spinka z perłami, złota bransoletka z kółeczkiem


Paski materiału oczywiście zawiązałam na mocniejszą kokardkę, ale niewiele to dało. Pomogło dopiero tymczasowe połączenie sukienki i spódnicy za pomocą małych agrafek. Nie było idealnie, ale wystarczająco dobrze. Myślę, że gdybym nie włożyła petticoat, to spódnica lepiej trzymałaby się w miejscu (zależało mi na tym, by nie było widać łączenia koronkowej góry z dołem sukienki), gdyż dół sukienki jest matowy.

Spinka z perłami, biała bluzka, rózowa spódnica


Czarne baleriny z kokardkami, bransoletka z kółeczkiem, pierścionek z kółkiem, złoty medalik, spinka z perłami

Tym razem na stopach nie zobaczysz już szarych balerin (w końcu jakaś odmiana 😃), a czarne z różowymi kokardkami. Myślę, że te różowe akcenty świetnie zgrywają się ze spódnicą. 

Czarne baleriny z różowymi kokardkami Loft37, Biedronka


Jeśli chodzi o dodatki, to nie ma ich dużo. We włosy wpięłam spinkę z perłami, a nadgarstek ozdobiłam złotą bransoletką z kółeczkiem


Złota bransoletka z kółeczkiem Sinsay


Na palec włożyłam natomiast pierścionek z kółkiem, żeby pasował do bransoletki. Na szyi pozostawiłam złoty medalik.

Złoty pierścionek z kółkiem H&M


***

Co sądzisz o stylizacji?
Wystylizowałaś kiedyś sukienkę, jako bluzkę?
Korzystasz z nietypowych rozwiązań tworząc swoje stylizacje? Jeśli tak, to z jakich?

59 komentarzy:

  1. Awe, I think your style is very cute and romantic! I also like your jewelries!

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much, my dear. It's really nice to read that. ;)

      Usuń
  2. Musze przyznać, ze wygląda to ciekawie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love that skirt.Lovely outfit,thanks for sharing!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie i nigdy bym się nie domyśliła, że bluzka jest sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że też bym się tego nie domyśliła, bo na zdjęciach sukienka i spódnica wyglądają jak całość. ;) Dzięki! <3

      Usuń
  5. Ciekawy sposób, ale wyszło bardzo ładnie 😍
    Nigdy nie nosiłam sukienki jako bluzki ,i patrząc na te zdjęcia pomyślałam że to jesr sukienka 😊
    Urocze są te baleriny 😍
    Bardzo lubię Karolinę 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Lili. Cieszę się, że tak uważasz. <3
      He, he, patrząc na zdjęcia też widzę sukienkę. :D To taki sprytny myk, dla wtajemniczonych. :D Teraz wiem, kto przeczytał wpis. ;)
      Baleriny są przesłodkie, tylko nie mogę ich nosić na gołe stopy, bo mnie obcierają.
      Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! <3

      Usuń
  6. Jak uroczo! <3
    Słodziutko wyglądasz :) Bardzo mi się podoba takie połączenie sukienki ze spódnicą :)
    Zwiewnie i słodko niczym Calineczka <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Iwetto! <3 Jakie miłe porównanie. <3

      Także przesyłam Ci buziaki i moc pozytywnej energii! :*

      Usuń
  7. Szczerze mówiąc nie wpadłabym na to :) Stylizacja jest mega urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Niby nic skomplikowanego, ale też na to wcześniej nie wpadłam. :D

      Usuń
  8. eee, no fajny pomysł! Jakbym miała taką ładną spódniczkę to może, też bym coś takiego mogła stworzyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że pomysł na nietypowe wykorzystanie sukienki Ci się spodobał. ;) Dziękuję. ;)

      Usuń
  9. Pięknie to wszystko razem wygląda! Myślałam kiedyś, żeby zastąpić bluzkę sukienką, ale nie zrobiłam jednak tego, a widzę, że to spoko pomysł. Mam podobną białą koronkową sukienkę która jest mi już prawie za krótka, a więc coś wypróbuje hehe

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Paulino. <3 Super, poeksperymentuj, a być może takie połączenie Ci się spodoba? ;)

      Też przesyłam Ci serdeczne i słoneczne zarazem pozdrowienia! :*

      Usuń
  10. Sukienka niestety nie w moim stylu, ale dodatki masz do niej piękne
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to sukienka plus spódnica, ale patrząc na zdjęcia można odnieść wrażenie, że to sukienka. :D Dzięki. ;)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. Bardzo ładne balerinki :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Bo własnie moeda jets po to by się nią bawic i czerpać z niej na własne sposoby :)
    Świetnie wyszło :)
    Też kiedyś tak nosiłam :) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w punkt! Zgadzam się. ;)
      Dziękuję. <3
      O, ale fajnie. ;)

      Usuń
  13. Przyznam szczerze, że połączenie bluzki z taką spódniczką daje piorunujący efekt :D
    Super zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Bardzo Ci dziękuję za tak pozytywny odzew. :D
      Też przesyłam Ci słoneczne i serdeczne zarazem pozdrowienia! :*

      Usuń
  14. Hi.. wow how romantic is! I like the ballerina too :)
    Nice blog, would you like to follow each other?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww! Thank you for your nice words. I'm glad you like my outfit. <3

      Usuń
  15. Nie jest to co prawda mój styl, ale nosiłam kiedyś sukienkę jako bluzke :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wygląda ta kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trochę nieskromnie, ale mi też się podoba. Szczególnie dlatego, że wreszcie moje wyobrażenie pokryło się z rzeczywistością. ;)

      Usuń
  17. Piękne połączenie! Ja też na ciekawe pomysły wpadam przed snem, tylko ja mam łóżko piętrowe, dlatego trzymam na łóżku mini notesik ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 O, bardzo praktyczne rozwiązanie z tym notesikiem, bo nigdy nie wiemy, kiedy wpadnie nam do głowy super pomysł. :D

      Usuń
  18. Połączenie dziewczęce, bardzo urocze :) Dodatki, które dobrałaś mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że całość Ci się spodobała. Bardzo się cieszę i dziękuję. <3

      Usuń
  19. Bardzo urocza stylizacja :) wszystkie elementy świetnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa to miód na moje serce. <3 Bardzo Ci dziękuję. ;)

      Usuń
  20. Bardzo fajny pomysł, połączanie idealne na wiosnę, a do tego te buty są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice dress dear, very classy style, love it and flats. I follow you since now!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznam szczerze że bardzo mi się spodobała taka sukienka, lubię połączenie bieli i różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Cię zaskoczę, bo tak właściwie to sukienka i spódnica. :D Cieszę się, że to połączenie Ci się spodobało. ;)

      Usuń
  23. Nie wpadłabym na pomysł, żeby połączyć sukienkę ze spódniczką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przypominam sobie, abym w ten sposób wykorzystała sukienkę. No chyba, że jest dla mnie za krótka i funkcjonuje w formie tuniki lub właśnie bluzeczki. Twoja stylizacja jest bardzo romantyczna, świetna na randkę!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za krótka sukienka jako tunika lub bluzka to bardzo fajny patent. ;) Dziękuję. <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  25. Hi, I follow you # 207, follow back?

    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you so much Moni!! I'm so glad that you liked my new ins :) I've become quite fun of bows lately, hehehe. Happy weekend to you too! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń