18 lipca 2022

Jak nosić tenisówki do sukienki? I Pierwsza sesja w słonecznikach

Miętowa, koronkowa sukienka Cropp, jasnoróżowa, jeansowa kurtka Sinsay, tenisówki ombre, torebka koszyk z symbolem nieskończoności Mohito, pasek z kokardką Mohito

Hejka!

Zapraszam na stylizację na tle słoneczników.

 

 

Pierwsze zdjęcia na tle słoneczników

Jestem przeszczęśliwa, bo udało mi się po raz pierwszy zrobić zdjęcia na tle pola słoneczników. Co za zachwycająca sceneria! Maleńkie słonka zawsze podziwiałam z daleka. W zeszłym roku znalazłam pole słoneczników, ale nie było jak do nich dotrzeć. Za to w tym - poszczęściło mi się. Do tego zdążyłam przed deszczem, więc podwójnie się cieszę.

 

Miętowa, koronkowa sukienka Cropp, jasnoróżowa, jeansowa kurtka Sinsay, tenisówki ombre, torebka koszyk z symbolem nieskończoności Mohito, pasek z kokardką Mohito, słomkowy kapelusz z czarną wstążką Sinsay

Stylizacja - inspiracja

Inspiracją do powstania tej stylizacji był jeden z outfitów Violetty. Biłam się z myślami, który umieścić w Stylizacji-inspiracji, ale wygrał ten z bluzką z kołnierzykiem. Dobrze się stało, bo w międzyczasie moja wizja na ten strój się zmieniła i teraz wygląda ciekawiej.

 

Miętowa, koronkowa sukienka Cropp, tenisówki ombre, pasek z kokardką Mohito

 

Miętowa sukienka, jeansowa kurtka, pasek z kokardką

Miętową koronkową sukienkę połączyłam z jasnoróżową jeansową kurtką. Jako że uwielbiam urocze akcenty, talię podkreśliłam jasnym paskiem z kokardką i serduszkiem.

 

Inną stylizację z tą sukienką znajdziesz w poniższym wpisie:

💚 Miętowo mi

 

Jasny pasek z kokardką i serduszkiem Mohito

Tenisówki ombre

Na stopy powędrowały tenisówki, które przechodzą z miętowego koloru w biel. Wygląda to świetnie. Dzięki efektowi ombre buty idealnie zgrały się z sukienką. 

 

 

Miętowa, koronkowa sukienka Cropp, jasnoróżowa, jeansowa kurtka Sinsay, tenisówki ombre, pasek z kokardką Mohito, słomkowy kapelusz z czarną wstążką Sinsay

 

Złota bransoletka, słomkowa torebka, słomkowy kapelusz

Stylizację dopełniają złota bransoletka z ażurowym skrzydłem i sercem, słomkowa torebka z symbolem nieskończoności oraz słomkowy kapelusz z czarną wstążką wokół ronda. 

 

Jak nosić tenisówki do sukienki?

Jak nosić tenisówki do sukienki?

Kiedyś do sukienki/ spódniczki nie ubrałabym innych butów niż baleriny, sandały, espadryle lub ewentualnie japonki. Połączenie sukienki ze sportowym obuwiem było dla mnie nie do pomyślenia. Gdy taki duet zaczął mi się podobać, zaczęłam się zastanawiać, czemu u innych prezentuje się tak dobrze. 

 

Słomkowy kapelusz z czarną wstążką na tle słoneczników


Otóż odpowiedź jest prosta - sekret tkwi w zgrabnych butach. Niektóre sportowe buty są jakby rozlazłe, szerokie i takie modele świetnie sprawdzają się do spodni. Natomiast do spódniczek lepiej będą wyglądały dopasowane buty (jak najbardziej do spodni też się nadają). W nich nogi będą prezentować się zgrabniej.

 

Letnia, wakacyjna, dziewczęca stylizacja na tle słoneczników

 

***
 
Udało Ci się kiedyś zrobić zdjęcia na tle słoneczników?
 
Co sądzisz o ubieraniu sportowego obuwia do sukienek/ spódniczek?
 

17 komentarzy:

  1. Cześć Moniczko :)

    Ogromnie się cieszę, że udało Ci się zrobić zdjęcia na tle słoneczników 🌻❤️

    Słoneczniki to moje ulubione kwiaty 🌻🌻🌻

    Urocza stylizacja, wyglądasz tak słodko i dziewczęco ❤️

    Pięknie Kochana :*

    Buziaki, dużo radosnych chwil życzę ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Zdjęcia na tle słoneczników udało mi się zrobić 3 lata temu :) Ale co roku staram się je robić chociaż z bukietem tych kwiatów :)


      Co do tenisówek do sukienek / spódniczek jestem na tak :)

      Usuń
    2. Cześć, Iwetto! ;)

      Dziękuję. <3

      Jak fajnie. Słoneczniki to takie małe słoneczka. <3

      Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. <3

      Dziękuję! ;*

      Super! Robisz piękne zdjęcia z bukietem słoneczników. Czekam na tegoroczną odsłonę. <3

      Fajnie. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  2. ja lubię połączenie sukienek z trampkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale boska sceneria! Też latem lubię takie klimaty na moim blogu, wiadomo w innej odsłonie :D
    A trampki też noszę do sukienek/spódniczek tak bardziej do sportowych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi niestety, nie udało się zrobić nigdy zdjęć na tle słoneczników- trochę ubolewam, bo są naprawdę fotogeniczne.
    Niestety nigdzie w pobliżu mnie nie ma takiej miejscówki.
    Trampki i sukienka?
    Nie noszę trampek, ale podoba mi się takie połączenie, o ile oczywiście buty są,,lekkie" 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby kiedyś udało Ci się zrobić sesję na tle słoneczników. To bardzo malownicza sceneria. ;)

      Też wolę "lekkie" buty. ;)

      Dzięki, pozdrawiam! ;*

      Usuń
  5. Piękna stylizacja i super zdjęcia! Szkoda, że u mnie w okolicy nigdzie nie widziałam pól słoneczników.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę,że najważniejsze, to aby tenisówki były białe :) Tak, wreszcie nastały słonecznikowe momenty ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, tenisówki w jasnych odcieniach prezentują się lepiej. ;)
      Oj, tak! <3

      Usuń
  7. Piękne, u mnie w okolicy pól słoneczników brak, ale zasiałam kilka na próbę w ogrodzie. Może za rok zasieję więcej i zrobię sobie taką sesję :D Co do trampek, ja ich do sukienek nie noszę, ale tenisówki to i owszem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Trzymam kciuki, żeby słoneczniki pięknie wyrosły. <3

      Usuń