14 stycznia 2022

Stylizacje dnia: 7 pomysłów na codzienne stylizacje

Pomysły na stylizacje na co dzień

Hejka!

Nie masz pomysłu, w co się ubrać? Zapraszam!

 

Dawno nie pojawiła się tu żadna stylizacja. Zimowa pora nie sprzyja robieniu zdjęć w domu. Światło często jest dosyć słabe, bo za oknem jest szaro-buro, szybko robi się ciemno. Już nie mogę się doczekać wiosny, ciepła, lekkich stylizacji i sesji na zewnątrz (takie lubię najbardziej). Ale zanim to nastąpi, muszę sobie jakoś radzić.

 

Przychodzę dzisiaj ze Stylizacjami dnia. Do tej pory z tej serii ukazały się cztery wpisy. Pokazywałam w każdym po 11 stylizacji, jednak doszłam do wniosku, że taka liczba outfitów może być nieco przytłaczająca na raz, więc postanowiłam podzielić je na mniejsze części. Daj znać w komentarzu, co o tym sądzisz.

 

Kolorowa jesień

Niebieska kurtka, jeggisy Pepco, chusta z chwościkami Auchan, brokatowe buty Cropp

Jak do tego doszło, że ta jesienna stylizacja jeszcze nie ujrzała światła dziennego? Nie wiem. Musiała się gdzieś zagubić w czeluściach mojej galerii w telefonie. Dobrze, że udało mi się ją odnaleźć. Bardzo podobają mi się kolory na tym zdjęciu. Niebieską kurtkę połączyłam z jeansowymi jegginsami oraz srebrnymi, brokatowymi butami na czarnej, grubszej podeszwie. Całość uzupełniłam różowo-granatową chustą z uroczymi chwościkami. A w tle kolorowe, jesienne liście.

 

 

 Paryski szyk

Bluzka w paski z napisem Kik, beżowe jeansy House, jeansowe tenisówki Biedronka, bransoletka z białych koralików Tesco

Bluzka w biało-granatowe paski to kwintesencja paryskiego szyku, która sprawdzi się w wielu stylizacjach. Natomiast napis Hi! nadaje jej nieco luźniejszego charakteru. Bardzo lubię w niej to, że ma obniżoną linię ramion. Bluzkę w paski zestawiłam z beżowymi jeansami. Do tego dodałam jeansowe tenisówki  i bransoletkę z białych koralików.

 

 

 Pogoda na płaszczyk

Beżowy płaszczyk, granatowe jegginsy Tesco, czarne botki CCC, granatowe rękawiczki Biedronka, chusta z chwościkami Auchan

Beżowy płaszczyk z rozkloszowanym dołem tworzy duet z granatowymi jegginsami. Nie zabrakło czarnych botków, różowo-granatowej chusty z chwościkami oraz granatowych rękawiczek, żeby nie zmarzły mi dłonie. Dziewczęca stylizacja gotowa.

 

 

 Koronkowa elegancja

Granatowa, koronkowa sukienka Half Price, czarne rajstopy, czarne baleriny Biedronka, złota biżuteria SInsay

Granatowa, koronkowa sukienka z krótkim rękawem to mój zeszłoroczny wyprzedażowy łup ze sklepu Half Price. Gdy ją ujrzałam, zakochałam się w niej. Jest elegancka i mega dziewczęca. Niestety nie posiadała halki (chyba się komuś spodobała i ją sobie wziął), a nie wyobrażałam sobie nosić koronkowej sukienki solo, więc musiałam ją dokupić. Także pod spód włożyłam białą halkę. Myślę, że całość bardzo fajnie się prezentuje. Do tego czarne, grubsze rajstopy i czarne baleriny z kokardkami i złotymi elementami. Całość dopełnia świąteczna biżuteria - bransoletka i pierścionek z choinką. Tę stylizację miałam na sobie podczas Wigilii.

 

 

Koszula + bluza = zgrany duet

Szara bluza z napisem Terranova, czarne jegginsy F&F, brokatowe buty na grubszej podeszwie Cropp, koszula Cropp

Inspiracją do powstania tej stylizacji było połączenie ubrań, które zobaczyłam w sklepie. Tak mi się spodobało, że postanowiłam stworzyć coś w podobnym stylu. Szarą bluzę z napisem Denver USA Colorado połączyłam z zielono-granatową koszulą, którą włożyłam pod spód. Bardzo podoba mi się ten wystający spod bluzy kołnierzyk. Czarne jegginsy oraz brokatowe buty i outfit gotowy.

 

 

Limonkowe orzeźwienie

Limonkowa bluza Reserved, chusta z chwościkami Auchan, jegginsy Biedronka, szare trapery Biedronka, torebka aparat, złote bransoletki Sinsay

Limonkową bluzę pokazywałam już w wakacyjnym wydaniu, a teraz przyszedł czas na zimową wersję. Połączyłam ją z granatowymi jegginsami, szarymi traperami, różowo-granatową chustą z chwościkami oraz torebką w kształcie aparatu. Do tego minimalistyczne bransoletki w złotym kolorze. Połączenie bluzy i chusty fajnie ożywia całość. A w tle piękna choinka.

 

 

 Rozkloszowane rękawy

asnoróżowy sweterek Kik, burgundowe jeansy Terranova, jeansowe tenisówki Biedronka

Jasnoróżowy sweterek lubię oczywiście za kolor, ale i za rozkloszowane rękawy i falbankę u dołu. Zestawiłam go z bordowymi jeansami i jeansowymi tenisówkami. Elementów nie ma zbyt dużo, ale myślę, że outfit wyszedł całkiem zacny. 

 

***

Która stylizacja przypadła Ci do gustu?

Co wolisz: 11 stylizacji w jednym poście, czy  stylizacje podzielone na dwa wpisy?

 

24 komentarze:

  1. Świetne stylizacje, bardzo ładny płaszczyk i koronkowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za komplementy. ;) Cieszę się, że stylizacje przypadły Ci do gustu. <3

      Usuń
  2. Sama nie wiem ile stylizacji wolę - nie miałam problemu z ilością 11. Ale 7 w sumie tworzy coś a'la tygodniówkę. Dla mnie obojętne - rób jak dla Ciebie jest lepiej ;)
    Najbardziej w moim guście jest stylizacja z bluzą, chociaż ja nie łączyłam jej nigdy z koszulą :D Ta z sukienką świąteczna też piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, że wypowiedziałaś się na temat liczby stylizacji. Twoje przemyślenia są dla mnie bardzo cenne. <3

      Jeśli chodzi o bluzy to w następnej części Stylizacji dnia będzie ich więcej, bo ostatnio ciągle noszę bluzy. Są mega wygodne i fajnie wyglądają. :D

      Połączenie bluzy z koszulą wypatrzyłam, gdy byłam w sklepie i mega mi się spodobało. ;)

      Dziękuję. <3

      Przesyłam Ci gorące pozdrowienia! ;*

      Usuń
  3. wszystie stylizacje super:D ciężko powiedzieć, która najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Heja! Ja generalnie bardo lubię takie połączenia koszuli z bluzą właśnie. Także daje okejkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wieczór Moniko <3

    Czekałam na nową stylizację u Ciebie na blogu z wielką niecierpliwością a tu taka miła niespodzianka, że nie jedna a kilka <3

    Wszystkie są piękne, idealnie dobrałaś ubrania i dodatki :) Śliczna tą sukienka jaką miałaś na Wigilii :*

    Jestem za tym by było jednak mniej stylizacji w poście wtedy można na spokojnie się każdej przyjrzeć i nie ma chaosu :) Czekam na kolejne :*

    Ściskam mocno i serdecznie :*

    Uroczego wieczoru życząc :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, Iwetto! <3

      Aww, cieszę się, że wyczekiwałaś stylizacji i ucieszyło Cię to, że dodałam ich kilka. ;)

      Dziękuję Ci bardzo, kochana! ;*

      Cieszę się, że odpowiedziałaś na pytanie o liczbę stylizacji w poście. Dziękuję za Twoją opinię. Bardzo mi pomogłaś. <3

      Buziaki! Pięknego wieczoru! ;*

      Usuń
  6. fajne stylizacje :) miłego dnia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie mogę się doczekać wiosny, albo dni dłuższych, bo ciężko jest obecnie robić zdjęcia; na zewnątrz nie za bardzo, w domu trzeba rozkładać statywy...
    Zdecydowanie wolę stylizacje podzielone na dwa wpisy :)
    Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, ale płaszczyk i bluzeczka z rozkloszowanymi rękami też są bardzo ładne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Zima to ciężki czas pod względem robienia zdjęć. Trzeba go jakoś przetrwać. Wiosna i latem jest łatwiej, wtedy mam też więcej energii i pomysłów na stylizacje. ;)

      Dziękuję, że odpowiedziałaś na pytanie. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  8. Pięknie się układa ten kremowy płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń