7 października 2017

Strefa kinomaniaczki: 3 x komedia


Strefa kinomaniaczki

Hejka!

Filmy na jesienne wieczory. 
Zapraszam.

 
Na blogu dawno nie było Strefy kinomaniaczki, więc dziś przyszła pora nadrobić zaległości. Po więcej filmów zajrzyjcie do poprzednich postów z serii: 1, 2, 3, 4, 5.  




"Radin!"

Dusigrosz

Kolację jada przy świetle ulicznych latarni, pod prysznic wchodzi ze stoperem, w sklepie podlicza sumę, którą musi zapłacić za zakupy razem z kasjerką, by przypadkiem się nie pomyliła, codziennie chodzi w tym samym ubraniu, a w szafie ma tylko jeden T-shirt. Poznajcie Francoisa Gauthiera, utalentowanego skrzypka, który wiedzie samotny i niemal ascetyczny tryb życia. Jego świat zostanie przewrócony do góry nogami, gdy do orkiestry dołączy piękna wiolonczelistka, a do jego drzwi zapuka córka, o której nie miał pojęcia. 


"Dusigrosz"

Nic nie może się zmarnować, kolację można dokończyć w domu. 

"Dusigrosz"

Prawie jak u psychologa.


Mnóstwo dobrego humoru gwarantowane. W roli głównej Dany Boon, którego miałam już okazję zobaczyć w Agentce specjalnej troski (wspominałam o tym filmie tutaj).




"Wo ist Fred?"

Gdzie jest Fred?

Fredowi dobrze powodzi się w życiu, ma pracę, piękną dziewczynę, z którą planuje wspólną przyszłość. Mara ma syna, który jest fanem drużyny koszykarskiej Alba Berlin. By wkraść się w łaski dziecka, Fred postanawia zdobyć piłkę z podpisami jej członków. Aby osiągnąć cel zaczyna udawać inwalidę. 

"Gdzie jest Fred?"

 Nie sposób się nie zaśmiać. Moją ulubioną sceną jest ta ze schodami.

"Gdzie jest Fred?"
 
Mnóstwo śmiesznych akcji, na nudę nie ma miejsca.




"The Animal"

Zwierzak

Marvin to życiowy fajtłapa, który aspiruje do bycia świetnym policjantem. Pewnego razu ulega wypadkowi samochodowemu. Zostaje znaleziony przez szalonego naukowca, który wszczepia mu zwierzęce organy, by uratować Marvinowi życie. Za sprawą tej operacji wyostrzają mu się zmysły, co pomaga mu stać się supergliną. Do głosu zaczynają dochodzić też zwierzęce instynkty, które coraz trudniej jest kontrolować. 


"Zwierzak"

Jedz ptaszku, Marvin cię nakarmi.

"Zwierzak"

Rianna i Marvin. Zwierzęce instynkty biorą górę.

***
Obejrzeliście któryś z filmów?

Co polecacie zobaczyć?

52 komentarze:

  1. Dusigrosz i Zwierzak oglądałam. Nawet spoko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwierzak oglądałam, choć się na nim uśmiałam nie jestem jakoś jego fanką :P:P
    Akurat ostatnie dni spędziłam na oglądaniu filmów, które oglądałam już kilkakrotnie ale zawsze chętnie do nich wracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest czasem powrócić do filmów, które już kiedyś widzieliśmy i nam się spodobały. :) Polecisz jakiś Twój ulubiony?

      Usuń
    2. Nie mam jakoś tak szczególnie swojego ulubionego :P
      Lubię Szybkich i Wściekłych, Władcę Pierścieni i Hobbita, filmy na podstawie powieści Nicholasa Sparksa i wiele innych :)
      Chociaż mogę Ci polecić NIETYKALNI i WYSPA TAJEMNIC.

      Usuń
    3. Oglądałam "Nietykalnych"- genialny film. :) "Szybcy i wściekli" też fajni. :) "Hobbit"- widziałam pierwszą część i stwierdziłam, że nie dla mnie. Chociaż to nie moja ulubiona tematyka muszę przyznać, że książka o wiele lepsza niż film. Z filmów na podstawie książek Sparksa widziałam m. in. "Ostatnią piosenkę", "Pamiętnik", "Najdłuższą podróż". Wszystkie bardzo mi się podobały. Pozostałych nie widziałam. Dzięki za polecenie. ;)

      Usuń
  3. Nie widziałam żadnego z tych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A któryś Cię zainteresował czy raczej są to filmy nie w Twoim guście? :)

      Usuń
  4. O "Dusigroszu" słyszałam, to musi być jedna z lepszych komedii - pamietam, jak kuzynka mi mówiła o takiej jednej scenie, gdzie głowni bohaterowie byli w kinie - on kupił popcorn i "oglądali" cztery różne filmy na tych monitorach przy kasach (tam, gdzie się wyświetlają zwiastuny)... Haha, uśmiałam się, gdy mi to opowiadała!
    Ostatnio to tylko komedie oglądam, ogladalas może "Moja macocha jest komsitką"? Jeśli nie, w najbliższym CZASIE musisz to obejrzeć 👍 Kim Basinger wypadła KOSMICZNIE ❤️
    Te dwie pozostałe komedie bardzo fajnie się zapowiadają, zawsze trzeba czymś rozśmieszyć widzów 😁 Uwielbiam się śmiać na filmach, widać wtedy, że twórcy mieli duże poczucie humoru 😉
    Seanse musiały być naprawdę dobre, życzę Ci więcej takich chwil!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i zapraszam do mnie ☺️ Życzę miłej niedzieli, ja lecę skomentować Twoje poprzednie posty!
    Emma 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta scena była śmieszna. :D Nie oglądałam tej komedii, zaraz lecę poczytać o niej coś więcej. :D Dziękuję, oby produkowali więcej takich filmów. :) Pozdrawiam Cię gorąco i również życzę udanej końcówki niedzieli oraz całego tygodnia. :)

      Usuń
  5. Niestety nie oglądałam żadnego z wymienionych filmów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam obejrzeć w wolnej chwili, oczywiście, jeśli Cię zaciekawiły. :)

      Usuń
  6. Muszę przyznać, że nie widziałam żadnego z tych filmów :) Z pewnością obejrzę "Dusigrosza", myślę, że mi się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że Zwierzak by mnie nieco rozbawił, co jest dobrym wyjściem na deszczowe i smutne dni :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzeba się trochę pośmiać i poprawić sobie humor, gdy za oknem chłód i deszcz. :D

      Usuń
  8. O kurcze, nie widziałam żadnego :D Trzeba dodać do listy "do obejrzenia" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego, więc może obejrzę któryś z nich ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam kiedyś Gdzie jest Fred, ale jakoś nie wspominam tego filmu jako śmieszną komedię. Może przez to, że seans trwał w szkole pod czujnym okiem pani od niemieckiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że obecność pani od niemieckiego zrobiła swoje. :D

      Usuń
  11. Tylko zwierzaka oglądałam:) pozostałe chętnie obejrzę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia? :) Cieszę się, miłego oglądanie Ci życzę. :)

      Usuń
    2. Bardzo fajna komedia:D akurat Zwierzaka oglądałam kilka razy, pierwszy raz już kilka lat temu:D

      Usuń
    3. O, skoro kilka razy go oglądałaś, to musiał Ci się naprawdę spodobać. :D

      Usuń
  12. Nie znam ani jednego z wymienionych przez ciebie filmów. Ciężko mi jest teraz coś polecić bo jestem bardzo do tyłu niestety jakoś nie mam czasu żeby oglądać cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz też nie będę miała zbytnio czasu na filmy, bo studia się zaczęły i muszę czytać literaturę na zajęcia. :D

      Usuń
  13. Dusigrosz świetny :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweterek-z-haftami.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam i nie oglądałam żadnego z tych filmów. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dzięki, słyszałam o tym filmie, nawet kiedyś zaczęłam oglądać, ale nie skończyłam. Chyba muszę zrobić do niego drugie podejście. :D

      Usuń
  16. "Zwierzak" oglądałam, ale już dość dawno temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałem wszystkie:)
    Świetne komedie w ''starym'' stylu :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pierwszą osobą, która obejrzała wszystkie filmy. :)
      Zgadzam się z Tobą. :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. W wolnym czasie lubię sobie odpalić komedię w dobrym stylu, a te które wymieniłaś należą do tych najlepszych :)
      Fajnie, że się zgadzamy ;D.

      Usuń
    3. Dobrze obejrzeć sobie od czasu do czasu jakąś komedię i nastroić się w dobry humor. :) Pewnie, że fajnie. :D

      Usuń
    4. Dobrego humoru zazwyczaj mi nie brakuje :). Poza tym oprócz komedii, nie pogardzę też dobrym horrorem. To tyle co do filmów :).

      Usuń
    5. O, super, że dobry humor Cię nie opuszcza. :) Ja nie mam jakiś szczególnych upodobań co do gatunku, oglądam to, co mnie zainteresuje. :)

      Usuń
  18. Nie oglądałam tych komedii, ale domyślam się, że myszą być naprawdę śmieszne :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne filmy wybrałaś, większość oglądałam :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      Super, że widziałaś większość z filmów, które poleciłam. ;)
      Wpadnę do Ciebie w wolnej chwili. :D

      Usuń