26 lutego 2018

W poszukiwaniu zimy

Ślady butów na śniegu

Hejka!

Zapraszam Was na zimowe zdjęcia.


Ja tu czekam na wiosnę, a tymczasem zima postanowiła o sobie przypomnieć nie tylko przenikliwym chłodem (dzisiaj było bardzo zimno), ale też śniegiem, który spadł w nocy. Wcześnie rano (jakoś po 6) zrobiłam kilka zdjęć na wypadek, gdyby biały puch, jak to zwykle bywało, szybko stopniał i poszłam spać dalej. Na szczęście, utrzymał się też później, więc udałam się do parku uwiecznić, to niecodzienne ostatnimi czasy, zjawisko.  


Park zimą



Tup, tup po śniegu. ❄


Śnieg


W kamiennym, a właściwie drewnianym (prawie)kręgu.


Ośnieżone drzewko


Roślinki wystroiły się w śnieżne szaty.


Rośliny pokryte śniegiem


 Wysepka otoczona stawem. Zawsze chciałam się na nią dostać. 😉


Staw skuty lodem i pokryty śniegiem

 W trakcie spaceru, zaczął prószyć śnieg, niestety nie było go aż tak dużo (i nie był na tyle duży), by udało się go uchwycić aparatem, więc dodałam go trochę od siebie na zdjęciu poniżej.😀


Przy mostku


***

 Przyszła już do Was wiosna czy zima wciąż się dobrze trzyma?

73 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. :) Zdążyłam je zrobić, zanim śnieg stopniał. :D

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia ! U mnie niestety śniegu nie ma, świeci słońce ale jest baaardzo zimnooo. Nie mogę doczekać się już wiosny !
    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci. :) U mnie śnieg już stopniał, tylko gdzieniegdzie leżą takie skupiska. Słonko pięknie świeci, ale i u mnie jest bardzo, ale to bardzo zimno. Słyszałam, że mrozy mają niedługo ustąpić. :)
      Przesyłam gorące pozdrowienia! :)

      Usuń
  3. Świetne fotki :) Ja chcę już lato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Do lata zostało jeszcze trochę czasu, najpierw wiosna. :D

      Usuń
  4. U mnie też ze śniegiem marnie. W tym sezonie jeszcze go nie miałam, a szkoda, bo jeden śnieżny dzień by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie co napadało, to zaraz się roztopiło, ale tym razem śnieg został chwilę dłużej i udało mi się go uwiecznić (już go praktycznie nie ma). Pewnie, fajnie jest nacieszyć się śniegiem choćby przez jeden dzień. ;) Może jeszcze będziesz miała okazję, bo mrozy mają jeszcze z nami zostać, a później wiosna. :D

      Usuń
  5. Też czekam na wiosnę :)
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. :) Zdjęć nie ma za wiele, bo było bardzo zimno i rozładowały mi się baterie w aparacie (nie spodziewałam się śniegu i się nie przygotowałam), część zdjęć musiałam zrobić komórką. :D
      Niech już będzie ciepło. ;)

      Usuń
  6. Śliczne fotki, ja czekam z utęsknieniem na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      Ja też nie mogę się doczekać cieplejszych dni. :)

      Usuń
  7. Zimowy klimat może być piękny, ale jednak czekam z niecierpliwością na kolorową wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia! Ostatnio zima mnie zaskoczyła i jest aż za sroga :D U mnie niestety nie ma aż takiego śniegu, jest tylko zimno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) U mnie też mimo słońca, jest przeraźliwie zimno. Słyszałam, że mrozy mają jeszcze chwilę z nami zostać, a potem ma przyjść upragniona wiosna. ;) Zobaczymy, czy tak będzie. :D

      Usuń
  9. świetne zdjęcia kochana:* Piękna zima u ciebie w mieście:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję. :*
      Dzisiaj już prawie ślad po niej nie został, a właściwie po śniegu, bo nadal jest przeraźliwie zimno. :)

      Usuń
  10. U nas teraz aż za dość widoczna ta zima ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz kiedy niemal każdy marzy o wiośnie, zimie się o nas przypomniało. :D A gdzie była na Święta? :D

      Usuń
  11. Ja już czekam na wiosnę mam dość zimy heh nie podoba mi się ona ani trochę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ucieszyłam się, że spadło trochę śniegu, ale też czekam już na wiosnę i cieplejsze dni. ;)

      Usuń
  12. U mnie zimamba dalej mrozi! Tak bardzo pragnę już wiosny 😢

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia :) U mnie w tym roku zimy brak jeśli chodzi o śnieg. Szkoda. Ale dla mnie plus był taki, że w tym roku jeszcze dwa tyg temu mogłam śmiało wybyć na kilka godzin na rower ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Pewnie, brak śniegu ma też swoje plusy. ;) Ruch na drogach nie jest sparaliżowany. :D A Ty mogłaś spędzać czas tak jak lubisz, na rowerze. :)

      Usuń
  14. To prawda, do wiosny coraz bliżej, a tutaj zima pełną parą ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Ale trzymam kciuki, żeby wiosna szybko do nas przyszła. :)

      Usuń
  15. Mam już dosyć śniegu i tych mrozów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniegiem się trochę nacieszyłam, ale mrozów nie lubię.

      Usuń
  16. u mnie zima na całego i mrozy :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. U mnie trochę paradoksalnie, bo zimno i słonecznie zarazem. :D

      Usuń
  18. Those pictures look amazing. Enjoy your snow!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, dear! :) Now snow is gone, but it's cold outside.

      Usuń
  19. Urocze zdjęcia! Ja już zimie serdecznie dziękuję i czekam z niecierpliwością na lato!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia! Zima ma swój urok, tylko dlaczego nie mogłaby przyjść w grudniu, zamiast pod koniec lutego? Ja już czekam na wiosnę! :)
    Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Pewnie, teraz tak rzadko widuję śnieg, że gdy spadnie to jest święto. :D Zgadzam się z Tobą, szkoda, że na Święta nie było ani grama białego puchu. Też czekam na wiosnę. ;)

      Usuń
  21. ja z utęsknieniem czekam na wiosnę:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie póki co zima w najlepsze ale uważam , że to bardzo dobrze bo w tym roku jej było mało :)
    Świetne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zimowe zdjęcia :). Wiosny póki co nie widać. Codziennie pada śnieg i trzyma dość spory mróz.
    Miłego wieczoru;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. :) U mnie tylko mróz a na pocieszenie słońce. :D Miłego dnia! :*

      Usuń
  24. Widzę, że udało Ci się znaleźć poszukiwaną zimę.Wspaniale się prezentuje jest w dobrej kondycji skoro dotarła ze wschodu, na zachód Polski.U mnie była przelotnie niecały dzień, widocznie się spieszyła.Jedynie co mi przypomina o niej to niskie temperatury i związane z tym codzienne odmrażanie szyb w samochodzie.Jeśli chodzi o wiosnę to na trawniku widziałam jednego pięknie rozkwitającego krokusa to chyba znak,że niedługo już u mnie zawita.Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, udało się zanim zniknęła (przynajmniej śnieg, bo mróz trzyma nadal). :D Super, krokus to dobry znak! Może i u mnie wiosna szybko przybędzie? ;) Przesyłam Ci gorące pozdrowienia! :)

      Usuń
  25. Śliczne zdjęcia, ale niech ta zima już się skończy :P
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) O tak, czekamy na wiosnę. :)
      Wpadnę w wolnej chwili. ;)

      Usuń
  26. Niestety o sobie przypomniała! Czekam ze zniecierpliwieniem na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Tej zimy to ja nie muszę szukać... mam za oknem;) Fajne zdjęcia!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Czyli zima sama Cię znalazła. :D
      Również serdecznie pozdrawiam! ;)

      Usuń
  28. U mnie jest po prostu mroźno, w granicach -10 stopni. Śniegu prawie nie ma, czasem popruszy ale szybko znika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie, chociaż mam wrażenie, że z dnia na dzień robi się minimalnie cieplej. ;)

      Usuń
  29. Ta zima to widzę zaskoczyła wszystkich ;) Ja w Anglii już w tym roku widziałam zimę i śnieg, ale również nas od wczoraj zaskoczył biały puch.. a do tego jest cholernie zimno :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima zaskakiwanie ma chyba we krwi. :D Śnieg niestety długo nie przetrwał, za to mrozy się trzymają. ;)

      Usuń
  30. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci! :) Mimo zamarzniętych palców starałam się zrobić ładne ujęcia. :D

      Usuń
  31. Ładne zdjęcia, u mnie już po zimie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Jeśli chodzi o śnieg, to u mnie też już po, natomiast mrozy zostały. ;)

      Usuń
  32. Uwielbiam zimę i białe krajobrazy, ale ten mróz to już przesada :D Nawet nie można wyjść na dwór, bo zaraz palce zamarzają... Tęsknię za wiosną i ciepełkiem, albo chociaż względnymi temperaturami, żeby było można cieszyć się z tej zimy w pełni ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to. Nie tylko palce, ale cała twarz odmarza. :D Również czekam na ocieplenie. :) Dziękuję, że mnie odwiedziłaś. Wpadnę do Ciebie w wolnej chwili. <3

      Usuń
  33. A u mnie drogi są białe! Nie od śniegu, rzecz jasna, od ton soli, która chyba mnie zabije... Zauważyłam, że jak nie ma zimy, to ludzie ją chcą, a jak w końcu nadejdzie, to chcą się jej jak najszybciej pozbyć. A tu już marzec i wiosna.
    A gdzie ta zima była? W bajce o śnieżnym Los Angeles?

    http://blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, tak już jest. :D Nikomu się nie dogodzi. :D U mnie śniegu już nie ma, ale mrozy zostały. Na szczęście mam wrażenie, że stają się minimalnie lżejsze. :)

      Usuń
  34. Śnieg lubię tylko w grudniu, ewentualnie w styczniu, ale trzeba przyznać, że na Twoich zdjęciach wygląda pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Mam nadzieję, że w tym roku będziemy mogły cieszyć się śniegiem w grudniu, na Święta. :)

      Usuń