4 grudnia 2018

Blogmas #1: 10 rzeczy do zrobienia, czyli moje cele na grudzień


Blogmas #1

Hejka!

Zapraszam Was na Blogmas nr 1.


Długo się zastanawiałam co powinno się znaleźć w pierwszym blogmasowym wpisie. W końcu doszłam do wniosku, że stworzę listę rzeczy, które warto zrobić w grudniu, by umilić sobie oczekiwanie na Święta Bożego Narodzenia. Są to jednocześnie czynności, które sama planuję wdrożyć w życie, a niektóre z nich stanowią zapowiedź kolejnych Blogmasów. 


Pierniczki w kształcie gwiazdek


Upiecz pierniczki

Pierwsze pierniczki upiekłam już w listopadzie. Od tamtego czasu ciężko mi się zebrać, żeby wygospodarować czas, na zrobienie kolejnych (po tamtych już dawno nie ma śladu). Myślę, że gdy minie gorący czas oddawania projektów na studiach, uda mi się wreszcie poświęcić czas na zrobienie pierniczków. 

Zrób świąteczne DIY

Tego punktu nie może u mnie zabraknąć. Rzeczy robione własnoręcznie dają mi wiele satysfakcji. Mam już kilka pomysłów na proste i szybkie świąteczne zrób to sam, więc będzie się działo. Aby umilić Wam oczekiwanie zapraszam do wpisu z zeszłego roku, gdzie pokazałam jak wykonałam śniegową kulę.


Zapal świeczki i poczuj świąteczny klimat

Dobrze wiem, że wśród Was znajdą się miłośnicy pięknych zapachów. Latem raczej niewiele osób pali świece, ale zimą to już inna bajka. Wtedy jest doskonały czas, by stworzyć w domu klimatyczny nastrój i rozkoszować się zapachem świec.

Zapalona świeczka


Stwórz świąteczną playlistę

Co by to były za Święta bez dobrze znanych i lubianych hitów? W zeszłym roku podzieliłam się z Wami moimi ulubionymi piosenkami, a w tym planuję przejrzeć świąteczne utwory raz jeszcze w poszukiwaniu kolejnych perełek.


Obejrzyj świąteczne filmy


Co robić w zimowe wieczory? Sięgnąć po książkę lub obejrzeć film. W listopadzie natrafiłam na kilka zwiastunów utrzymanych w świątecznym klimacie.  Planuję zebrać je w jeden post i podzielić się z Wami filmami, które zamierzam obejrzeć.

Ubierz choinkę

Niektórzy za przystrajanie świątecznego drzewka zabierają się już na początku grudnia, by dłużej cieszyć się atmosferą Świąt. Ja należę do osób, które ubierają choinkę bliżej Wigilii, co nie oznacza, że nie lubię podziwiać świątecznych dekoracji, które w sklepach pojawiają się dosyć szybko. Odnośnie ubierania choinki podzielę się z Wami małym trikiem dla leniwców- jeśli macie małe, sztuczne drzewko, to nie rozbierajcie go po Świętach, tylko zapakujcie tak jak jest i wynieście do piwnicy. Na następny rok będzie jak znalazł. Wystarczą drobne poprawki i gotowe! Potwierdzam, ten patent działa.😄

Udekorowana choinka

Wrzucaj świąteczne wpisy- Blogmas

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam oglądać codzienne Vlogmasy na YouTubie (planuję wpis z tym związany), dlatego też już po raz drugi biorę udział w blogowej odmianie tego wydarzenia, czyli Blogmasie. Dzisiaj zebrałam i spisałam pomysły na świąteczne wpisy, więc zapraszam Was do regularnego zaglądania na mój blog.



Pokaż światu swoje rogi... renifera

Od kliku lat marzyły mi się rogi renifera, jednak ciągle odkładałam to na później. W tym roku stwierdziłam, że czas najwyższy spełnić moje małe marzenie i zaopatrzyć się spinki do włosów z tym motywem. Po długich poszukiwaniach, udało się! Teraz do wykonania została mi druga część pomysłu, czyli publiczne pokazanie się w tej ozdobie do włosów. Trzymajcie kciuki!

Chwila relaksu

Maseczki na twarz staram się robić regularnie raz w tygodniu, ale dawno już nie robiłam kąpieli dla moich stóp. Warto poświęcić uwagę również dłoniom. Także w grudniu planuję domowe SPA na bogato.

Figurka renifer

Weź udział w Jarmarku Bożonarodzeniowym

Branie udziału w Jarmarkach Bożonarodzeniowych stało się już moją tradycją. W tym roku również zamierzam wybrać się na to wydarzenie i oczywiście zdać Wam relację. 


***

Jakie są Wasze plany na grudzień?

Jak umilacie sobie oczekiwanie na Święta Bożego Narodzenia?

46 komentarzy:

  1. Zapalić świece to rzecz podstawowa, Kochana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he. :D Pisząc o świecach myślałam o Tobie i Twojej pasji. :D

      Usuń
  2. ahhh <3 jak ja uwielbiam przygotowania do świąt :) ja marzę o tym by dostać od św.Mikołaja opaskę z rogami reniferka :D liczę na to że mi je przyniesie :) zaś choinkę w moim domu ubieramy dopiero rano w Wigilię :) taka rodzinna tradycja :) jak na razie to w pokoju mam już kolorowe lampki w oknie :)
    pozdrawiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczekiwanie na Święta umilam sobie między innymi świątecznymi wpisami na moim blogu :) A także czytaniem wpisów w świątecznym klimacie na innych blogach. A tak w ogóle to już się nie mogę doczekać "Kevina samego w domu" w telewizji :))) I czekam z niecierpliwością na twoje zdjęcie w spinkach z rogami1 :))) Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię świąteczne serie na blogach czy YT. :D Kevin musi byę obowiązkowo. :D
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Jedną rzecz na pewno już udało mi się zrobić, czyli upiec pierniczki. Jeszcze tylko będę je ozdabiała lukrem i będą gotowe. Za to na pewno zapalę świeczki zapachowe, poczytam ciekawe wpisy na blogu o tej tematyce i posłucham świątecznej playlisty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba ta lista sprawdzi się również u mnie :) ♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba skorzystam z niektórych pomysłów :)Fajnie się tak nastroić na świąteczny czas a nie tylko porządki, przygotowania itd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, tak i tak! Skorzystam z tych pomysłów. Ja chciałabym zrobić dobre pierniczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że znalazłaś dla siebie te spineczki! Najbardziej czekam na pieczenie pierniczków, mam nadzieję, że znajdę na to czas.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy wpis naprawdę, zrobiło się magicznie i świątecznie! :) Piec pierniczki pewnie będę, ale dopiero przed wigilią, myślę że znajdę jakąś wolną chwilę by poozdabiać je tak jak należy :) świąteczne diy? czemu nie! niestety nie mam żadnego pomysłu, dlatego czekam na twoje propozycje :) jeżeli chodzi o świeczki właśnie wczoraj kupiłam cudowną, ciasteczkową w lidlu za 5zł :) świąteczne playlista jest! świąteczne filmy, dopiero przede mną :) lubię oglądać w tv :) choinkę ubieramy w wigilię lub dzień przed, taka tradycja poza tym zawsze mamy żywą choinkę :) o ja też zawsze chciałam mieć rogi renifera, na szczęście w aplikacji snow jest taka opcja :D chwila relaksu jest bardzo ważna a jeżeli chodzi o jarmarki, moje miasta są zbyt małe na takie spektakularne, więc nie wiem czy w jakimkolwiek wezmę udział :) wspaniały wpis, naprawdę mocno inspirujący! czekam na kolejne :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczkowa świeca? Brzmi cudownie, i ta cena. :D Dziękuję, że podzieliłaś się swoimi planami na grudzień. ;) Przesyłam Ci gorące pozdrowienia! :*

      Usuń
  10. Genialny post !
    Kilka rzeczy z listy mamy takie same ! Pierniczki co roku piekę z moją siostrą, kilka dni przed świętami, chwila relaksu z maseczką na twarzy jest nie oceniona a jarmark bożonarodzeniowy co roku odwiedzam z przyjaciółmi, uwielbiam ten przedświąteczny klimat ! Od siebie dorzucę jeszcze przeczytanie książki w świątecznym klimacie.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że podzieliłaś się swoimi tradycjami. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Też muszę sobie zrobić listę bo tych rzeczy do zrobienia jest sporo i można o czymś zapomnieć a święta to święta! :

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim planem na grudzień z całą pewnością będzie ubranie choinki :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest naprawdę super lista rzeczy, dzięki którym faktycznie można sobie umilić ten czas przedświąteczny, grudzień. Pierniczków jeszcze nie piekłam, ale zabieram się za to razem z siostrą i może coś wykombinujemy przez weekend! Co do świeczek; królują one już w moim pokoju i uwielbiam je. Masz rację, że tworzą niezwykła aurę, ciepłą, przyjemną dobrą na refleksje (ale tylko te dobre!) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie punkty mam też na swojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje plany to zdecydowanie naładować wewnętrzne akumulatory bo to był męczący rok :D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też ubieram choinkę bliżej Wigilii, zazwyczaj dzień przed :) Pierniczków pewnie z braku czasu nie upiekę, ale jakiś świąteczny film obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierniczki, piosenki, ozdoby, świeczki i filmy - najlepsze! Magia świąt już od dawna jest obecna w mojej codzienności. Oczekiwanie zaczęło się baaardzo szybko i intensywnie. Bardzo fajny wpis! <3

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam wprost świeczki, światełka oraz wszelkie dodatki ze świętami w swym pokoju umieszczać zimą :)
    Ze świątecznych filmów ogromnie Ci polecam "zamiana z księżniczką" oraz dwie części "świąteczny książe" :) Ostatnio obejrzałam te trzy filmy i mocno je pokochałam! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Światełka w pokoju są u mnie obowiązkowe. :D Wszystkie filmy, o których wspomniałaś miałam zamiar obejrzeć i to zrobiłam. To prawda- były super! <3
      Dziękuje i pozdrawiam! :*

      Usuń
  19. Przyznam szczerze, że nie przepadam za oglądaniem vlogmasów, to takie youtubowe zapchaj-dziury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że podzieliłaś się swoją opinią odnośnie Vlogmasów. ;)

      Usuń
  20. Moje plany na grudzień są bardzo podobne do tych Twoich :) Oprócz pierników na pewno będę piekła ciasteczka z cukrem. Moim zdaniem są najlepsze na świecie!
    Na pewno będę chciała zrobić w tym miesiącu świąteczne zdjęcia, a Jarmarki Bożonarodzeniowe odwiedziłam już dwa. Jeden w Budapeszcie, a drugi w Toruniu :)
    Powodzenia w spełnieniu marzenia i wyjściu z domu w rogach renifera! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może podzielisz się przepisem na te ciasteczka? ;) Super, mi też udało się odwiedzić 2 jarmarki. :D
      Dziękuję i pozdrawiam1 :*

      Usuń
  21. Na jarmark jadę w niedziele, a tak to oprócz playlisty i filmów odhaczyłabym wszystko:)

    OdpowiedzUsuń